| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
ja Den Bosch is echt een hele leuke en gezellig stad.
je kunt er goed winkelen!!! <<doe ik vaak. ook kun je de st jan bezoeken en rond vaart boten doen ofso er zijn ook veel gezellige terrasjes en laatst heb ik er ook gepoold( ) dat was ook heel leukciao
|
|
|
|
Den Bosch is heel mooi, leuk en gezellig.
Eindhoven is op zich best oké, hoor, maar niet echt mooi of zo en een beetje ongezellig Er is wel een man die je wilt bekeren daar![]() En Antwerpen.
|
|
||
|
Citaat:
En als je naar een museum wilt gaan, kies je de minder druk bezochte als t verzetsmuseum ofzo of je gaat heel vroeg in de ochtend
|
|
||
|
Citaat:
EN ook naar Den Bosch. Daar schijn je zo'n "grachten"tour te hebben die wel leuk is. Is dat nog daar?Nouja. Ben alleen maar in die hoofdstraat van Den Bosch geweest om een echte Boschebol (schrijf je dat zo?) te kopen
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 22:45 | |
| Verhalen & Gedichten |
Isa (mijn boek...) Roosje | 19 | 04-11-2004 22:05 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |
| Psychologie |
11 tips om beter met je depressie om te gaan Snippie | 44 | 19-01-2003 20:38 | |
| Software & Hardware |
Daar is-ie weer! De IRC-funnies! Verwijderd | 40 | 28-06-2002 08:48 | |