![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
gewoon oefennen, dat is het enige wat ik kan zeggen ![]() en vraag aanwijzingen, als je hem pijn doet moet hij het gewoon zeggen en doe je wat rustiger aan of hou je heel eventjes op en ga je weer verder ofzo
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Inderdaad wat ze hierboven zeggen, gewoon oefenen... hem je niet laten stoppen, gewoon hem vertellen, dat je door wilt gaan totdat het lukt
![]() Offe... je kunt hem natuurlijk ook zeggen, dat je SM met hem wilt doen... en daarmee zijn *** in je mond neemt om hem te zuigen, waarbij het hem pijn doet... en als hij dan klaagt, gewoon zeggen, dat je nog steeds aan SM aan het doen bent, dat jij op dit moment de meester bent en hij zijn bek dus moet houden ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben ook altijd bang dat het pijn doet, dus ik ben dan (volgens mij) extreem voorzichtig. Ik begrijp niet hoe het er in films ofzo (niet dat ik dat echt kijk, maar je kent dat standaard-idee wel) zo grof uit kan zien.. k snap niet dat dat dan niet pijn doet ofzo.
Nou ja, t zal wel aan mij liggen.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Waarom zou je je tanden willen weghouden? Je moet juist beginnen met aan zn eikel te knagen en daarna steeds harder bijten...Op een gegeven moment zal ie gillen van genot
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Als je aan je lippen likt, dan is het wel zacht en nat, en dat ziet er voor hem nog geil uit ook (als je 't goed doet, tenminste). En dan toch je lippen iets over je tanden, zoals je ook doet als je zoent. Het natte en zachte hoort vooral binnenin je mond te zitten, dat hoeft niet per se van je lippen te zijn hoor
![]() |
![]() |
|
behalve op en neer is je hoofd naar links en rechts bewegen tijdens het op en neer gaan met je mond ook erg fijn. zorg altijd dat je speeksel loslaat en flink kwijtl zeg maar... dan wordt het allemaal niet te droog en gaat het niet zo snel schuren.
stimuleer daarnaast ook zijn penis met je handen. Begin rustig door wat je strelen onder zijn ballenzak en voer het ritme gewoon geleidelijk op. Net zoals jezelf graag gebeft wilt worden in een tempo dat rustig opgevoerd wordt. Eventueel kan je met je vingers lichtelijk langs zijn anus strelen. Daar is het ook erg gevoelig. Alleen vinden sommige mannen/jongens dat niet altijd even fijn...het is in ieder geval het proberen waard. |
![]() |
|
Wat misschien wel een tip is.... Stel je voor, je hebt een héééééél koud ijsje en dat wil je opeten. Je gaat er natuurlijk aan likken, maar je kunt het ook in je mond stoppen. Alleen, dan moet het niet tegen je tanden komen natuurlijk, want dat doet verrotte zeer.
Als je dat in gedachten houd (je 'tuit' je lippen als het ware een beetje waardoor het ijs niet tegen je tanden komt), dan hoef je niet bang te zijn dat je hem pijn doet met het pijpen denk ik.
|
![]() |
Ik deed hem in het begin ook wel wat pijn. Nu doe ik mijn lippen over mijn tanden en steek hem net zo diep dat ik met mijn tong over het randje van de eikel kan heen en weer gaan. Vindt ie lekker!
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Parkeer hem diep in je keel, en inplaats van op en neer met je hoofd, ga je dan rondjes draaien met je hoofd, zodat zijn eikel in je zachte keelholte heen en weer wiebelt. Erbij draai je nog met je tong spiralen om de schacht. Je kunt ook de rand van zijn eikel langs de rand van je gehemelte laten schieten. Doe dat subtiel, je beweegt in wezen nauwelijks, het is vierkante centimeterwerk. Je kunt hem er heel goed mee laten randjesfietsen. Erg veilig, want hij zit voorbij je tanden en kiezen, en hij krijgt overal rondom evenveel zachte warme natte druk en stimulatie, ook tegen het topje van de eikel, en veel jongens doen het daar goed op.
Da's nou Deep Throat. Nee, je gaat er niet van overgeven, hooguit wat van kokhalzen als hij er opeens onverwachts precies verkeerd tegenaan botst, maar omdat de piemel zelf je slokdarm dichtduwt, komt er geen overgeefsel naar boven, het is alleen even het gevoel van de braakreflex. En ook die wordt steeds minder gevoelig naarmate je het vaker doet. Niet te bang zijn om hem goed diep in je mond te stoppen! Als je even geen lucht krijgt, dan weer even iets minder diep, en een nieuwe hap lucht nemen.
||
Citaat:
![]()
|
Ja maar tis noggal een verschil, eep pen met een doorsnede van nog geen cm en een lul met een doorsnede van... nou 5cm? Ligt wel anders in de mond
![]() ![]()
|
Sorry, maar ik vind et nu nogal een dom topic worden. Je doet je bek open, je zuigt en je bijt niet, want dat wordt niet gewaardeerd. Hoe moeilijk kan het zijn
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nou, ik zou wel ff die posts van Poesiefox lezen, staan een hoop goeie tips in. Oefenen werkt alleen als je dat doet met iemand die je ook feedback geeft, anders blijf je aanprutsen natuurlijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seks met voorhuid niet teruggetrokken kingmandje1 | 15 | 23-11-2015 22:14 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Seksualiteit |
doorgaan..? someone17 | 57 | 14-02-2005 13:00 | |
Seksualiteit |
Tongpiercing Mickey M. | 3 | 24-09-2004 14:31 | |
Seksualiteit |
De daad + .... floortje87 | 19 | 10-02-2004 14:59 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |