Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() "zou de regen je schoon wassen zou de de wind op je passen" hmmz, echt lekker loopt het nu volgens mij ook niet... |
![]() |
|
Hier dan een reactie waarom je vroeg.(ik begrijp alleen niet goed waarom perse, want er staat hier een goede feedback van Leonoor!
![]() ![]() Allereerst: je snijdt een onderwerp aan, waar een ieder wel eens over nadenkt, denk ik.(ik wel i.g.) Het is toegankelijk, dat maakt het waarschijnlijk wel vrij sprekend voor iedereen. Het onderwerp spreekt mij aan, als ook de achterliggende gedachte. Aantal vebeter puntjes: Wat betreft de 4e strofe: "zou de regen je wassen zou de wind op je passen" >vind ik op zich niet zo storend, maar wel in vergelijking met de 2e strofe> dat zou ik in metrum/ritme gelijk maken, maakt het sterker naar mijn idee. De herhaling maakt het wel sterk op zich(hoe simpel ook), alleen ik zou er nog een eindzin bij maken, dat maakt die herhaling nog wat sterker...wordt het niet té. Zou de regen je wassen, wassen op zich snap ik het wel in de betekenis en dat is wel mooi, maar het lijkt hier wel zo gerijmd mt de volgende zin. Het heeft wel degelijk inhoud en slaat zeker ergens op, hoe ben je er op gekomen hierover te schrijven, zomaar?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Uhm, tja, ik weet niet echt hoe ik aan dit onderwerp kwam, ik voelde me gisteravond behoorlijk kut, en toen dacht ik gewoon aan al die dingen van doodgaan en dat het wel relaxt zou zijn om gewoon ff een paar dagen dood te zijn (I know, I'm weird ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niet raar, eigenlijk een hele wezenlijke vraag.(vraag omtrent dood etc). Ik ben benieuwd naar de mogelijke veranderingen in je gedicht.
|
Gewoon een mooi gedicht... ik zou er zelf niets meer aan veranderen; hij loopt goed, en het is gewoon een goed onderwerp. Het is echt een gedicht over een levensvraag vind ik, en die zijn altijd moeilijk te verwoorden, ik vind dat je dat hier heel goed hebt gedaan!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
string jeroen87 | 125 | 21-01-2010 11:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Korte gedichtentopic #3 Tezcatlipoca | 500 | 07-12-2009 08:29 | |
Psychologie |
niet meer vol te houden (eetstoornis) liek88 | 89 | 20-12-2006 13:41 | |
Verhalen & Gedichten |