Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2003, 21:13
pyres74
pyres74 is offline
zit godver al een uur te janken

mn vriend is nu met eerstejaars bio kamp mee (van leiden hij gaat mee als corveehulp) en het meisje waarmee hij is vreemdgegaan in onze vorige relatie is er ook. ok we zijn opnieuw begonnen dus geen reacties van :hoe kun je dat nou doen?! ik heb mn vriend al gestraft en eigenlijk wil ik haar ook nog straffen maar dat terzijde;

maar goed; hij zit ergens (volgens mij) in de buurt van r'dam want tot daar had hij de trein zei die. hij heeft nog steeds niet gebeld. ik mis hem zo ontzettend erg en wat ik eigenlijk nog veel erger vind, is dat dat kutwijf (ja zo noem ik der ff ) gewoon nu een soort van vrij spel heeft. eigenlijk moet ik dus mn vriend zo vertrouwen dat hij der afslaat. maar ik kan dus niet op der letten of ze geen aandacht trekt of met der tieten gaat zwaaien (om het maar ff bot te zeggen). ik wil gewoon dat hij belt en dat hij me geruststelt, maar hij belt niet

hij kan het druk hebben met het van dingen regelen daar, maar je kan dan toch wel ff bellen of smsen (dat deed ik ook toen ik op introkamp was, kheb hem elke dag twee keer gebeld)? want dat bewijst wel dat hij aan me denkt en dat idee heb ik nu dus niet

ik word gek; ik probeer hem zo te bellen
sorry dat ik dit post maar ik ben serieus bang dat dat kutwijf () iets probeert. alleen het proberen vind ik echt eng

*getroost wil worden*
Advertentie
Oud 26-09-2003, 21:15
Verwijderd
ohh ik begrijp je helemaal, wat moet jij je klote voelen zeg. ik ozu je vriend maar eens snel 10 keer proberen te bellen!
pyres74
pyres74 is offline
ik hem net gebeld op zn mobiel
en die stond uit en in het ergste geval heeft hij dus geen ontvangst daar waar hij ook moge zitten.

*kut telfort*
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 26-09-2003 @ 22:15:
ik hem net gebeld op zn mobiel
en die stond uit en in het ergste geval heeft hij dus geen ontvangst daar waar hij ook moge zitten.

*kut telfort*
klote misschien kun je iemand anders bellen die daar ook is ?
Oud 26-09-2003, 21:17
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 26-09-2003 @ 22:15:
klote misschien kun je iemand anders bellen die daar ook is ?
kijk dat is het dus....

al die mensen daar kennen mij als DE VRIENDIN van....
ik ken daar dus niemand en alle oudere jaars die meezijn, zijn dik bevriend met haar.

weet je waar ik echt bang voor ben? dat ik hem zo bel en dat ik dan HAAR aan de telefoon krijg...

dan stort ik gewoon in
Oud 26-09-2003, 21:19
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 26-09-2003 @ 22:17:
kijk dat is het dus....

al die mensen daar kennen mij als DE VRIENDIN van....
ik ken daar dus niemand en alle oudere jaars die meezijn, zijn dik bevriend met haar.

weet je waar ik echt bang voor ben? dat ik hem zo bel en dat ik dan HAAR aan de telefoon krijg...

dan stort ik gewoon in
volgens mij is dat wijf ech een kreng.. dat lijkt me ech zo iemand die zijn telefoon jat en wacht tot jij belt en dat zij dan opneemt..

nouja zo iemand lijkt het me..

'k hoop zo erg voor je dat hij snel iets van zich laat horen!
sterkte
Oud 26-09-2003, 21:21
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 26-09-2003 @ 22:19:
volgens mij is dat wijf ech een kreng.. dat lijkt me ech zo iemand die zijn telefoon jat en wacht tot jij belt en dat zij dan opneemt..

nouja zo iemand lijkt het me..

'k hoop zo erg voor je dat hij snel iets van zich laat horen!
sterkte

ik ken der niet persoonlijk maar ik vind het ook niet gek dat ik tegen mn vriend zeg dat ik der graag zou schoppen mocht ze iets proberen. en dan bedoel ik schoppen op de harde manier.
ze kan het ook niet goed maken

beter krijg ik der niet aan de telefoon want dan ga ik echt trippen
serieus ik ga echt uit mn dak. ik ga mn scheldwoorden weer eens ff doornemen want ik wil wel voorbereidt zijn voor het ergste

*is lekker positief bezig*
Oud 26-09-2003, 21:23
Some
Some is offline
hmmmm je houdt veel van hem zie ik
Ik had zeker weten al gereageerd, toen ik een weekje weg was naar cp met vrienden belde ik zo vaak ik kon, zeker iedere dag. Toen vroeg ik me af zou me vriendin (toen nog) als zij weg was ditook doen?? Zou ze me ook zo missen toen.
Maar dat terzijde, het is erg moeilijk en wens je succes!

Maar ga niet verkeerd denken want dalijk is er niet gebeurd en ga jij dat afreageren op hem en gaat het alsnog slecht tussen jullie door dat 'kutwijf!'
Oud 26-09-2003, 21:25
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Some schreef op 26-09-2003 @ 22:23:
hmmmm je houdt veel van hem zie ik
Ik had zeker weten al gereageerd, toen ik een weekje weg was naar cp met vrienden belde ik zo vaak ik kon, zeker iedere dag. Toen vroeg ik me af zou me vriendin (toen nog) als zij weg was ditook doen?? Zou ze me ook zo missen toen.
Maar dat terzijde, het is erg moeilijk en wens je succes!

Maar ga niet verkeerd denken want dalijk is er niet gebeurd en ga jij dat afreageren op hem en gaat het alsnog slecht tussen jullie door dat 'kutwijf!'
ja ik houd veel van hem
en natuurlijk denk ik ook wel van belt hij niet omdat hij niet wil bellen of omdat hij niet kan bellen
als hij terug is, ga ik als eerst vragen of ik al een enkeltje afgrond moet kopen want ik trek het gewoon niet als hij op haar ingaat

IK WIL GEWOON EEN LIEF BELLETJE OF SMSJE
Oud 26-09-2003, 21:31
marlies
marlies is offline
je zult je vriend moeten vertrouwen. Hoe moeilijk dat ook is nu.
Maar nu heb je alleen maar van die doemscenario's in je hoofd en er hoeft toch niets gebeurd te zijn?

echt je moet proberen je niet zo druk te maken. Schiet je niets mee op
Oud 26-09-2003, 21:32
Verwijderd
oej jeetje, ik ken je gevoel. het is moeilijk om hem nu te vertrouwen, maar probeer het toch. hij is jouw vriend, en als hij van je houdt, zal hij niet in spelletjes van die andere trien trappen. doet hij dat wel, dan weet hij wat hem te wachten staat. enne, blijven bellen!
Oud 26-09-2003, 21:32
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
marlies schreef op 26-09-2003 @ 22:31:
je zult je vriend moeten vertrouwen. Hoe moeilijk dat ook is nu.
Maar nu heb je alleen maar van die doemscenario's in je hoofd en er hoeft toch niets gebeurd te zijn?

echt je moet proberen je niet zo druk te maken. Schiet je niets mee op
dat is waar
sorry maar ik moest gewoon ff mn ei kwijt
Oud 26-09-2003, 21:56
Last Resort
Last Resort is offline
*geeft geruststellend schouderklopje*

Je zult em idd moeten vertrouwen. Hij zal het ongetwijfeld druk hebben nu, en daarom zn tel uit hebben of geen tijd hebben te bellen.
Oud 26-09-2003, 21:56
Pletterprater
Pletterprater is offline
Sniff

*knuffel*
Oud 26-09-2003, 21:57
Pletterprater
Pletterprater is offline
Wij helpen je er wel doorheen hoor meid

*last resort was me voor met zijn gebaar*... damn
Oud 26-09-2003, 21:58
pyres74
pyres74 is offline
ik zal mn best doen mezelf te vermaken
huiswerk ofzo
btw: bedankt voor jullie reacties, jullie zijn echt lief

gelukkig is hij zondag terug en beter een beetje vroeg
want dan hebben we langer dan twee dagen geen seks gehad en dat kan natuurlijk niet hehe

thanx
Oud 26-09-2003, 22:03
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 26-09-2003 @ 22:58:
ik zal mn best doen mezelf te vermaken
huiswerk ofzo
btw: bedankt voor jullie reacties, jullie zijn echt lief

gelukkig is hij zondag terug en beter een beetje vroeg
want dan hebben we langer dan twee dagen geen seks gehad en dat kan natuurlijk niet hehe

thanx
... weet dat ik maanden moet wachten voordat ik mijn lief weer zie.... snif
Oud 26-09-2003, 22:04
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 26-09-2003 @ 23:03:
... weet dat ik maanden moet wachten voordat ik mijn lief weer zie.... snif

*voelt mee*

het maakt niet uit hoelang ze weg zijn, het is altijd kut ze te missen
Oud 26-09-2003, 22:14
Lorelei
Lorelei is offline
*HUG*

Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn joh. Hij is toch terug gekomen bij jou! (en dus niet bij haar) Jij bent gewoon veel leuker (!!) en dat ziet hij in (niet op de goeie manier weliswaar). Ik denk niet dat hij die fout nog een keer zal maken. Ik hoop voor je dat je hem snel weer kan spreken. (ja, telfort is kut!)

and again: *HUG*
Oud 27-09-2003, 12:35
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
grl schreef op 26-09-2003 @ 23:14:
[B Jij bent gewoon veel leuker (!!) [/B]
Oud 27-09-2003, 12:59
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
als je je vriend vertrouwd is er niets aan de hand!!

als blijkt dat hij niet te vertrouwen is is het beter daar nu achter te komen dan pas later!

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
Oud 27-09-2003, 13:06
wizzard
wizzard is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 27-09-2003 @ 13:59:

als blijkt dat hij niet te vertrouwen is is het beter daar nu achter te komen dan pas later!

FOOIJDONK

ps. lief zijnn

precies je moet hem maar gewoon vertrouwen.
Ik snap wel dat dat moeilijk is omdat hij al eerder met haar vreemd is geweest maaar als je geen vertrouwen in hem heb is een relatie met hem ook geen optie eigenlijk.
En al flikt hij het weer dan weet je iid dat je toch al niks aan hem had en dat hij toch niet geleerd had van de vorige keer.
naja ik hoop dat het goed komt voor je
Oud 27-09-2003, 13:09
Verwijderd
Hmm, ik kan me goed voorstellen hoe kut dit is.. Het is lastig je vriend te vertrouwen als hij al eerder de fout in is gegaan en dan ook nog met dat meisje! Lijkt me heel erg naar!

Als hij het echter serieus met je meent haalt ie het niet in zn hoofd om je het nog een keer te flikken, en zo wel dan heb je meteen je lesje geleerd. Dan was hij dus niet te vertrouwen en is het ten onrechte dat het weer aan is nou. Het zou beter zijn daar nu achter te komen dan over een paar maanden toch?

Dat mensen dat meisje meteen zien als gigantische bitch vind ik echter een beetje raar, die vriend was daarin toch vooral de klootzak? Beetje makkelijk iemand te veroordelen gebaseerd op een verhaal van iemand die haar niet eens kent?
Oud 27-09-2003, 13:16
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 27-09-2003 @ 14:09:

Dat mensen dat meisje meteen zien als gigantische bitch vind ik echter een beetje raar, die vriend was daarin toch vooral de klootzak? Beetje makkelijk iemand te veroordelen gebaseerd op een verhaal van iemand die haar niet eens kent?
mijn vriend heb ik al gestraft op mn eigen manier
ik wil daar niet in discussie over gaan. het is duidelijk voor mij dat hij voor mij kiest alleen het probleem is dus dat zij misschien dingen gaat proberen. ik heb mn vriend trouwens nog steeds niet kunnen bereiken. ik blijf hem wel bellen natuurlijk want zodra hij dan weer bereik mag hebben, ziet hij wel gelijk dat ik vaak gebeld hebt.

hij en dat meisje waren (en misschien nog steeds ) goede vrienden voordat ze gezoend hadden en dan heb ik zoiets van: als je echt zo'n goede vriendin van iemand bent, dan ga je er niet voor zorgen dat diegene vreemdgaat. ik neem het haar heel erg kwalijk en mn vriend natuurlijk ook maar zoals ik als zei; hij heeft al ervoor geboet (klinkt erger dan het is hoor).

als hij terug is, dan wil ik wel dat hij geen contact meer met haar opzoekt en ik wil ook dat hij haar zoveel mogelijk vermijdt.
zo dat is eruit
Oud 27-09-2003, 13:24
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 27-09-2003 @ 14:16:
mijn vriend heb ik al gestraft op mn eigen manier
ik wil daar niet in discussie over gaan. het is duidelijk voor mij dat hij voor mij kiest alleen het probleem is dus dat zij misschien dingen gaat proberen. ik heb mn vriend trouwens nog steeds niet kunnen bereiken. ik blijf hem wel bellen natuurlijk want zodra hij dan weer bereik mag hebben, ziet hij wel gelijk dat ik vaak gebeld hebt.

