Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik
![]() Ik koos het laatste.
|
Zoot Woman was erg goed, ik stond vrij ver vooraan en daar was men in ieder geval enthousiast. Alleen jammer dat de wat verstilde momenten niet echt boven het geroezemoes uit kwamen, blijkbaar kwamen inderdaad de meeste voor de Audio Bullys. En dat bleek achteraf ook wel terecht, na een supervette show van 5 kwartier met een volledig dansend en springend Paradiso namen de beide heren ook nog eens plaats achter de draaitafels in de achterste hoek voor ruim een half uur eind jaren '80/begin jaren '90 house, inclusief MC. Hierna werd om 1.15 uur de plaats achter de draaitafels ingenomen door Stuart Price (aka Jacques Lu Cont aka Les Rythmes Digitales aka de bassist van Zoot Woman). Die man kan werkelijk toveren achter de draaitafels, heb nog even een kwartiertje over z'n schouder staan meekijken. Hij mixt niet alleen 2 platen maar werkt daardoorheen ook nog met cd's om te mixen. Het algehele gebeuren ging nog tot 4.00 uur door maar om 2.00 uur zijn we (m'n broer en ik) er van door gegaan aangezien we nog met de auto terug naar R'dam moesten. Om 3.30 uur met suizende en piepende oren naar bed gegaan.
(Buscemi trouwens nog heel even geprobeerd maar ik vond het erg cheesy, goedkoop en makkelijk. En het was ook geen doorkomen aan in die kleine zaal aangezien er op dat moment in de grote zaal niets was) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Stuart Price is trouwens brilant (<3) en Grey day zit al een maand non-stop in m'n hoofd, dus het is een goed nummer ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|