Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vind je dat ik het aan mijn vriend moet vertellen of niet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit is een moeilijke situatie, ik denk dat ik in jou geval daar ook heel erg aan zou twijfelen. Weet je zeker dat je met die jongen alleen maar vriendschap wil? Dan zou ik namelijk gewoon aan je vriend vertellen, dat je een aardige leuke jongen hebt ontmoet en dat jullie vrienden zijn geworden. Daar wordt hij waarschijnlijk niet boos om. |
![]() |
|
Volgens mij gebeurt het wel vaker in een relatie dat 1 van de twee iemand anders ook opvalt, leuk vind. Op dat moment heb je de keuze, moet je bij jezelf dus goed nagaan wat je wilt. Houd je echt van je vriend en wil je echt bij hem blijven voor zo lang t maar kan. Of geloof je dat je het niet eeuwig uit zou houden met je vriend en dat je echt meer van die andere persoon zou gaan houden.
Vergeet alleen niet dat mensen veranderen, die "nieuwe" jongen zou heel goed anders kunnen zijn in een relatie, alle mispunten van je vriend en/ of pluspunten die je afweegt zijn niet echt te vergelijken omdat je nog geen relatie hebt gehad met die andere jongen. (zelf uit ervaring...) Ik zelf zou het niet meteen aan mijn vriend vertellen, dan krijg je misschien ruzie of misschien kwetst je hem. Ook zou het kunnen dat hij ook aan jou gaat twijfelen en het dus daardoor mis loopt. Ik zou het zelf eerst uitzoeken desnoods even afstand houden ofso en als je al zelf hebt besloten het aan je vriend vertellen. Als je het dan uit wilt maken ben je alsnog helemaal eerlijk en als je voor hem kiest kan je hem dit met zekerheid zeggen zodat je zijn twijfel wegneemt... Ik hoop dat je hier iets aan hebt.... |
![]() |
|
Ik zou het niet meteen vertellen.
Een mens wordt in z'n leven vreselijk veel verliefd, ook al heb je dan een vriend/in. Kan gebeuren. Het komt er dan gewoon op aan om te beslissen of je er iets mee doet of niet, nl. of je toegeeft aan die verliefdheid of niet. Zoja: dan maak je het best uit. Zonee: dan is het beter een beetje afstand te nemen van die ander, om de zaken niet moeilijker te maken dan ze al zijn. Ik zou niets vertellen omdat ik vind dat je dan nodeloos je vriend/in ongerust maakt. Je kŕn het natuurlijk vertellen, maar ik denk dat ik zélf liever niet hoor dat m'n vriend even verliefd is op iemand anders. Als hij toch voor me kiest, hoef ik het liever niet te weten dat hij verliefd is op die ander, want dan zou ik me maar onzeker voelen. Je moet het helemaal zelf weten natuurlijk, maar in de wetenschap dus dat je nog zo vaak verliefd zal worden op een ander, zelfs al heb je een relatie, en niet elke keer een rel wilt veroorzaken, zeg je het beter niet. En dat vind ik niet in het vakje oneerlijkheid passen, het is gewoon het gemakkelijkste voor allebei. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik verliefd op hem, hij op een ander. mooimaaronzeker | 17 | 11-03-2011 09:59 | |
Liefde & Relatie |
Na 3 jaar verliefd op een ander Gummetje | 57 | 19-10-2006 11:29 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een ander... x-engeltje-x | 2 | 03-04-2004 18:43 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend was verliefd op een ander...(en zij op hem) Kuona | 7 | 28-09-2003 19:28 | |
Liefde & Relatie |
Relatie en verliefd op een ander vanillestokje | 23 | 11-05-2003 00:29 | |
Liefde & Relatie |
k heb verkering maar ben op een ander verliefd @kiss_nadia | 20 | 19-08-2002 00:18 |