hij en dat meisje waren (en misschien nog steeds ) goede vrienden voordat ze gezoend hadden en dan heb ik zoiets van: als je echt zo'n goede vriendin van iemand bent, dan ga je er niet voor zorgen dat diegene vreemdgaat. ik neem het haar heel erg kwalijk en mn vriend natuurlijk ook maar zoals ik als zei; hij heeft al ervoor geboet (klinkt erger dan het is hoor).

als hij terug is, dan wil ik wel dat hij geen contact meer met haar opzoekt en ik wil ook dat hij haar zoveel mogelijk vermijdt.
zo dat is eruit
Hmm, niet mn post zo letterlijk opvatten.
Ik zeg niet dat jij je vriend als klootzak moet behandelen etc, ik zeg alleen dat het heel makkelijk is om een ander te veroordelen zonder het verhaal van diegene te horen.

Ik ken een aantal mensen die in de rol van dat meisje stonden en dat zijn verder echt lieve mensen, alleen wel menselijk en fouten makend.

Ik vind trouwens echter dat jij alle recht hebt haar te haten hoor, je moet toch iets met je frustraties daarover en waarom redelijk zijn over iemand die je niet kent en door wie jij pijn hebt.

Ik had het meer tegen mensen die reageren in dit topic en een oordeel vellen over het soort mens dat zij zou zijn, zonder ook maar 1 woord van haar kant gehoord te hebben.
Advertentie
Oud 27-09-2003, 13:31
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 27-09-2003 @ 14:24:
Hmm, niet mn post zo letterlijk opvatten.
Ik had het meer tegen mensen die reageren in dit topic en een oordeel vellen over het soort mens dat zij zou zijn, zonder ook maar 1 woord van haar kant gehoord te hebben.
ja dat snap ik wel
maar ze kan niet reageren

OMDAT ZE GVD MET MN VRIEND OP KAMP IS

Oud 27-09-2003, 13:49
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 27-09-2003 @ 14:31:
ja dat snap ik wel
maar ze kan niet reageren

OMDAT ZE GVD MET MN VRIEND OP KAMP IS

ze hoeft ook niet te reageren
maar mensen hoeven haar ook niet te veroordelen

Maar rustig nou meisje..
zo op internet rondhangen en in dit topic lezen zal ook niet echt helpen toch? Hou jezelf bezig, start een groot nieuw 'project' waardoor je geen tijd hebt om erover na te denken, je kan toch niets doen..

Zoals ik al zei, als hij het serieus meent met jou doet hij niets, doet hij wel iets is het beter er nu achter te komen dan over een paar maanden. Hij is zelf ook op dat kamp daar, niet alleen dat meisje..

Er valt weinig over te zeggen of na te denken verder, ik kan me voorstellen dat je je kut voelt en weet er ook geen oplossing voor. Je kunt het alleen zoveel mogelijk proberen te negeren door afleiding afleiding en nog eens afleiding te zoeken..
Oud 27-09-2003, 13:57
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 27-09-2003 @ 14:16:

zo dat is eruit
ik snap best dat je je kut voelt,en dat hij ook al lang had moeten bellen, maar je móet hem gewoon vertrouwen, en je kan hem niet verbieden met dat meisje om te gaan, dat zou jij toch ook niet pikken?

veel succes!
Oud 27-09-2003, 14:59
DeathKnight
DeathKnight is offline
Je kan je beter niet teveel persoonlijk op die griet focussen. Als er wat gebeurd is dat je vriends schuld en niet van meid. Zie dit als een 'leuke' test om te kijken of hij trouw is. Dan weet je daarna ook gelijk waar je aan toe bent.

Je kan zulke situaties wel gaan vermijden, maar dan bent je nogal naief bezig.
Oud 27-09-2003, 15:17
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 26-09-2003 @ 22:15:
ohh ik begrijp je helemaal, wat moet jij je klote voelen zeg. ik ozu je vriend maar eens snel 10 keer proberen te bellen!
Ja, vooral doen, weet je zeker dat je hem niet terugziet

Tja, het is een klotesituatie, maar ik zou maar wat afleiding zoeken ofzo. Hij heeft het daar waarschijnlijk gewoon hardstikke gezellig, en gewoon geen zin en tijd om te bellen.
Oud 27-09-2003, 15:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 26-09-2003 @ 22:21:
ik ken der niet persoonlijk maar ik vind het ook niet gek dat ik tegen mn vriend zeg dat ik der graag zou schoppen mocht ze iets proberen.
Zo iets zou mijn vriendin niet tegen me moeten zeggen. Als hij vreemdgaat is dat ZIJN schuld, niet het hare.
Oud 27-09-2003, 15:51
miro
miro is offline
Jij hebt hem vergeven dat hij vreemd is gegaan en dit zijn de gevolgen.

Klinkt misschien heel lullig . Niet dat ik je jaloersheid niet begrijp maar aangezien je hem hebt vergeven zul je m nu ook gewoon moeten vertrouwen.
Oud 27-09-2003, 15:57
Ferrum
Ferrum is offline
Als ik heel eerlijk ben, vind ik dat je je nogal aanstelt eigenlijk. Hij belt niet en het meisje waarmee hij vreemdgegaan is, is ook op dat kamp. So what? Als hij dat meisje leuker zou vinden dan jou, zou hij het gelijk wel uitgemaakt hebben, toen hij met haar ging bedoel ik dan. Het feit dat hij nog steeds bij jou is bewijst toch dat hij jou leuker vindt? En over dat bellen..mens, hij hoeft toch niet 10x per dag te bellen. Toen ik op intro was, had ik wel wat beters te doen.. Get over it.
Oud 27-09-2003, 16:00
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ferrum schreef op 27-09-2003 @ 16:57:
Toen ik op intro was, had ik wel wat beters te doen.. Get over it.
Oud 27-09-2003, 16:35
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
t zal best moeilijk zijn ik weet er alles van en jah tis idd erg vervelend dat dat meisje dr ook is.. maar goed als ie haar echt had gewild waren jullie toch niet meer bij elkaar??
dan was ie nu toch met haar of niet?
een relatie waarin je elkaar niet vertrouwd werkt echt niet...punt...
dus probeer m te vertrouwen!
Oud 27-09-2003, 16:42
poesiefox
poesiefox is offline
Jaha, hij is op kamp en zij is op kamp...

EN VIJFTIG ANDEREN ZIJN ERBIJ!

Stel je niet aan. Als hij nu vreemd gaat dan is jullie relatie gewoon niet goed genoeg en dan gebeurt het vroeger of later toch wel, daar zal dit kamp niks aan veranderen.

Is jullie relatie wel goed genoeg, dan kunnen alle mooie vrouwen van de wereld naakt voor hem staan met een grote rooie strik om, en dan interesseert het hem toch niet.

It's out of your hands vrees ik, en daarom zit jij je nu zo op te vreten. Dit kamp is de grote test of jullie relatie nog wat voorstelt...
Oud 27-09-2003, 17:23
never mind
never mind is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 27-09-2003 @ 13:59:

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
wow dit is echt de eerste keer dat ik jou een serieuze reactie heb zien geven

ontopic: inderdaad hij kiest voor jou, niet voor haar, en hij moet wel heeel dom zijn wil hij dezelfte stomme fout nog eens maken, en zo stom is hij vast niet.
Je mag hem, vind ik, best wel vertellen dat je er mee zit dat die ultrabitch ook mee is gegaan, hij is vreemdgegaan, of dat nou in jullie vorige of huidige relatie geweest is, hij heeft de tijd niet kunnen terugdraaien en het was in een relatie met JOU (toch?).

Hij zal vast geen berijk hebben (telfort zegt opzich genoeg ) of het gewoon ontsettend druk hebben.

*geeft knuffel*

Je komt er doorheen hoor!
Oud 27-09-2003, 17:29
never mind
never mind is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-09-2003 @ 17:42:
verhaal
Mja ze zal er denk ik zo mee zitten omdat ze (onbewust?) ook weet dat dit een belangrijke relatie test is
Oud 27-09-2003, 18:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
never mind schreef op 27-09-2003 @ 18:29:
Mja ze zal er denk ik zo mee zitten omdat ze (onbewust?) ook weet dat dit een belangrijke relatie test is
Als je zo iets doodnormaals als relatietest ziet, zit er volgens mij iets flink fout.
Oud 27-09-2003, 20:42
C'est moi
C'est moi is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 26-09-2003 @ 22:15:

*kut telfort*
ow bij jullie dus ook al heb ik ook last van. en mijn vader en mijn vriend en mijn zus.
Oud 27-09-2003, 21:10
pyres74
pyres74 is offline
nou ehmm

hij heeft gebeld
and unlike some of you

begrijpt hij me helemaal
volgens hem sta ik helemaal in mn recht om zo emotioneel te zijn op dit moment in deze omstandigheid. hij mist me heel erg en ik hem ook nog steeds. hij was me gewoon vergeten te bellen en toen hij eraan dacht, was het al best laat. hij wist niet dat ik zo boos zou zijn omdat hij vergeten was te bellen, dus dat vergeet hij morgen zeker weten niet als hij thuis is

ik heb hem dus ook verteld dat ik wil dat hij der niet meer ziet met dingen waarvan hij zeker weet dat zij erbij zal zijn. maar qua toeval kan ik daar natuurlijk weinig aan doen. hij zal haar natuurlijk wel zien maar ik hoop wel minder.
Oud 27-09-2003, 21:35
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 27-09-2003 @ 22:10:
nou ehmm

hij heeft gebeld
and unlike some of you

begrijpt hij me helemaal
volgens hem sta ik helemaal in mn recht om zo emotioneel te zijn op dit moment in deze omstandigheid. hij mist me heel erg en ik hem ook nog steeds. hij was me gewoon vergeten te bellen en toen hij eraan dacht, was het al best laat. hij wist niet dat ik zo boos zou zijn omdat hij vergeten was te bellen, dus dat vergeet hij morgen zeker weten niet als hij thuis is

ik heb hem dus ook verteld dat ik wil dat hij der niet meer ziet met dingen waarvan hij zeker weet dat zij erbij zal zijn. maar qua toeval kan ik daar natuurlijk weinig aan doen. hij zal haar natuurlijk wel zien maar ik hoop wel minder.
*knuf*

Okee, this weer beetje in orde, zenuwtjes krijgen weer wat rust ... nou meid, ik weet waarschijnlijk als geen ander, hoe goed het kan doen, eindelijk weer iets van je geliefde te horen, dus neem ik eventjes aan, dat je jezelf nu weer iets meer happy voelt ... toch?

Vandaag had ik overigens sinds ongeveer 4 dagen weer een vorm van contact gehad met mijn vriendin, ze stuurde me eindelijk weer een mailtje (daar houd ik altijd zo van )
Hmmm, maar bij mij is de situatie iets anders... zij had het deze week erg druk. Waarschijnlijk zal ik volgende week weer (bijna) iedere dag een mailtje van haar krijgen

Anyway, ging niet over mijn liefde, maar om de jouwe... mied, ik zou zeggen, zorg voor een warm onthaal voor hem
Oud 27-09-2003, 21:36
never mind
never mind is offline
Citaat:
Verhaal,
oke mooi prima zie je nu wel

maar weet je zeker dat je em qua dat "niet meer zien" niet erg veel 'opsluit'? hij is, ondanks zijn (erge) fouten niet jou bezit...
Oud 27-09-2003, 21:38
Chimera
Chimera is offline
Citaat:

ik heb hem dus ook verteld dat ik wil dat hij der niet meer ziet met dingen waarvan hij zeker weet dat zij erbij zal zijn.
Jezus...
Oud 27-09-2003, 21:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
never mind schreef op 27-09-2003 @ 22:36:

maar weet je zeker dat je em qua dat "niet meer zien" niet erg veel 'opsluit'? hij is, ondanks zijn (erge) fouten niet jou bezit...
Ze moet het helemaal zelf weten, maar als je hem op een dergelijke manier probeert te beperken zit er A iets niet goed in je relatie en zal hij B alleen maar meer behoefte aan vrijheid krijgen.
Oud 27-09-2003, 21:40
never mind
never mind is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-09-2003 @ 22:39:
Ze moet het helemaal zelf weten, maar als je hem op een dergelijke manier probeert te beperken zit er A iets niet goed in je relatie en zal hij B alleen maar meer behoefte aan vrijheid krijgen.
dat wou ik zeggen
Oud 27-09-2003, 22:15
pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-09-2003 @ 22:39:

ja tis toch mijn zaak
Oud 27-09-2003, 22:39
Tofke_H
Tofke_H is offline
dicht op eigen verzoek.

Regels voor berichten