Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bedankt dat je plaatjes hebt gezocht! ![]()
|
Die van Preußen die je daar postte was niet de vlag maar het wapen.
De mooiste vind ik, van de erkende landen, die van Kazachstan. Van de territoria, Norfolk Island. Van de organisaties, de Verenigde Naties.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wist niet dat er mensen waren die 'm mooi vonden. ![]() |
![]() |
|
De vlag van de Vrije Republiek der Zuid-Molukken
![]() Afmetingen: 2 bij 3 Kleuren: Blauw, wit, groen, rood Verhouding: 1/9 : 1/9 : 1/9 : 6/9 Betekenis: - Blauw symboliseert onze zee, die door haar rijke opbrengst zo’n grote rol speelt in het Moluks leven. Het symboliseert ook de trouw van ons volk aan het vaderland. - Wit doelt op de zuiverheid van onze strijd en op de vrede die wij dienen. Het is de kleur van onze witte stranden die door de zee worden overspoeld - Groen is de kleur van onze rijke landschap, dat het volk voedsel schenkt. - Rood is het symbool van onze voorouders, de oerkleur van ons hele land. Het symboliseert ook het bloed van ons het Zuid-Molukse volk om zich te verdedigen tegen vreemde indringers van buiten. De vlag wordt gehesen met zonsopgang en gestreken met zonsondergang.
|
de prachtige vlag van Rijswijk die trots wappert op t Bogaardplein...okeej dit sloeg nergens op...want die is saai, alleen geel en blauw
uhmzzz die van Amerika is wel mooi op zich, maar na 1 week new york en die vlag overal zien komt ie beetje me neus uit.. vind de vlag van Australië trouwens ook wel mooi...
||
Citaat:
daarna die van peru
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik had het niet beter kunnen zeggen. Behalve dan dat ik niet zo'n boxershort heb. De Nederlandse vind ik ook wel koel (zei de chauvinist ![]() ![]() Als er maar rood, wit en blauw in zit blijkt.. |
![]() |
||
Citaat:
http://images.google.nl/images?q=tbn...es/vlag_zh.gif ik vin em toch lichtelijk saai
Laatst gewijzigd op 02-11-2003 om 20:50. |
![]() |
|
Duitsland en Verenigde Staten van Amerika, die twee vind ik het mooiste, hoewel ons eigen rood,wit en blauw ook nergens misstaat...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie is de mol? #2 flyaway | 500 | 19-03-2009 14:23 | |
De Kantine |
forum.saailieren.com #434 TopDrop | 500 | 24-11-2008 20:08 | |
De Kantine |
Vragenvuur #2 Ske* | 499 | 31-01-2007 10:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Liefdesslot; waar zee overgaat in lucht. Verwijderd | 5 | 22-02-2006 14:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Lifestyle |
De Amerikaanse Vlag=>>ik wordt gek: kleding,strings,oorbellen,schoenen etc *Finding*Niki* | 61 | 13-10-2002 14:42 |