Advertentie | |
|
![]() |
|
1. heeft u lang haar Ja
2. gebruikt u vaak een kam Nee, altijd een borstel 3. wat vindt u van het product Als het ook voor de borstel kon worden gemaakt wel handig, maar nou niet echt heel bijzonder. 4. denkt u dat het een succes wordt Nee 5. zou u het product kopen Nee 6. wat bent u bereid voor het product te betalen Weinig 7. kan er nog wat verbeterd worden, zo ja wat dan Een borstel maken 8. heeft u weleens van het product gehoord Nee 9. denkt u dat het een massaproductie wordt Nee 10. is er al een alternatief voorJa, gewoon met een dun voorwerp als een naald ofzo de haren d'r uit halen. Gaat makkelijk.
|
1. heeft u lang haar
Ja 2. gebruikt u vaak een kam Bijna altijd een borstel 3. wat vindt u van het product Geen idee 4. denkt u dat het een succes wordt Nee zou u het product kopen Waarom zou ik? 6. wat bent u bereid voor het product te betalen 5 euro 7. kan er nog wat verbeterd worden, zo ja wat dan Heb hem niet gebruikt 8. heeft u weleens van het product gehoord Nee 9. denkt u dat het een massaproductie wordt Standaard 10. is er al een alternatief voor Ja,gewoon niet je klitten eruit rossen maar met beleid Vage enquete?
|
1. heeft u lang haar
/redelijk 2. gebruikt u vaak een kam /nee eerder een borstel 3. wat vindt u van het product /oninteressant 4. denkt u dat het een succes wordt / nee 5. zou u het product kopen /nee 6. wat bent u bereid voor het product te betalen / umh niets. ![]() 7. kan er nog wat verbeterd worden, zo ja wat dan / het niet op de markt brengen, het lijkt met heel irritant zo een doek aan mn kam. 8. heeft u weleens van het product gehoord / nee 9. denkt u dat het een massaproductie wordt /nee. 10. is er al een alternatief voor gewoon zelf het haar uit je kam halen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. heeft u lang haar
schouderlang 2. gebruikt u vaak een kam nooit, veel te pijnlijk. 3. wat vindt u van het product ik ken het niet 4. denkt u dat het een succes wordt nee 5. zou u het product kopen nee 6. wat bent u bereid voor het product te betalen niks, ik zal het toch niet gebruiken 7. kan er nog wat verbeterd worden, zo ja wat dan misschien iets om het kammen minder pijnlijk te maken 8. heeft u weleens van het product gehoord nee 9. denkt u dat het een massaproductie wordt nee 10. is er al een alternatief voor ja, de borstel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1. heeft u lang haar --> Ja
2. gebruikt u vaak een kam --> Ja 3. wat vindt u van het product --> het klinkt goed 4. denkt u dat het een succes wordt --> Nee, om de reden dat de haren niet geheel van de kam zullen gaan (denk aan haren die om de kam heen gewikkeld worden op een of andere wijze, die krijg je echt niet met zo een doekje er vanaf) 5. zou u het product kopen --> Nee 6. wat bent u bereid voor het product te betalen --> Zoiets kopen vind ik zonde van mn geld 7. kan er nog wat verbeterd worden, zo ja wat dan --> ontvettend spul aan het doekje 8. heeft u weleens van het product gehoord --> nee 9. denkt u dat het een massaproductie wordt --> kan het me niet voorstellen 10. is er al een alternatief voor --> gewoon met de hand |
![]() |
||
Citaat:
|
1. heeft u lang haar
jah 2. gebruikt u vaak een kam nee nooit 3. wat vindt u van het product hmm nou sowieso nix voor mij, want ik vind een kam niet prettig, verder lijkt zo'n doekje me ook nogal overbodig, die haren heb je er sowieso binnen 2 sec af. 4. denkt u dat het een succes wordt nee lijkt me niet. 5. zou u het product kopen nee 6. wat bent u bereid voor het product te betalen niets 7. kan er nog wat verbeterd worden, zo ja wat dan het hele idee.. 8. heeft u weleens van het product gehoord ja paar seconden geleden ![]() 9. denkt u dat het een massaproductie wordt nee zeker niet 10. is er al een alternatief voor een normale kam?
|
1. heeft u lang haar
Ja 2. gebruikt u vaak een kam Nee, borstel 3. wat vindt u van het product Dom! Alsof het zoveel moeite is om even wat haren uit een kam te halen 4. denkt u dat het een succes wordt Nee 5. zou u het product kopen NEE 6. wat bent u bereid voor het product te betalen Geen stuiver 7. kan er nog wat verbeterd worden, zo ja wat dan Gewoon niet produceren 8. heeft u weleens van het product gehoord Nu wel 9. denkt u dat het een massaproductie wordt Nee 10. is er al een alternatief voor Ja, de gewone ouderwetse kam.
|
1. heeft u lang haar - halflang
2. gebruikt u vaak een kam - af en toe 3. wat vindt u van het product - handig... 4. denkt u dat het een succes wordt - nee 5. zou u het product kopen - misschien 6. wat bent u bereid voor het product te betalen - vijftig cent meer dan voor een gewone kam 7. kan er nog wat verbeterd worden, zo ja wat dan - dat weet ik pas wanneer ik hem gebruikt heb, oh ja de naam kan verbeterd worden 8. heeft u weleens van het product gehoord - nu dus 9. denkt u dat het een massaproductie wordt - nee 10. is er al een alternatief voor - de gewone kam en borstel, daar kun je de haren gemakkelijk uithalen met zo'n 'ding' met ijzerdraadjes eraan
|
1. heeft u lang haar ---> ja
2. gebruikt u vaak een kam ---> nee, wel een borstel 3. wat vindt u van het product ---> een beetje onzinnig 4. denkt u dat het een succes wordt ---> nee 5. zou u het product kopen ---> nee 6. wat bent u bereid voor het product te betalen ---> hooguit een euro 7. kan er nog wat verbeterd worden, zo ja wat dan--> ik zou niet weten wat 8. heeft u weleens van het product gehoord ---> nee niet eerder dan 1 minuut geleden 9. denkt u dat het een massaproductie wordt ---> weet ik veel, geen idee hoeveel die mensen willen produceren 10. is er al een alternatief voor ---> ik heb geen idee
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
1. Het begint langer te worden.
2. Iedere dag wel even. 3. Belachelijk ![]() 4. Nee, absoluut niet. 5. Zie 4. 6. Niets. 7. Het product is overbodig, ik zie niet in wat er beter kan worden aan zoiets. 8. Tot nu toe niet. 9. Zie 4. 10 Gewoon even met m'n vingers langs de kam gaan als er (veel) haar in zit. |
![]() |
|
1. heeft u lang haar - nee
2. gebruikt u vaak een kam -nee 3. wat vindt u van het product - lijkt me best nuttig voor sommige mensen 4. denkt u dat het een succes wordt -nee 5. zou u het product kopen -nee 6. wat bent u bereid voor het product te betalen - euro of 3 - 4 7. kan er nog wat verbeterd worden, zo ja wat dan - niet in mijn opzicht 8. heeft u weleens van het product gehoord -nee 9. denkt u dat het een massaproductie wordt -nee 10. is er al een alternatief voor -misschien in japan ofzo
|
![]() |
1. heeft u lang haar - ja
2. gebruikt u vaak een kam - nee borstel 3. wat vindt u van het product - grappig 4. denkt u dat het een succes wordt - jaa misschien 5. zou u het product kopen - ja 6. wat bent u bereid voor het product te betalen - paar euro 7. kan er nog wat verbeterd worden, zo ja wat dan - gene idee 8. heeft u weleens van het product gehoord - nee 9. denkt u dat het een massaproductie wordt - nee 10. is er al een alternatief voor - geen idee ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |