Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2003, 18:13
sweet dreams
sweet dreams is offline
Ik wil mijn vriend héél erg graag pijpen.
Ik heb het 1x gedaan, (alleen de eikel) alleen toen scaafde ik met me tanden erlangs..
Ik ben zo bang dat ik hem pijn doe tijdens het pijpen en vooral met me tanden..
Kunnen julie me misschien wat tips geven?

Want jullie zeggen van; je moet je lippen over je tanden doen zeg maar, maar dat klopt toch niet? want dat is helemaal niet nat en zacht, en de binnenkant van je lippen wel..
Oud 25-09-2003, 18:14
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Je mond verder opendoen

Ik zonder me af van deze discussie

Laatst gewijzigd op 04-10-2003 om 10:23.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:17
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
~Golvend Badeendje~ schreef op 25-09-2003 @ 19:14:
Doe dat dan ook
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:17
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Je mond verder opendoen trut...

uh ja....
DAT weet ik ook wel... maar... o mensen.. ik snap dr nix van..
Oud 25-09-2003, 18:27
Qimm
Qimm is offline
Gewoon voorzichtig doen, niet zo raggen.
Oud 25-09-2003, 18:30
Fuzzly
Fuzzly is offline
Gewoon zuigen tot tie tranen krijgt van genot
Oud 25-09-2003, 18:30
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Qimm schreef op 25-09-2003 @ 19:27:
Gewoon voorzichtig doen, niet zo raggen.

Je wil niet weten hoe voorzichtig ik was
Oud 25-09-2003, 18:31
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Farin schreef op 25-09-2003 @ 19:30:
Gewoon zuigen tot tie tranen krijgt van genot
en dat lukt als dr een paar tanden hevig meeschuren???
Oud 25-09-2003, 18:32
Fuzzly
Fuzzly is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 25-09-2003 @ 19:31:
en dat lukt als dr een paar tanden hevig meeschuren???
nee,je weet hoe je je lippen houd als je zoent.
gewoon op zijn formaat maken,lippen ontspannen en zuigen....

p.s. heb geen ervaring. ik zeg wat ik denk
Oud 25-09-2003, 18:36
Verwijderd
ach, behalve als je je hoektanden erin zet zal hij niet zoveel schade krijgen hoor. Zorg gewoon dat hij tussen de tanden doorgaat, dan zal er niks ernstigs gebeuren...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 25-09-2003 @ 18:30:
Je wil niet weten hoe voorzichtig ik was
Dan weet ik niet hoe je het voor mekaar krijgt. Ik heb het een paar keer perongeluk gehad dat ik met mijn achterste kiezen er langs schuurde, maar dat was in enthousiastme...
Oud 25-09-2003, 18:41
sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Qimm schreef op 25-09-2003 @ 19:38:
Dan weet ik niet hoe je het voor mekaar krijgt. Ik heb het een paar keer perongeluk gehad dat ik met mijn achterste kiezen er langs schuurde, maar dat was in enthousiastme...
K zal t wel gewoon niet kunnen
Oud 25-09-2003, 18:46
Hyperke
Hyperke is offline
ggewoon hard pijpen bij de eikel dat komt 'm direct klaar , 5sec hard in en uit pijpen , 10 sec wachten 5 sec pijpen 10 sec wachten.....
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 18:48
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 25-09-2003 @ 19:41:
heheh, ik heb het ook vaak dat ik mn vriend pijn doe
gewoon oefennen, dat is het enige wat ik kan zeggen
en vraag aanwijzingen, als je hem pijn doet moet hij het gewoon zeggen en doe je wat rustiger aan of hou je heel eventjes op en ga je weer verder ofzo
Oud 25-09-2003, 18:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 25-09-2003 @ 19:41:
Rustig maar, beetje oefenen, that's all! Probeer met je lippen je tanden te bedekken zodat je tanden niet eens de kans krijgen om hem pijn te doen. (klinkt dit logisch...nee, nou ja, ik doe het ook dus het is toch zo! )
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 19:57
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 25-09-2003 @ 19:17:
Doe dat dan ook
Jouw post heeft veel toevoeging gegeven aan dit topic,ik gaf teminste nog een nuttig advies....

Oud 25-09-2003, 20:12
Verwijderd
Hihi had ik een keer gehad. Hij kon t niet meer volhouden en toen maakte hij een of andere beweging. dus was niet mijn fout. en deed m gelukkig niet echt pijn.. pfiew
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 20:21
^Rambo^
^Rambo^ is offline
Citaat:
Je mond verder opendoen trut...

hahahah

die is goed
Oud 25-09-2003, 21:05
Pletterprater
Pletterprater is offline
Inderdaad wat ze hierboven zeggen, gewoon oefenen... hem je niet laten stoppen, gewoon hem vertellen, dat je door wilt gaan totdat het lukt .

Offe... je kunt hem natuurlijk ook zeggen, dat je SM met hem wilt doen... en daarmee zijn *** in je mond neemt om hem te zuigen, waarbij het hem pijn doet... en als hij dan klaagt, gewoon zeggen, dat je nog steeds aan SM aan het doen bent, dat jij op dit moment de meester bent en hij zijn bek dus moet houden ... of iets dergelijks
Oud 25-09-2003, 21:15
Verwijderd
Ik ben ook altijd bang dat het pijn doet, dus ik ben dan (volgens mij) extreem voorzichtig. Ik begrijp niet hoe het er in films ofzo (niet dat ik dat echt kijk, maar je kent dat standaard-idee wel) zo grof uit kan zien.. k snap niet dat dat dan niet pijn doet ofzo.

Nou ja, t zal wel aan mij liggen..
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 25-09-2003 @ 22:15:
Ik ben ook altijd bang dat het pijn doet, dus ik ben dan (volgens mij) extreem voorzichtig. Ik begrijp niet hoe het er in films ofzo (niet dat ik dat echt kijk, maar je kent dat standaard-idee wel) zo grof uit kan zien.. k snap niet dat dat dan niet pijn doet ofzo.

