Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2002, 06:54
martine17
martine17 is offline
Weet iemand hoe je kan voorkomen dat je blaasontsteking krijgt door het vrijen? Ik heb dit half jaar al iets van 6 x blaasontseking gehad, en het is echt heeeeeel vervelend. Ik had gelezen dat het kon komen door het vrijen, en dat kan wel kloppen want steeds als ik wat vaker in een korte tijd met mijn vriend naar bed ga, krijg ik blaasontsteking. Nu dus weer (vandaar dat ik zo vroeg op ben, kon niet meer slapen van de pijn). Ik had ook gelezen dat je voor de sex een groot glas water moest drinken en daarna naar de wc moet gaan. Dit probeer ik meestal wel, maar ja, dat is natuurlijk ook zo dom om als je net in the mood bent ff te stoppen om wat te drinken. Het naar de wc gaan na het vrijen doe ik wel altijd. Maar toch helpt dit niet. Ik vind het echt ontzettend vervelend, heeft iemand misschien een tip om dit te voorkomen? (trouwens, werkt de dokter op koninginnedag?)
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 06:56
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
martine17 schreef:
Weet iemand hoe je kan voorkomen dat je blaasontsteking krijgt door het vrijen? Ik heb dit half jaar al iets van 6 x blaasontseking gehad, en het is echt heeeeeel vervelend. Ik had gelezen dat het kon komen door het vrijen, en dat kan wel kloppen want steeds als ik wat vaker in een korte tijd met mijn vriend naar bed ga, krijg ik blaasontsteking. Nu dus weer (vandaar dat ik zo vroeg op ben, kon niet meer slapen van de pijn). Ik had ook gelezen dat je voor de sex een groot glas water moest drinken en daarna naar de wc moet gaan. Dit probeer ik meestal wel, maar ja, dat is natuurlijk ook zo dom om als je net in the mood bent ff te stoppen om wat te drinken. Het naar de wc gaan na het vrijen doe ik wel altijd. Maar toch helpt dit niet. Ik vind het echt ontzettend vervelend, heeft iemand misschien een tip om dit te voorkomen? (trouwens, werkt de dokter op koninginnedag?)
Naar desex naar de wc gaan..
Ik heb ook 1 x door de sex blaasontsteking gehad.. ZEER vervelend..
ALs ik jouw was.. zou ik gewoon even langs de dokter gaan.. messchien heeft hij er wel een "middel" voor ofzow.. want het isook niet leuk als je elke x als je sex hebt gehad die nare gevolgen krijgt..
GEwoon even langs de dokter gaan zou ik doen

Oud 30-04-2002, 07:45
youriw
youriw is offline
precies, de huisarts. dit is niet tof en verknoeid de sfeer goed kan ik me voorstellen

naar de wc gaan is het beste om het te voorkomen, maar als je er zo vaak last van hebt, toch even langs de dokter
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 10:48
Marcade
Marcade is offline
Veel van de limited edition van bacardi breezer drinken. Cranberry helpt tegen blaasontsteking. En na het vrijen plassen/wassen. En zorgen dat je vriend met schone vingers zit te spelen.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 11:22
Roos
Roos is offline
Je hebt er medicijnen voor, die kan je op recept krijgen. Even naar de dokter gaan dus! Maar ik denk dat dit meer L&G is, of niet?
Oud 30-04-2002, 12:49
martine17
martine17 is offline
ik ga ook altijd naar de dokter als ik het heb, maar zijn er geen medicijnen voor om het te voorkomen? ik hou me trouwens ook goed schoon hoor, daar kan het niet aan liggen.evengoed bedankt
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 13:15
mathfreak
mathfreak is offline
Zie mijn reply over het voorkomen van een blaasontsteking in het algemeen http://forum.scholieren.com/showthre...laasontsteking
Omdat ik zag dat je op Lichaam en Gezondheid dezelfde topic had neergezet denk ik dat deze wel kan worden gesloten omdat er anders sprake is van crosspost, wat voor zover ik weet niet is toegestaan.
Oud 30-04-2002, 16:32
Verwijderd
Ik had dr ook last van inderdaad.... errug irri

Bij mij helpt het naar de wc gaan na de sex eigenlijk wel... Als ik dat braaf elke keer doe dan heb ik dr geen last van..

Ik geloof dat ut owk is dat als je vaker dan .. keer per jaar blaasontsteking hebt dit niet gezond meer is.. maar dat af en toe (3x per haar ofzow) heel normaal is bij vrouwen.. Kzou daarover even bij je huisarts informeren.. kan je verder niet helpen, sorry
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 16:36
martine17
martine17 is offline
iniedergeval thanx voor de reacties
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten