Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb op eva gestemd, zij ziet er het meest fashion uit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik ben voor Sofie want die is mla'er en het is eigenlijk heel erg saai.. eens in het kwartier lopen er 5 over de catwalk en verder is het allemaal tijdvullen omdat het live is.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hier in Apeldoorn zelf komt ze iig over als een verwend kreng. (maar daar hebben wel meer mensen last van zodra ze doorhebben dat ze "lekker" zijn ![]() ik vond Hanna er het liefste/leukste uitzien.
|
Tera heeft gewonnen met de telegraaf, dus zowel Tera als Barbara gaan naar Singapore..
Barbara is echt een heel mooi meisje, heb meerdere foto's gezien en ik vind het wel een verdiende winnares (al had marinka natuurlijk moeten winnen ![]() Ik vond daniella ook mooier op tv dan op de foto, integenstelling tot eva die echt totaal anders was..ook tera vond ik tegen vallen (zolang ze dr mond dichthield was ze mooi) en verder waren Hanna en Lotte ook heel mooi ![]() Met kim had ik een beetje medelijden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze presenteerde ook I love sex and the city, nou ja echt op zo een oersaaie manier.. superlangzaam praten en totaal zonder enige 'charme' aan dr woorden ofzo. Heel monotoon en heel droog.. bluh |
![]() |
|
![]() |
ik ken die wedstrijd wel, doordat het nichtje van een vriendin van me eens meegedaan heeft. ze heeft nog steeds een contract bij elite, als ik het goed heb.
mensen die sofie uit marken kennen, kennen jullie ook een jeek of frouke? die heb ik ooit eens ontmoet op vakantie en frouke had een vriendinnetje dat sofie heette... we hebben nog een paar jaar contact gehad, maar dat is verwaterd. moest even aan hun denken ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
OMG.....
Bij ons in de Apeldoorns Courant: "Thera is een doodnormaal boeren meisje, uit een normaal boeren gezin" yeah, ![]() Daarom woont ze tegenover onze Manege, heeft ze 4 paarden, een eigen rijbak,is vader directeur van Sterk, een kast waar een hele flat in past, hebben ze een BMW cabrio (dat nieuwste model) en nog 5 andere auto's oid... pfft, wat een gelul in die kranten zeg. En haar ego/verwaand/secreetheid is ook niet echt wat je normaal noemt ![]() (ze is hartstikke knap, I know, maar van binnen ![]() ![]()
||
Citaat:
jep, wat dat betreft is dan weer zo jammer dat er alleen op t uiterlijk gelet worden, als zulke soort mensen dan winnen word hun ego nog groter ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Nieuw Fototopic Deel II dreadlocks | 443 | 26-03-2003 23:56 |