Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
eeeeey... ik zoek een nummer, hij is gecoverd of het origineel van de stones.. maar door die clip komt af en toe pharell williams doorheen.. het nummer gaat iets van.. hope you get my name..
wat is de precieze titel van het nummer, en door wie is het gemaakt.. kan het niet vinden op kazaa namelijk |
![]() |
||
Citaat:
staat volgens mij op The Neptunes Presents The Clones ofzo.
|
![]() |
Ik ben op zoek naar een frans liedje. Het is een vrij bekend nummer volgens mij
het is frans dus ik kan er niet echt veel van begrijpen laat staan één zinnetje onthouden. maar vrijdagavond was er een scene 'Baantjer' het speelde zich af in een café, en dat liedje speelde op de achtergrond. ook in een reclame van visa card kwam dit liedje voor > schoenen: 150 euro, blabla: 300 euro, je oude liefde weer ontmoeten: ontbetaalbaar. als iemand het weet please help me. (aan de titel, of de naam van de artiest) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben opzoek naar een nummer:
De clip vertelt een verhaal over een beertje dat zelfmoord pleegt door van de kast af te springen. En dan vertellen alle andere knuffelbeesten wat over dat beertje. Het gaat zovan. "sooometimes, when I wake at night...." Idee, iemand?
Laatst gewijzigd op 30-09-2003 om 18:04. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-10-2003 om 15:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
weet niet opf ie al ergens stond maar deze zomer draaide ze een liedje.
weet alleen de tekst niet helemaal maar het refrein ging: en ik dacht: ooooh ooooooooooooohoooooooooooooh zoeits ![]() en over dat ie een meisje wilde maar die had al een amn tis nederlands ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar idd, dan maar ff heineken mailen
||
![]() |
Citaat:
(www.google.nl) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Air Supply- All Out Of Love
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier. Deel 7 Roxy | 250 | 31-10-2003 20:27 | |
ARTistiek |
[verhaal] Ik mis iets. KrizzZzZZzzjE :P | 5 | 24-09-2002 16:31 |