Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2003, 22:03
C'est moi
C'est moi is offline
ik merk dat er veel mensen toch behoeften is voor iets waar ze hun vragen en zo kwijt kunnen is het niet een idee om 1 ding voor hun te openen waar al hun vragen kunnen stellen. maar dan ook 1. en niet meer?

groetejs chretienne
Oud 26-09-2003, 22:49
Miracle
Miracle is offline
hoe wilde je dat noemen dan?
Kun je niet iets meer details beschrijven?
Oud 26-09-2003, 23:09
C'est moi
C'est moi is offline
ow sorry ik bedoel over am(automultatie) doe je 1 ding bv openen waar ze dingen kunnen vragen en antwoord kunnen geven.
je kan er natuurlijk regels aan verbinden bv niet wat je in details doet bv ik snij zo en zo mn arm en wat kan ik er aan doen.
of dat de een vraag van ik doe mn arm snijden en doe ik dat goed.
of ik weet niet wat am is kan je uitleggen wat dat is en dat ze dan uit leggen hoe het moet en wat het is.

dus gewoon wat je niet wilt dat ze schrijven verbieden.
maar wat er wel over gezegt mag worden wel.

of is dat niet zo'n goed idee.
moet maar zien heb je vragen dan schrijf ze maar.
Oud 26-09-2003, 23:15
J. Geelman
J. Geelman is offline
En dat wil forumbaas worden...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 23:19
de ijsprinses
de ijsprinses is offline
en dan uitleggen hoe het moet. tuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 23:57
C'est moi
C'est moi is offline
het was maar een tip
Oud 26-09-2003, 23:58
C'est moi
C'est moi is offline
en ja ik zou wel forumbaas willen worden
Oud 27-09-2003, 08:23
Verwijderd
Er is een tijd geleden toch al zo'm discussie gekomen op psychologie En toen is er besloten dat topics met als hoofdonderwerp AM niet mochten omdat ze als 'trigger' kunnen werken. Waarom zou je dan 1 groot snij topic openen?

En bovendien, wat voor vragen zouden er gesteld kunnen worden. Snij jij? Hoevaak snij jij? Zulke dingen (want je mag niet beschrijven hoe je het doet)
Er kunnen dan mensen zijn die bijvoorbeeld eerst 1 keer in de week snijden, maar in zo'n topic zien ze staan dat de rest dat gemiddeld 3 keer per week doet. En dan gaan zij om erbij te horen misschien ookwel 3 keer per week snijden.

Of dat mensen die helemaal nog nooit gesneden hebben dat topic uit nieuwsgierigheid aanklikken, allemaal dingen lezen en zo ook een beetje meegetrokken zodat ze uiteindelijk zelf ook kunnen gaan snijden.

En daarnaast zie ik het nut van zulke topics ook niet echt in, ik bedoel, wat los je ermee op? Ga je je beter voelen als je in een topic heb kunnen zeggen van "ja ik snij"? Ik denk het niet, juist niet.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 08:31
Verwijderd
ow sorry ik bedoel over am(automultatie) doe je 1 ding bv openen waar ze dingen kunnen vragen en antwoord kunnen geven.

Er ZIJN bijna geen vragen die je dan mag stellen

je kan er natuurlijk regels aan verbinden bv niet wat je in details doet bv ik snij zo en zo mn arm en wat kan ik er aan doen.
of dat de een vraag van ik doe mn arm snijden en doe ik dat goed.
of ik weet niet wat am is kan je uitleggen wat dat is en dat ze dan uit leggen hoe het moet en wat het is.
Spreek je jezelf nu niet heel erg tegen? Net zeg je dat je niet mag beschrijven hoe het moet, en nu vind je dat je aan iedereen die niet goed weet wat het is mag uitleggen hoe je het precies doet.
En wat is in details treden voor jou? In mijn ogen vertel je al details als je zegt waar je snijd, of hoe diep je snijd. Krijg je bloed, of alleen rode strepen. Hoe wou je een buitentaander dan goed uitleggen wat snijden is, als je niet in details mag treden? Daar is imho google voor uitgevonden.

Dus gewoon wat je niet wilt dat ze schrijven verbieden.
maar wat er wel over gezegt mag worden wel.

Ik denk dat er niet erg veel over gezegd mag worden, als je alleen informatie wil geven, en niet als 'trigger' wil werken.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 09:48
Quiana
Quiana is offline
Omdat amtopics vaak trigger-achtig werken, zijn topics puur over am niet toegestaan, topics over de oorzaken, (en die zijn er altijd) wél. Gaat een algemeen topic met vragen over am puur over am? Ja. Zou dat een groot triggereffect hebben? Ik denk van wel, en ben dus tegen.

Laatst gewijzigd op 27-09-2003 om 09:52.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 12:05
C'est moi
C'est moi is offline
ok ben ik het helemaal mee eens. jullie hebben gelijk.
het was ook maar en idee, maar heb er gewoon niet zo goed over nagedacht.

maar toch dank je wel voor het reageren.

chretienne
Oud 27-09-2003, 12:09
Verwijderd
Deze discussie is al zo vaak geweest en die tip hebben we al zo vaak gekregen. We hadden hem zelf alleen ook al bedacht en we hebben er ook serieus over nagedacht, maar er is destijds besloten het niet te doen. En ik (en de anderen voor zo ver ik weet ook) sta nog steeds achter die beslissing.

Verder idd wat Quiana schrijft.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 18:08
C'est moi
C'est moi is offline
ok is goed.
Oud 28-09-2003, 08:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
chretienne schreef op 27-09-2003 @ 19:08:
ok is goed.
ik heb het idee dat je in een goed daglicht probeert te komen staan bij de forumbazen omdat je zelf forumbaas wilt worden. zo kom je wel over tenminste. ik weet niet of dat wel succes heeft
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 10:25
Miracle
Miracle is offline
Chretienne in je eerst post staat dat je één topic wilt. Bedoelde je daarmee alleen am, of had je misschien ook nog andere ideeën?
Oud 28-09-2003, 19:08
AngelLena
AngelLena is offline
lijkt me ook dat je dan weinig persoonlijke topics overhoudt....Kan aan mij liggen hoor...
Oud 28-09-2003, 19:09
Upke
Upke is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-09-2003 @ 20:08:
lijkt me ook dat je dan weinig persoonlijke topics overhoudt....Kan aan mij liggen hoor...
Ik denk dat het aan jou ligt ja.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 13:50
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 28-09-2003 @ 20:08:
ben ik het wel mee eens, als we overal "Het Groot ... Topic deel .." gaan maken blijft er straks niet zoveel meer over..
dan worden er persoonlijke topics gesloten terwijl juist die dan misschien wat persoonlijke aandacht moeten hebben..
Oud 28-10-2003, 21:03
Lorelei
Lorelei is offline
Ik had nog even een vraag die hiermee te maken heeft, maar ik vond m niet belangrijk genoeg om een nieuw topic te openen dus misschien mag ik m hier stellen..

Ik vind het wel goed dat je niet een topic over am mag beginnen, maar wat ik niet helemaal begrijp is dat in bijv. het topic 'wat wil je op dit moment het liefste' wel zoiets gezegd mag worden als: iets scherps om heel diep mee te snijden.

Misschien zou iemand zo vriendelijk willen zijn dat aan mij uit te leggen?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 21:31
Verwijderd
Citaat:
*RainBow* schreef op 28-09-2003 @ 09:48:
ik heb het idee dat je in een goed daglicht probeert te komen staan bij de forumbazen omdat je zelf forumbaas wilt worden. zo kom je wel over tenminste. ik weet niet of dat wel succes heeft
jij hebt makkelijk praten
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 06:47
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 28-10-2003 @ 22:03:
Ik had nog even een vraag die hiermee te maken heeft, maar ik vond m niet belangrijk genoeg om een nieuw topic te openen dus misschien mag ik m hier stellen..

Ik vind het wel goed dat je niet een topic over am mag beginnen, maar wat ik niet helemaal begrijp is dat in bijv. het topic 'wat wil je op dit moment het liefste' wel zoiets gezegd mag worden als: iets scherps om heel diep mee te snijden.

Misschien zou iemand zo vriendelijk willen zijn dat aan mij uit te leggen?
Topics met am als hoofdonderwerp zijn niet toegestaan. Maar in die topic die jij bedoeld, horen dat soort dingen ook niet idd, maar we lezen niet elke letter die er gepost wordt (is onmogelijk), 't kan dus zijn dat er wel eens wat door heen glipt. Gister heb ik in die topic ook een aantal dingen aangepast, als je nog iets ziet of tegenkomt: meldt het aan een psych-fb.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 12:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-10-2003 @ 07:47:
Topics met am als hoofdonderwerp zijn niet toegestaan. Maar in die topic die jij bedoeld, horen dat soort dingen ook niet idd, maar we lezen niet elke letter die er gepost wordt (is onmogelijk), 't kan dus zijn dat er wel eens wat door heen glipt. Gister heb ik in die topic ook een aantal dingen aangepast, als je nog iets ziet of tegenkomt: meldt het aan een psych-fb.
Okay, ik vroeg het me gewoon af. En nee, ik ga er inderdaad niet vanuit dat jullie alles lezen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 12:29
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 29-10-2003 @ 13:10:
Okay, ik vroeg het me gewoon af. En nee, ik ga er inderdaad niet vanuit dat jullie alles lezen
Gelukkig maar.

Maar als je iets tegenkomt waarvan je zo iets hebt "hoort dat hier wel?" ofzo, spreek gerust een psych fb aan.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2003, 19:45
floow
floow is offline
hmmzs dysfusica heeft gelijk
Oud 31-10-2003, 21:51
Fantôme
Fantôme is offline
ja, ik moet zeggen dat ik me er zelf niet zo goed aan houd.
maar meestal worden mijn post dan gelijk verwijderd.
kan het soms niet laten.
stom ja... *kan zichzelf wel voor dr kop slaan*
en niet eens voor de aandacht...
meer omdat ik het kwijtmoet.
Reageren

Regels voor berichten