Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic ![]() Donkergrijze pantaloni D&G Witte overhemd versace wit t-shirt hema lichtblauwe stropdas dolce&gabbana + dolce&gabbana gesp Donkerblauwe D&G v-neck trui Blote voeten |
![]() |
|
Spijkerbroek-achtig, vale vlekken voorop en aan de zijkant een bewerking, waardoor het doortocht met een vlaagje wind.
Funky trui>kort>Rood>Mooie zwarte letters Funky, een expres scheve rits en een expres scheve kraag. Witte sokken Hemdje onder trui en U.W.
||
Citaat:
![]() ![]() Oja dit is dus een versierpoging voor een hetero ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind jou maar een slechte FB, Wish..
Je was altijd relaxt maar je bent nu een soort politieagent die geobsedeert is door de regeltjes van het forum.. je kan ook eerst waarschuwen en niets verwijderen en pas als het echt door gaat verwijderen.. Neem eens een voorbeeld aan hoe bijvoorbeeld STP of Bertbart het deden.. dat ge-politieagent van jou is erg irritant ![]() |
![]() |
||
Citaat:
volgens mij hebben we een aantal van die mensen al tig waarschuwingen gegeven en ze gaan maar door.. en sinds wanneer mag ik niet meer verwijderen als mensen gaan chatten? dat heb ik altijd al gedaan. en ja, vergelijk me maar met STP, die wilden jullie zo snel mogelijk weghebben omdat ie niets deed.. Nouja, hier stop ik, we hebben nog ergens een evaluatietopic, meer commentaar kan je daar in kwijt, kee? |
![]() |
|
rood met wit vest met lange mouwen van de C&A
zwart shirtje met lange mouwen met een klein elfje erop van de H&M een knielange spijkerrok met vlakken van Cracker rood-zwarte overknees zwarte beenwarmers zwarte gympen met vlammen
|
![]() |
blauw/zwart gestreept t-shirtje
zwart rokje met een grote grove rits donkergrijze ribmalliot zwarte beenwarmers zwarte suede afzaklaarzen vers roodgeverft haar in een hoge staart, rood/oranje sjaal om mijn hoofd.
|
Lichtblauwe spijkerbroek
groen/grijs/blauwig truitje met een auto en iets onleesbaars erop en 1 schouder bloot (hoort geloof ik niet, maar ja) roze bh Horloge. Sim-pel
|
Verwijderd
|
- Zwart aansluitend truitje met 3/4 mouwen en boothals H&M
- Broek met beige, zwarte en grijze hele kleine ruitjes. Met persvouw en iets wijduitlopende pijp. Esprit - Zwarte suede laarzen met spitse neus en dunne hak - Broekketting - haar in een hoge staart - Lichtgrijze oogschaduw, zwarte mascara - Luchtje: Armani White - Zilveren kettinkje Feestje straks. Geen zin. :\ |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |