Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() aha.. gemene beestjes dus, bijten ze ook? |
![]() |
||
Citaat:
ze geven kusjes maar hun kusjes zijn giftig...ja ![]()
||
Citaat:
dat je mekaar via t forum kent, is toch niets triests aan. de een ontmoet elkaar op school, de ander in een bar, de ander in t bos. nou en sommige op t forum en dat zegt datn toch niet dat je mekaar alleen via t forum kent? |
![]() |
||
Citaat:
sorry.... ik vinnut alleen een apart verschijnsel.. zou ut zelf nooit kunnen denk.. en dan ook echt dat verliefde gevoel hebben zegmaar he.. op iemand vaarvan je alleenmaar letter hebt gezelen.. ik moet ook iemand zijn manier van praten en bewegen etc kennen om verliefd op iemand te worden... mja das dus triest dan, als je dat als eis stelt? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar dat maakt het niet raar dat je mekaar via een forum leert kennen. ik en mn vriend hebben mekaar hier 'leren kennen' toen een afspraak/date gemaakt en daarna werd het pas iets hoor. voor die tijd voelde ik echt niets voor m, de interesse kwam pas toen we begonnen met bellen. dus dat lijkt me inderdaad vrij logisch, dat je niet verliefd wordt op een nickname. maar dat betekent niet dat de manier waarop je in contact met elkaar komt vreemd is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
mooie zinnen voor profieltfoto of msnnaam Verwijderd | 88 | 25-10-2011 17:09 | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? Verwijderd | 500 | 20-12-2010 18:34 | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
Liefde & Relatie |
liefdes spreukjes? DigitalWorld | 22 | 09-11-2004 21:39 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |