Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
OMFG ik mis mn dreads ![]() die van jou zijn echt supergaaf |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() thnx voor de reacties op mn haar, ben dr nou al 9 maanden heel blij mee en ze zijn al goed vervilt, alleen soms echt haken aanvallen als ik mn haar was of als ik ga zwemmen, vandaar die grote hoeveelheid elastiekjes |
![]() |
|
Ik heb in totaal nog 4 elastiekjes in me haar, bij een puntje, en bij 3 beginseltjes waar een te groote pluk los haar zat en waar het dread balletje niet uitzichzelf in de dread wouw blijve zitte.
![]()
||
Citaat:
Enneuh hoe kom je in godsnaam aan die krullen in je dreads? Na 9 maanden ben je je permanentkrullen toch wel kwijt??
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 28-09-2003 om 14:42. |
![]() |
|
Verwijderd
|
olg, annemarie en liesbeth kunnen jullie ff je adres pmen??
san: ik had ze die nacht net ingedraaid en vastgezet met stuk of 5 elastiekjes erin , dan komt er gewoon beetje een draai in. ze zijn trouwens soms stijl soms niet ligt ernet aan wat ik met mn haar had gedaan of als ik t net gewassen heb dan is t superstijl, maar t moment dat ik t vast gezet heb niet meer |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
wauw echt super mooi!
mortischa! vraagje: ik heb al aarig veel uitgroei en ik draai het ook wel bij, alleen de touwtjes van de eerste keer zitten nog wel in me dreads.. kan ik die er gewoon in laten zitten of moet ik die eruit knippen? aah ik wil ook krullen in me dreads! echt die van jou zijn super mooi mortischa! mag je ze btw na 3 maanden al verven? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mpff, mijn silkies komen nogal los. Nu ja, drie in mijn nek er uit moeten halen en één van voren op mijn hoofd.
Ik zou het natuurlijk er opnieuw in kunnen draaien, maar denk dat ik er een echte dread ga van maken. Mijn vraag is nu: hoe da ik dat het best? Het plukje haar hangt nog redelijk samen doordat het een week samengeperst was door het fake haar. Moet ik het nu toch uit elkaar trekken en dan achterwaarts kammen? Of moet ik het gewoon crêperen en draaien? Moet er een elastiekje in? Moet het eerst ngg gewassen worden, het is reeds een week niet gewassen geweest. Grtz Phensic |
![]() |
||
Citaat:
Je kan er ook gewone vlechtjes van maken, die vallen niet zo op..
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb zojuist alle knottyboypakketjes op de post gedaan, en ik had gerekend op 5 euro verzendkosten max, maaar de potjes passen niet door de brieven bus dus nu moest ik 5,50 voor alleen al de verzendkosten betalen en noggges 2 euro voor het doosje waar ze ingingen! mja..
en nu ben ik ook nog es vergeten de instructies drbij te doen, dus die typ ik ff over. shampoo: *de eerste maand als de dreads gezet zijn niet met shampoo wassen *iedere week met knottyboy wassen ( de blok op nat haar insmaeren over de huid) *de andere keren wassen met 1 deel azijn en 10 delen water vermend, dit kan je net zo vaak doen als je zlf wilt ( na gebruik kun je er ook een klein beetje eau de toilet opspuiten) als je haar droog is, de dreads tussen je handen goed door elkaar wrijfen daarna de wax gebruiken (maar NIET op nat haar, moet helemaal droog zijn) de wax *de je nagel een kleine hoeveelheid uit het potje halen *even warm wrijven (de wax wordt dan soepeler) *in het haar masseren (draaiende beweging) *bij iedere dread herhalen * 1x per week gebruiken *als na verloop van thij de dreads mooi glad en hars zijn, alleen op e aangroei de wax indraaien NIET OP NAT HAAR de gum op de punten van de dread 1 druppen inwfijven NIET OP NAT HAAR |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
mn dreads worden de dag na het waxen super pluizig, en alsk ze dan poos niet heb gewaxed, dan zijn ze minder pluizig.
Naja, en dr zijn een paar plukjes haar niet helemaal in de dreads gedaan ![]() eeeen. verder vind ik ze stoerrrr ![]() Enn. Ze beginnen muf te ruiken volgens mijn ouders, alleen niemand anders ruikt dat ![]() Maarruh, waar kan je droogshampoo kopen? @ Bloempje Moooooi ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() (Met dank aan weezz) ik heb je pakketje trouwens net gekregen, Mortischa, ben er echt blij mee ![]() Laatst gewijzigd op 01-10-2003 om 12:56. |
![]() |
||
Citaat:
De dag na het uitgaan stinken ze trouwens erger dan normaal, maar dat trekt na 1 dagje wel weg.
||
Citaat:
Erg leuk!
||
Citaat:
Als je nep wilt, moet je niet naar de kapper gaan. Voor echt is het je eigen keuze..
||
Citaat:
![]() Adres komt eraan!
||
Citaat:
![]() Ja, dat zeiden mn ouders gisteren ook ![]() Naja, ik ruik niets, en mn vrienden ook niet. Een vriendin ging helemaal met dr neus in mn haar, en zei dat het nu een beetje muf rook, maar dat mag ook wel na n maandje denk ik ![]() vandaag is het weer lekker uitgewaaid dus ![]() @ liesbethlykke Oke, k zal weven gaan zoeken dit weekend ![]()
|
Mijn mam vond ze zelfs wel lekker ruiken
![]() Wel pas nadat ik al die knotty boy spullen had, daarvoor wasde en waxte ik me haar vrijwel niet. Weetje wat ik trouwens echt niet snap? dat een kapper zaak die dreads hadden gezet bij een ex van me, aanraade om ze met murrays te waxen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
echt ![]() |
![]() |
|
Wel duur, mja misschien doe ik dat dan maar als die echt zo geweldig is. Had ik me misschien beter op kunnen geven voor dat pakket van Mortischa, maarja daar isset nu te laat voor.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic deel....... the exploding boy | 500 | 17-03-2006 21:13 | |
Lifestyle |
Algemeen Dreadstopic deel 16 snuggles | 500 | 05-10-2005 19:26 |