Nou ja, t zal wel aan mij liggen..
Dat denk ik niet. Hoe ruiger het gaat, hoe groter de kans dat je tanden tegen je aan krijgt. En ik kan je verzekeren dat dat géén fijn gevoel is dus doe maar liever zacht, rustig aan, dan breekt het lijntje niet
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 09:09
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kwestie van wennen denk ik...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:34
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
grl schreef op 25-09-2003 @ 19:57:
Rustig maar, beetje oefenen, that's all! Probeer met je lippen je tanden te bedekken zodat je tanden niet eens de kans krijgen om hem pijn te doen. (klinkt dit logisch...nee, nou ja, ik doe het ook dus het is toch zo! )
Lijkt mij ook de manier, zeker als je hem niet met je tanden wil 'pijnigen'. Niet dat ik veel ervaring heb ofzo, maar als je je lippen enigzins om je tanden krult (alsof je iemand nadoet die z'n kunstgebid niet inheeft en dus tandloos is). Dan kan je iig niet met de scherpe kant van je tanden zijn penis beschadigen.
Oud 26-09-2003, 14:37
Upke
Upke is offline
Oppassen ik ben ooit gepijpt bij ons in de tuin en de volgende morgen zat er een snee in mijn eikel!!!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:42
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 25-09-2003 @ 19:13:
Ik wil mijn vriend héél erg graag pijpen.
Oud 26-09-2003, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Rawsteel schreef op 26-09-2003 @ 15:37:
Oppassen ik ben ooit gepijpt bij ons in de tuin en de volgende morgen zat er een snee in mijn eikel!!!
Weet je zeker dat het dan wel je vriendin was, en niet toevallig een egel of een haas?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 16:47
Upke
Upke is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-09-2003 @ 17:42:
Weet je zeker dat het dan wel je vriendin was, en niet toevallig een egel of een haas?
Haha nerd, waarom zou ze mijn vriendin moeten zijn als ze me wil pijpen haha
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:18
barbara.inc
barbara.inc is offline
Waarom zou je je tanden willen weghouden? Je moet juist beginnen met aan zn eikel te knagen en daarna steeds harder bijten...Op een gegeven moment zal ie gillen van genot
Oud 26-09-2003, 17:22
Verwijderd
Als je aan je lippen likt, dan is het wel zacht en nat, en dat ziet er voor hem nog geil uit ook (als je 't goed doet, tenminste). En dan toch je lippen iets over je tanden, zoals je ook doet als je zoent. Het natte en zachte hoort vooral binnenin je mond te zitten, dat hoeft niet per se van je lippen te zijn hoor . En als je alleen zijn eikel in je mond hebt, kun je beter 'sabbelen' en ondertussen hem aftrekken dan met je hoofd op en neer gaan; dan veranderen je tanden ook minder van plaats, dus minder kans dat die langs zijn eikel schaven.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 20:20
Fjall
Fjall is offline
behalve op en neer is je hoofd naar links en rechts bewegen tijdens het op en neer gaan met je mond ook erg fijn. zorg altijd dat je speeksel loslaat en flink kwijtl zeg maar... dan wordt het allemaal niet te droog en gaat het niet zo snel schuren.
stimuleer daarnaast ook zijn penis met je handen. Begin rustig door wat je strelen onder zijn ballenzak en voer het ritme gewoon geleidelijk op. Net zoals jezelf graag gebeft wilt worden in een tempo dat rustig opgevoerd wordt.
Eventueel kan je met je vingers lichtelijk langs zijn anus strelen. Daar is het ook erg gevoelig. Alleen vinden sommige mannen/jongens dat niet altijd even fijn...het is in ieder geval het proberen waard.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Rawsteel schreef op 26-09-2003 @ 17:47:
Wat een grap zeg! Had jij mij even mooi tuk
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 23:04
C r Y p S
C r Y p S is offline
Wat misschien wel een tip is.... Stel je voor, je hebt een héééééél koud ijsje en dat wil je opeten. Je gaat er natuurlijk aan likken, maar je kunt het ook in je mond stoppen. Alleen, dan moet het niet tegen je tanden komen natuurlijk, want dat doet verrotte zeer.
Als je dat in gedachten houd (je 'tuit' je lippen als het ware een beetje waardoor het ijs niet tegen je tanden komt), dan hoef je niet bang te zijn dat je hem pijn doet met het pijpen denk ik.
Oud 26-09-2003, 23:37
Cthulhu
Cthulhu is offline
Ik deed hem in het begin ook wel wat pijn. Nu doe ik mijn lippen over mijn tanden en steek hem net zo diep dat ik met mijn tong over het randje van de eikel kan heen en weer gaan. Vindt ie lekker!
Oud 27-09-2003, 10:21
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 25-09-2003 @ 19:36:
ach, behalve als je je hoektanden erin zet zal hij niet zoveel schade krijgen hoor. Zorg gewoon dat hij tussen de tanden doorgaat, dan zal er niks ernstigs gebeuren...
Je bedoelt de lul tussen de tanden en niet de tanden tussen de lul
Oud 27-09-2003, 10:22
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Rawsteel schreef op 26-09-2003 @ 17:47:
Dus toch een egel
Oud 27-09-2003, 11:03
poesiefox
poesiefox is offline
Parkeer hem diep in je keel, en inplaats van op en neer met je hoofd, ga je dan rondjes draaien met je hoofd, zodat zijn eikel in je zachte keelholte heen en weer wiebelt. Erbij draai je nog met je tong spiralen om de schacht. Je kunt ook de rand van zijn eikel langs de rand van je gehemelte laten schieten. Doe dat subtiel, je beweegt in wezen nauwelijks, het is vierkante centimeterwerk. Je kunt hem er heel goed mee laten randjesfietsen. Erg veilig, want hij zit voorbij je tanden en kiezen, en hij krijgt overal rondom evenveel zachte warme natte druk en stimulatie, ook tegen het topje van de eikel, en veel jongens doen het daar goed op.

Da's nou Deep Throat. Nee, je gaat er niet van overgeven, hooguit wat van kokhalzen als hij er opeens onverwachts precies verkeerd tegenaan botst, maar omdat de piemel zelf je slokdarm dichtduwt, komt er geen overgeefsel naar boven, het is alleen even het gevoel van de braakreflex. En ook die wordt steeds minder gevoelig naarmate je het vaker doet.

Niet te bang zijn om hem goed diep in je mond te stoppen! Als je even geen lucht krijgt, dan weer even iets minder diep, en een nieuwe hap lucht nemen.
Oud 27-09-2003, 11:42
LM
LM is offline
uuhhm!?
Gewoon proberen hé
En het is idd klote gevoel als je geil bent en zo'n tjick zet der tanden er in
Tussen oefen nu maar ff achter je pc met een pen ofzow
Oud 27-09-2003, 11:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
LoveMaster schreef op 27-09-2003 @ 11:42:
uuhhm!?
Gewoon proberen hé
En het is idd klote gevoel als je geil bent en zo'n tjick zet der tanden er in
Tussen oefen nu maar ff achter je pc met een pen ofzow
Een pen Wow ben jij zo klein dan?
Oud 27-09-2003, 11:44
LM
LM is offline
Citaat:
Qimm schreef op 27-09-2003 @ 12:43:
Een pen Wow ben jij zo klein dan?
paar pennen dan?
het gaat tog om het proberen?
hoe je lippen te houden enzow?
het is gewoon het gevoel dat je ff door moet hebben
Oud 27-09-2003, 11:46
Qimm
Qimm is offline
Ja maar tis noggal een verschil, eep pen met een doorsnede van nog geen cm en een lul met een doorsnede van... nou 5cm? Ligt wel anders in de mond Ik zit vaak zat met ene pen in mijn mond, en die behandelik heeeel anders Kauweeen!
Oud 28-09-2003, 12:54
Cootje
Cootje is offline
koop een chupachup ... zuig een lolly dat kan je toch wel .. ksnap dr nix van dat het zo moeilijk gaat ... tis gewoon 'zuigen' haha heel moeilijk uit te leggen ... mja k vind het ook raar dat je vriend het niet uitlegt
Oud 01-10-2003, 00:15
VirginVampiress
VirginVampiress is offline
je kunt toch ook op een banaan oefenen, als er dan stukjes vanaf schaven doe je het dus niet goed
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 16:52
barbara.inc
barbara.inc is offline
Sorry, maar ik vind et nu nogal een dom topic worden. Je doet je bek open, je zuigt en je bijt niet, want dat wordt niet gewaardeerd. Hoe moeilijk kan het zijn ?
Oud 01-10-2003, 17:08
enema abortion
enema abortion is offline
Ja en als je er een beetje wat van kan dan bijt je zelfs niet per ongeluk als er iemand op de deur van een H&M pashokje klopt.
Oud 01-10-2003, 17:10
P&C
P&C is offline
heb ooit bij sex-court iemand een les pijpen zien krijgen

hehehe
je moet je tong over je ondertanden heen doen, en je boven lip over je je boven tanden

goodluck
Oud 04-10-2003, 10:06
Optima
Optima is offline
kun je niet zo'n bitje indoen, wat ze ook bij hockey en boksen hebben?

beetje anti-libido maargoed
Oud 04-10-2003, 10:40
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Optima schreef op 04-10-2003 @ 11:06:
kun je niet zo'n bitje indoen, wat ze ook bij hockey en boksen hebben?
Hehe, auw? Da's vrij hard plastic
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 10:42
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
barbelle schreef op 01-10-2003 @ 17:52:
Sorry, maar ik vind et nu nogal een dom topic worden. Je doet je bek open, je zuigt en je bijt niet, want dat wordt niet gewaardeerd. Hoe moeilijk kan het zijn ?
Inderdaad, iedereen kan pijpen, maar niet iedereen kan GOED pijpen. Er een beetje lafjes op los sabbelen voelt wel okay, maar na een tijdje heb je dan echt zo iets van "ik ga 'es ff het FD lezen".
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 16:13
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-10-2003 @ 11:42:
Inderdaad, iedereen kan pijpen, maar niet iedereen kan GOED pijpen. Er een beetje lafjes op los sabbelen voelt wel okay, maar na een tijdje heb je dan echt zo iets van "ik ga 'es ff het FD lezen".
Tja, maar dan nog leer je het echt niet van andermans reacties op een forum...gewoon veel oefenen is toch veel beter, of niet dan?
Oud 04-10-2003, 16:20
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
barbelle schreef op 04-10-2003 @ 17:13:
Tja, maar dan nog leer je het echt niet van andermans reacties op een forum...gewoon veel oefenen is toch veel beter, of niet dan?
*grin*

Nou, ik zou wel ff die posts van Poesiefox lezen, staan een hoop goeie tips in. Oefenen werkt alleen als je dat doet met iemand die je ook feedback geeft, anders blijf je aanprutsen natuurlijk.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten