Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2002, 17:14
Kupu
Kupu is offline
Ik ben dus sinds kort weer vrijgezel-af. Ik heb tijden terug een meisje via het internet ontmoet, en die heb ik afgelopen weekend ontmoet. En daar heb ik dus nu verkering mee(dat hadden we ook wel verwacht omdat we echt over zoveel dingen hetzelfde denken, het altijd chatende houden, soms zelfs tot diep in de nacht).

Maar ik vind haar echt heel lief en zo en we hebben afgesproken om zo vaak als het maar kan een lang weekendje bij mekaar langs te gaan. Maar hoe kunnen we buiten die weekendjes om het een beetje levendig tussen ons houden? We bellen, smsen, mailen en chatten natuurlijk regelmatig nu(nog meer als eerst) maar zijn er nog andere leuke dingen die je kan doen om dat 'gat' dat ontstaat door de afstand tussen ons 2-en(bijna 250 km) een beetje op te vullen?
Oud 30-04-2002, 17:40
Sciza
Sciza is offline
Mail, sms, bel, chat -> dat soort dingen dus.
Maar je kan ook eens een kaartje sturen, niet elke week, maar gewoon eens in de zoveel tijd een lief kaartje (via post).
Tja, verder moet je gewoon met elkaar praten etc
Oud 30-04-2002, 17:42
Verwijderd
hehe verhalen schrijven over je fantasieen......
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 17:44
Verwijderd
Jah idd..

brieven schrijven naar elkaar enzow is wel iets speciaals wat het gat toch een beetje opvult..

Hoe ver wonen jullie precies bij elkaar vandaan?

Ik denk dat er naast bellen/chatten/meelen/smsen/schrijven niet echt veel dingen zijn die je kunt doen om het gat te overbruggen behalve in vakanties enzow..

Mijn vriend kwam ook in ut begin nog wel es naar me toe doordeweeks en dan nam ie om 21:20 ofzow de bus en was dan om een uur of twaalf thuis.. tegenwoordig blijft ie gwoon altijd slapen nu, aangezien zijn universiteit ook in Amsterdam is en dat voor hem te doen is (ik woon in Amsterdam)
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 18:29
youriw
youriw is offline
zit nu voor het werk in het buitenland ... behalve veel bellen en mailen is er niet veel aan te doen, we kijken uit naar de keren dat we weer bij elkaar zijn en maken er dan ook altijd wel iets leuks van

trouwens, we hebben wel samen ingestemd met de lange afstand, ik bedoel, het is een mooie kans voor mijn werk en zij heeft zo de kans me nog eens op te zoeken
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 19:29
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hoe ver wonen jullie precies bij elkaar vandaan?
Leiden - Burgum, das ongeveer 240 km d8 ik en het is met de trein 3 uur reizen. Maar het is het echt wel waard

En allemaal hartstikke bedankt voor de tips! Ik zal dat van dat kaartje schrijven ook maar es proberen! Vindt ze vast hartstikke leuk!

Me wil more tips
Oud 01-05-2002, 14:25
Verwijderd
Hmz.. mijn vriend heeft een foto van mij op zn nachtkastje staan waartegen hij elke avond welterusten zegt als ik dr niet ben..

Hij laat vaak een shirt dat dus naar hem ruikt bij mij zodat het net ruikt alsof ie toch naast me ligt s'nachts...

we hebben ons favoriete jeugdknuffeltje met elkaar uitgewisseld zodat je op die manier toch nog een beetje het idee hebt iets van de ander bij je te hebben
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 17:32
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hmz.. mijn vriend heeft een foto van mij op zn nachtkastje staan waartegen hij elke avond welterusten zegt als ik dr niet ben..

Hij laat vaak een shirt dat dus naar hem ruikt bij mij zodat het net ruikt alsof ie toch naast me ligt s'nachts...

we hebben ons favoriete jeugdknuffeltje met elkaar uitgewisseld zodat je op die manier toch nog een beetje het idee hebt iets van de ander bij je te hebben
ok THNX! Dat zijn ook een paar leuke !!! Ik heb haar trouwens vandaag een kaartje gestuurd. Dus dan hoor ik binnenkort wel hoe ze dat vond! Maar ik denk dat ze he wel hartstikke leuk vindt!
Oud 01-05-2002, 19:02
Verwijderd
Kweet niet precies wat je bedoeld hoor, maar mijn lange afstandrelatie met mijn vriend is behoorlijk levendig. Ik kijk er gigantisch naar uit om hem te zien, elke keer weer. En ik voel me ook behoorlijk klote als hij (of ik) dan weer weg moet.

Verder, e-mail, chatten, telefoon, brieven misschien..
Ik zou niet weten wat je verder kunt doen, das het kloterige van die afstand. maargoed, als je elkaar dan ziet spatten de vonkjes er ook wel erg van af
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Kupu schreef:

ok THNX! Dat zijn ook een paar leuke !!! Ik heb haar trouwens vandaag een kaartje gestuurd. Dus dan hoor ik binnenkort wel hoe ze dat vond! Maar ik denk dat ze he wel hartstikke leuk vindt!
oeh.. let us know!!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 19:10
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

oeh.. let us know!!
duurt nog een paar daagjes. Maar op die kaart staat zo'n bulldog-achtige hond die heel zielig kijkt met al die vetlagen, en dan als tekst op de voorkant: Ik ben niet blij, want jij bent daar en op de achterkant: en niet hier, samen met mij. Ik mis je! of zo, ik weet het niet precies, het kan een woordje of zo verschillen, maar nooit veel.
Oud 01-05-2002, 19:13
Verwijderd
LIEF!!

ik kreeg owk keertje getypt kaartje van mn vriendje met zeg maar rood hart in blauwe achtergrond maar dan met de letters.. zo van alle letters binnen het hart rood gekleurd en alle letters daarbuiten blauw gekleurd op gwoon wit papier... had ie helemaal gemaakt.. echt zooo geweldig lief!!

zucht
*gaat vriendjuh knuf geven*
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 20:43
creole
creole is offline
Mijn vriend woont in Ierland en hij heeft een gedicht geschreven...lief he....ik mis hem nu al weer!! Maar na dit jaar (na mijn eindexamen) ga ik naar Ierland en kan niks ons nog scheiden!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 14:04
youriw
youriw is offline
hee, dat shirt verhaal ken ik, dat doen wij dus ook, ik neem een shirt van haar mee en laat er bij haar eentje achter
daarnaast hebben we beide een ring die we welterustenkussen, dat je toch even vlak voor het slapen aan elkaar denkt

en veel bellen, maar kaartjes doen het altijd erg goed, het is zo simpel maar maakt me zo blij als ik er eentje van haar heb
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 15:44
Dark Angel
Dark Angel is offline
Stuur dingetjes op - gekke briefjes, mooie bladeren, leuke kleine dingen die je gewoon ergens tegenkwam... 't is niet makkelijk maar het helpt...
Oud 02-05-2002, 15:56
Sciza
Sciza is offline
Mijn vriend en ik stuurden (ja, verleden tijd, ik woon nu bij hem in) altijd vage grap-brieven op.
Zo heb ik een hele correspondentie met hem gevoerd als ene Victor die in adoptievissen handelde... Of een soort X-files achtige verhalen bedenken en opsturen, daarover corresponderen... Maar ja, dan natuurlijk over jullie eigen inside-jokes he
Oud 05-05-2002, 02:46
Pletterprater
Pletterprater is offline
Damn... ik moet jullie ook bedanken voor jullie ideetjes... heb namelijk ook een lief op afstand... nog niet eens 1 keertje ontmoet, maar we sturen wel elke dag mailtjes en we sturen ook brieven en heel af en toe telefoneren we (naar buitenland telefoneren is beetje prijzig )

Bedankt, vooral dat hartje gemaakt van woorden vind ik een goede, moet ik onthouden. (voor de schrijver van dit topic heb ik geen extra info te geven vrees ik ... maar het topic gaat wel weer omhoog )
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 08:32
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:
Damn... ik moet jullie ook bedanken voor jullie ideetjes... heb namelijk ook een lief op afstand... nog niet eens 1 keertje ontmoet, maar we sturen wel elke dag mailtjes en we sturen ook brieven en heel af en toe telefoneren we (naar buitenland telefoneren is beetje prijzig )

Bedankt, vooral dat hartje gemaakt van woorden vind ik een goede, moet ik onthouden. (voor de schrijver van dit topic heb ik geen extra info te geven vrees ik ... maar het topic gaat wel weer omhoog )
Hoe kan je iemand die je nog niet gezien hebt als je lief aanschouwen??

Maar gewoon veel mailen smsen mailen af en toe kaartjes sturen of leuke dingen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:58
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:

Hoe kan je iemand die je nog niet gezien hebt als je lief aanschouwen??

Maar gewoon veel mailen smsen mailen af en toe kaartjes sturen of leuke dingen
Okee, echt als mijn lief beschouw ik haar nog niet echt, geef ik toe. Maar toch, kan na de vakantie wel werkelijkheid worden... misschien
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 12:02
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
LIEF!!
Dat vond zij ook! Ze heeft 'm naast haar bed zodat ze die kaart ziet als ze wakkerword en gaat slapen en zo Maar ze zei wel dat ze me nu nog meer mist Maja nog 2 weekjes... en dan ga ik naar haar toe En ik denk dat ik nog iets leuks voor haar meeneem, maar ik weet nog niet wat.. Misschien heeft 1 van julllie een idee?
Oud 05-05-2002, 21:42
Li
Li is offline
brieven schrijven!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 22:06
]{ing
]{ing is offline
probeer zoveel mogelijk contact te houden..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 22:12
highlight
highlight is offline
Citaat:
Kupu schreef:

Dat vond zij ook! Ze heeft 'm naast haar bed zodat ze die kaart ziet als ze wakkerword en gaat slapen en zo Maar ze zei wel dat ze me nu nog meer mist Maja nog 2 weekjes... en dan ga ik naar haar toe En ik denk dat ik nog iets leuks voor haar meeneem, maar ik weet nog niet wat.. Misschien heeft 1 van julllie een idee?
lief klein knuffeltje?
Oud 05-05-2002, 22:45
maksietje
maksietje is offline
Ja, ik heb ook een vriendin gehad die een honderd kilometer verderop woonde. Das alleen nog al klote uitgegaan. Ik hoop voor jou dat dat beter gaat.
Inmiddels heb ik spijt van alle energie die ik erin heb gestoken.
Tips: Zorg in ieder geval dat het speciaal blijft dat je elkaar ziet, anders is het de moeite niet meer waard.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 12:39
Janicha
Janicha is offline
Het is heeeeel goed mogelijk hoor, ik heb al weer 1,5 jaar een relatie met een jongen die 200 km bij me vandaan woont. We hebben iedere dag contact via email, msn, bellen (dat niet iedere dag hoor) verder schrijven we brieven, kaartjes enz... het gaat heel goed
Oud 07-05-2002, 16:53
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Janicha schreef:
Het is heeeeel goed mogelijk hoor, ik heb al weer 1,5 jaar een relatie met een jongen die 200 km bij me vandaan woont. We hebben iedere dag contact via email, msn, bellen (dat niet iedere dag hoor) verder schrijven we brieven, kaartjes enz... het gaat heel goed
thnx zo'n opkikkertje ertussendoor is ook leuk En ik ben van plan het minstens net zo lang uit te houden hoor... ze is zoooooo lief En wij bellen en smsen dagelijks, en we msnen en mailen wat minder vaak omdat ze niet vaak online mag... Maja bellen is al best genoeg En ik ben ook wle es van plan om een brief te schrijven(het enige probleem is mijn haandschrif )
Oud 07-05-2002, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Kupu schreef:

(het enige probleem is mijn haandschrif )
dan typ je em op de computer! Vind ze vast owk al leuk hoor!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 20:48
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

dan typ je em op de computer! Vind ze vast owk al leuk hoor!
ja maar je ziet wel wat er gebeurt als ik het op de computer doe he.. haandschrif

Maar schrijven is wel ehhm persoonlijker he! Maja misschien schrijven met potlood dan kan ik gummen als dat nodig is.
Oud 07-05-2002, 20:55
Marcade
Marcade is offline
heb ook een lange afstand relatie (Den Haag, Maastricht), nu een jaar, maand en 15 dagen en gaat nog steeds goed.

Het is soms wel heel moeilijk en zwaar, en daar moet je dan ook rekening mee houden, dat die momenten komen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 21:08
Verwijderd
ik heb ook een lange afstandrelatie, maar bij mij werkt het denk ik niet meer.... ik zie hem niet heel vaak... en ik vind het ook saai worden.. het is altijd hetzelfde....
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 21:34
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Marcade schreef:
heb ook een lange afstand relatie (Den Haag, Maastricht), nu een jaar, maand en 15 dagen en gaat nog steeds goed.

Het is soms wel heel moeilijk en zwaar, en daar moet je dan ook rekening mee houden, dat die momenten komen.
Maar hoe komen jullie die momenten zonder mekaar door? Veel bellen en zo? Van die dingen zoals hierboven al gezegd? Of nog iets anders?
Oud 10-05-2002, 22:47
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
bij mijn ex ging het op afstand dus echt niet....
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 07:39
Verwijderd
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
bij mijn ex ging het op afstand dus echt niet....
bij mijn vriend ook niet meer... we krijgen vooral ruzie over meisjes uit zijn omgeving of exen ofzo.. die ik niet ken..... en nu hebben we hele erge ruzie en het gaat zeker uit, want zoals hij heeft gedaan....
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 10:55
Verwijderd
Nieuw idee!!

Wat ik en mn vriend nu hebben is een blanco boekje (dummy) dat we hebben gekocht waarin we dan tekeningen maken, plaatjes plakken, schrijven enz enz enz. Allemaal creatieve dingetjes enzow, en dan elke keer als we elkaar zien geven we het aan elkaar zodat de ander er weer iets in kan doen. En zo gaan we omstebeurt het boekje vullen. Dan kun je als de ander niet is toch voor diegen bezig zijn en heb je bovendien later ook nog iets heel leuks om in terug te kijken!!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 23:49
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Kupu schreef:

thnx zo'n opkikkertje ertussendoor is ook leuk En ik ben van plan het minstens net zo lang uit te houden hoor... ze is zoooooo lief En wij bellen en smsen dagelijks, en we msnen en mailen wat minder vaak omdat ze niet vaak online mag... Maja bellen is al best genoeg En ik ben ook wle es van plan om een brief te schrijven(het enige probleem is mijn haandschrif )
Ach joh, ik schrijf ook verdomd slecht (leve de computer) maar als je een beetje je best doet op een brief dan kan het nog net leesbaar worden en dan weet ze dat je er veel moeite voor hebt gedaan en daardoor zal ze er nog meer waarde aanhechten aangezien een geschreven brief gewoonweg persoonlijker is ... teken er anders nog een paar leuke tekeningetjes ook tussen, zoals smileytjes tussen de tekst, hartjes, of weet ik wat ... anyhow, denk wel dat je er dan wel uitkomt

Ow, heb overigens eergister de brief eruit gedaan, waarbij de tekst in 2 kleuren een hartje vormt... jammer alleen dat ik geen rode pen had om het duidelijkere naar voren te laten komen , is in ieder geval wel een leuk idee (ze heeft hem alleen nog niet ontvangen, dus weet niet hoe ze erop zal reageren)

Met vriendelijke groet,

de pletterprater (de man die alleen praten kan)
Reageren

Regels voor berichten