Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmz.. mijn vriend heeft een foto van mij op zn nachtkastje staan waartegen hij elke avond welterusten zegt als ik dr niet ben..
Hij laat vaak een shirt dat dus naar hem ruikt bij mij zodat het net ruikt alsof ie toch naast me ligt s'nachts... we hebben ons favoriete jeugdknuffeltje met elkaar uitgewisseld zodat je op die manier toch nog een beetje het idee hebt iets van de ander bij je te hebben |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Kweet niet precies wat je bedoeld hoor, maar mijn lange afstandrelatie met mijn vriend is behoorlijk levendig. Ik kijk er gigantisch naar uit om hem te zien, elke keer weer. En ik voel me ook behoorlijk klote als hij (of ik) dan weer weg moet.
Verder, e-mail, chatten, telefoon, brieven misschien.. Ik zou niet weten wat je verder kunt doen, das het kloterige van die afstand. maargoed, als je elkaar dan ziet spatten de vonkjes er ook wel erg van af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
LIEF!!
ik kreeg owk keertje getypt kaartje van mn vriendje met zeg maar rood hart in blauwe achtergrond maar dan met de letters.. zo van alle letters binnen het hart rood gekleurd en alle letters daarbuiten blauw gekleurd op gwoon wit papier... had ie helemaal gemaakt.. echt zooo geweldig lief!! zucht *gaat vriendjuh knuf geven* ![]() |
![]() |
|
hee, dat shirt verhaal ken ik, dat doen wij dus ook, ik neem een shirt van haar mee en laat er bij haar eentje achter
daarnaast hebben we beide een ring die we welterustenkussen, dat je toch even vlak voor het slapen aan elkaar denkt en veel bellen, maar kaartjes doen het altijd erg goed, het is zo simpel maar maakt me zo blij als ik er eentje van haar heb |
![]() |
|
Mijn vriend en ik stuurden (ja, verleden tijd, ik woon nu bij hem in) altijd vage grap-brieven op.
Zo heb ik een hele correspondentie met hem gevoerd als ene Victor die in adoptievissen handelde... Of een soort X-files achtige verhalen bedenken en opsturen, daarover corresponderen... Maar ja, dan natuurlijk over jullie eigen inside-jokes he ![]()
|
![]() |
Damn... ik moet jullie ook bedanken voor jullie ideetjes... heb namelijk ook een lief op afstand... nog niet eens 1 keertje ontmoet, maar we sturen wel elke dag mailtjes en we sturen ook brieven en heel af en toe telefoneren we (naar buitenland telefoneren is beetje prijzig
![]() Bedankt, vooral dat hartje gemaakt van woorden vind ik een goede, moet ik onthouden. (voor de schrijver van dit topic heb ik geen extra info te geven vrees ik ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar gewoon veel mailen smsen mailen af en toe kaartjes sturen of leuke dingen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ja, ik heb ook een vriendin gehad die een honderd kilometer verderop woonde. Das alleen nog al klote uitgegaan. Ik hoop voor jou dat dat beter gaat.
Inmiddels heb ik spijt van alle energie die ik erin heb gestoken. Tips: Zorg in ieder geval dat het speciaal blijft dat je elkaar ziet, anders is het de moeite niet meer waard. |
![]() |
|
![]() |
Het is heeeeel goed mogelijk hoor, ik heb al weer 1,5 jaar een relatie met een jongen die 200 km bij me vandaan woont. We hebben iedere dag contact via email, msn, bellen (dat niet iedere dag hoor) verder schrijven we brieven, kaartjes enz... het gaat heel goed
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Maar schrijven is wel ehhm persoonlijker he! Maja misschien schrijven met potlood ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nieuw idee!!
Wat ik en mn vriend nu hebben is een blanco boekje (dummy) dat we hebben gekocht waarin we dan tekeningen maken, plaatjes plakken, schrijven enz enz enz. Allemaal creatieve dingetjes enzow, en dan elke keer als we elkaar zien geven we het aan elkaar zodat de ander er weer iets in kan doen. En zo gaan we omstebeurt het boekje vullen. Dan kun je als de ander niet is toch voor diegen bezig zijn en heb je bovendien later ook nog iets heel leuks om in terug te kijken!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ow, heb overigens eergister de brief eruit gedaan, waarbij de tekst in 2 kleuren een hartje vormt... jammer alleen dat ik geen rode pen had om het duidelijkere naar voren te laten komen ![]() Met vriendelijke groet, de pletterprater (de man die alleen praten kan)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
lange-afstands relatie, werkelijk mogelijk? whizzer | 23 | 27-08-2002 11:54 |