![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
water koken en dat dan bij een eetlepel zeezout voegen en dat op je wenkbrauw houden helpt goed (vergt wel wat ervaring met het omkeren van een beker, maar dat kan wel
![]() unicura werkt goed, maar is wat minder voor een gevoelige huid. sebamed is wat beter als je hier niet zo goed tegen kan. tsja, bij mij was het ook ontstoken, alleen was het een navelpiercing. dit kwam, bleek later, doordat er een ringetje in zat. deze werd iedere keer plat gedrukt zodra er een broek tegen aankwam (of 's nachts door mn pyjama broek). zodra ik er een staafje in deed, was het helemaal genezen! maar ik weet niet of jij een ringetje hebt dat veel plat gedrukt wordt, lijkt me niet namelijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
toen ik mn ringetje erweer in deed was het over ![]() |
![]() |
|
nou, als ik in bed lig, lig ik vaak op mn linkerzij, en daar zit mn piercing (een ringetje) dus. dus als ik sochtends dan wakker word, zit er een afdruk van die piercingvorm in mn kop.
ik ga dat ene gedoe doen met het zeezout en water. mn moeder zegt dat het pijn, heel pijn, gaat doen, maar het is de moeite waard. en van pijn word je sterk. ik loop liever met een mooie piercing rond dan met een litteken. bedankt voor alle tips mensen! ![]() ![]()
|
oke, ik heb net dus een klein glaasje gekookt zeezoutwater tegen mn kop aan gehouden (waar mn wenkbrauwpiercing dus zit), maar het prikte helemaal niet. heb ik nu iets fout gedaan ofzo? of hoeft het helemaal niet zo'n pijn te doen.
|
Verwijderd
|
gewoon met zo alcohol schoonmaken.. wat je ook op baby navel's doet. En elke dag 1 keer met opgelost zout in gekooktwater weken en spoelen. MIjn navelpiercing is echt een paar maand ontstoke geweest, geen pus ofzo maar verdikt en rood
![]() ![]() En neej hoor het hoeft helemaal niet te prikken, twas alleen bij mij de eerste keer zo, ik heb overigens soda troep gebruikt.. dus niet gewoon badzout.. maar van dat zout waar je bijvoorbeeld je voeten in weekt, (je weet wel dsie dikke kruimels zout ofzo...) je kunt gewoon een pot water koken en dan in bv zo'n spa flesje (AFSLUITBAAR) een kopje van dat zout doen.. heet water erop en wachten tot het oplost. (schudden) Doe je in een borrelglaasje en dat week je dan zo'n 10 minuten. water weggooien en de volgende dag gebruik je wat van het 'zoutwater' ff opwarmen in de magnetron en klaar. Scheelt dat gedoe van elke dag water koken enzo ![]() en er niet met je vieze pootjes aanzitten ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 29-09-2003 om 00:08. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
enquete PWS Over tattoes en piercings Ilsuuuh | 25 | 06-11-2008 13:30 | |
Lifestyle |
Piercing en tattoo topic # 26 innogen | 500 | 29-01-2008 11:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Tragus piercing: onsteking? love is life | 4 | 06-06-2006 18:18 | |