Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
prachtig!! Je hebt een hele mooie manier van tekenen, prachtige schaduwen, prachtig overgelopen, heel realistische manier van tekenen.
Je hebt gekozen voor een moeilijke houding en toch is ze ontzettend mooi geworden, je hebt goed gevoel voor anatomie, voeten vind ik zelf altijd erg moeilijk maar deze zijn heel mooi. Je zou alleen nog even moeten werken aan de borst en t gezicht(mond vind ik te donker) Ga zo door, ben benieuwd naar de rest van je werk. Hoe oud ben je trouwens?
||
![]() |
Citaat:
bedankt voor je reply trouwens ![]() ik ben trouwens 15,doe nu Grafisch Lyceum..en ben veel bezig met menselijke anatomie e.d.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
heb je het nagetekend
was het een model of uit het hoofd was ik even benieuwd naar.... verder wacht ik me smart op ander werk van je
|
Hij's erg mooi meid!
Ik vind hem heel realistisch...juist die rechter borst misschien beetje bijwerken ja, maar ik lees net dat je daarmee bezig bent. De schaduwen zijn ook heel mooi Je hebt zeker talent!
||
![]() |
Citaat:
thanks ![]() ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
ontzettend mooi! echt heel realistisch getekend.
die ene borst (haar rechterborst, wij zien 'm aan de linkerkant) viel mij idd meteen op, hij past er niet zo goed in en lijkt te veel naar de (voor ons) rechterkant te vallen of omhoog te komen ofzo. misschien klopt 't wel, ik zou niet precies weten hoe je 'm zou moeten veranderen namelijk. maar omdat ie mij zo opvalt denk ik dat er iets niet aan klopt. die andere borst, waarvan je bijna niets ziet, ziet er beter uit. maar die schaduwen enzo zijn echt heel mooi, ik vind 'm echt superdesuper!
|
![]() |
jeetje ik bewonder mensen die heel mooi kunnen tekenen zo! daar moet je volgens mij echt wel aanleg voor hebben hoor! heel mooi gedaan, bijna geen foutjes, die borst is niet zo mooi, maar dat komt omdat ze niet zo'n mooie borsten heeft, ze kloppen nml wel vind ik, en ik vind het onderlijf vanaf de hand op de heup het allermooist! dit is echt precies kloppend en heel mooi getekend!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Spel IV flyaway | 198 | 09-04-2010 20:43 | |
Verhalen & Gedichten |
Kies een boek voor de nieuwe bespreking! Ieke | 21 | 09-05-2003 10:02 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hoofddoek Brenda_lelie | 35 | 18-02-2003 11:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Angst voor de islam is niet terecht Santje03 | 35 | 07-02-2003 09:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pervers en/of Tiranniek Quivarum | 95 | 06-02-2003 15:27 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] CKV eindopdracht: Het regime van een scherpschutter. Vlooienband | 8 | 05-11-2002 11:21 |