Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2003, 22:04
BaLLooN
BaLLooN is offline
Citaat:
* ²ºº² Maniac ²ºº² * schreef op 11-09-2003 @ 13:17:
als ik het geld had was ik waarschijnlijk op vrijdag en zaterdag in discotheken te vinden en op zondag in de kroeg...

maar ik vind het maar raar dat je maar 1 x per maand mag, gaan jouw ouders nooit zelf op stap ???
Nej, dat doen ze inderdaad niet..
Oud 12-09-2003, 09:47
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
BaLLooN schreef op 05-09-2003 @ 18:07:
Hoe vaak mag je uit?
Hoe oud Ben je?
Hoe laat moet je thuis zijn?
wanneer ik wil (alleen niet doordeweeks ofzo, maar da vink eerder best wel logies, ik mag wel "uit" als in niet thuis zijn, maar niet doorhalen tot 's ochtends zeg maar)
18
zondagavond voor het eten, maar ik ben meestal zondag zo rond 12 uur thuis

owhja, kben een jongentje
Oud 12-09-2003, 14:54
Verwijderd
17, vrijdag tot 2e en zaterdag tot half 3 ofzo

Mja, ik vind ut maar schrale tijden, maarja eigen schuld vinden zu, waren wat acevietjes gebeurt en nou moet "het vertrouwen" weer terugkomen en dan mag ik weer later. Half jaar geleden, mocht ik ut zelf weten nl., dus dan kwam ik volgende ochtend thuis ofzo.
Oud 12-09-2003, 21:35
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Geen flauw idee.

Ik ga nooit 'uit' op de manier die de meesten hier bedoelen.

Als ik uit ga naar Amsterdam ben ik meestal rond twaalf uur thuis.
Dan ga ik het liefst op donderdag.
Wat musea, boekwinkels, bijzonder eten, kleding, wandelen door de stad, veel winkels en markten bezoeken, en om 22:00 ofzo de trein terug pakken. Dat is uitgaan voor mij.

Toevoeging: En daar ben ik heel tevreden mee.
Oud 12-09-2003, 21:47
Multilot
Multilot is offline
ik ben 18 en mag op dit moment helemaal niet uit, das pas erg. En dat een half jaar niet!!! En dat komt niet omdat ik te strenge ouders heb ofzo, maar een andere reden dus die ik nu niet helemaal uit ga leggen
Toen ik nog wel uitmocht, was ik 17, ging 3 keer per maand (wat ik overigens ook genoeg vond) en tot half 4 ofzo... Daarom sliep ik altijd bij een vriendin die wel langer mocht... Over een half jaar word ik waarschijnlijk naar 2 uur teruggeschoven ofzo...
Oud 14-09-2003, 11:21
Verwijderd
Ik ben 17 en mag zo vaak uit als ik zelf wil. Mijn ouders willen wel altijd weten hoe ik thuiskom.
Oud 14-09-2003, 14:41
BBEM
BBEM is offline
ik heb geen regels
Oud 14-09-2003, 14:55
Dolores
Dolores is offline
ben 16, mag elke week, maar k moet wel veilig thuis gebracht worden.. dus gewoon met een groepje terug fietsen, wat nog wel es problemen op wil leveren (weinig mensen die bij mij in de buurt wonen enzo) ennuh als ik dus met een groepje mee terug fiets maakt de tijd niet zoveel uit. veiligheid voor alles! (aldus mn ouders ) en ben meisje trouwens
Oud 14-09-2003, 16:04
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
IK mag 1 keer in de 2 weken.(als ik school heb)

Mja als ik elke week ga,zeggen ze niet veel hoor.Alleen dan is het van......
niet te laat maken jongeman.

Heb super relaxed ouders!Proud of it!

MJ
Oud 14-09-2003, 16:41
Jorien
Jorien is offline
K ben een meisje... ben net paar dage 16 en k mag zo vaak uit als k zelf wil... Het maakt me ouders niet zo veel uit hoe laat k thuis kom, ma ze willen het wel van te voren weten, want me mams blijft wakker ligge tot ik er weer ben... ziekevrucht... ma goed... meestal ben k tussen half 4 en half 5 thuis... en ook moet k met een groep na huis fietse, k mag nie alleen... nou dat was t wel...
Liefs
Oud 14-09-2003, 22:31
INViCTuS
INViCTuS is offline
Wat verstaat men hier eigenlijk onder "uitgaan"?

Ik als ik in Zutphen noem ik het nu eigenlijk nie eens meer uitgaan maar gewoon FF weg ergens wat drinken o.i.d

uitgaan vind ik meer dat je wat eerder op de avond weg gaat van huis naar een grotere discotheek of club.

Ik bepaal ook zelf hoelaat ik thuiskom en hoevaak ik weg ben tot uiteraard op een zekere hoogte na.
Oud 15-09-2003, 09:58
XzeoN
XzeoN is offline
Hoe vaak mag je uit?: zo vaak als ik zelf wil
Hoe oud Ben je? : 18
Hoe laat moet je thuis zijn?: mag ik zelf weten

en iedere ouders heeft andere regels, dus echt vergelijken met anderen wil volgens mij niet helpen. ik mag zelf weten hoe laat ik uit ga en hoe laat ik thuiskom, zo lang ik mijn verantwoordelijkheden maar nakom (naar school gaan etc).
Oud 15-09-2003, 16:26
ShadowX
ShadowX is offline
Student. 20jr. Geen tijden dus.

=relaxed
Oud 15-09-2003, 16:30
.Pure
.Pure is offline
ben 16, mag vrijdag's en zaterdag's, vrijdag ga'k meestal tot half 12 12 uur, wnat moet volgende dag werken en zaterdags half 2 ofzo thuis, af en toe tot een uur of 3.
Oud 15-09-2003, 16:45
Li
Li is offline
Citaat:
INViCTuS schreef op 14-09-2003 @ 22:31:
Wat verstaat men hier eigenlijk onder "uitgaan"?
Eerst even wat drinken bij mij thuis of bij vrienden, dan rond een uur of 12 naar een discotheek tot 5 uur ofzo. Of soms rond een uur of 10 naar de kroeg tot een uur of 2 en soms nog door naar een discotheek. Als ik uitga, doe ik het ook goed
Oud 15-09-2003, 21:26
wouterdvries
wouterdvries is offline
Hoevaak:zelf weten
ben 17 jaar
Tijd: geen tijd
Oud 16-09-2003, 17:37
Ireentje
Ireentje is offline
Ik ben 16 en een meisje
Mag zo vaak uit als ik wil (oke doordeweeks doe ik sowieso niet) op vrijdag en zaterdag ga ik wel altijd.
Ik mag tot zo laat als ik wil.
Oud 16-09-2003, 19:39
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Hellow!
Ff een paar korte vraagjes:

Hoe vaak mag je uit?
Hoe oud Ben je?

Ik heb namelijk een beetje ruzie met m'n ouderz.. , Kben 16 en mag maar 1 keer in de maand uit! En nou wil ik ff weten hoevaak leefdtijds genoten uitmogen!

alvast bedankt
Ik ben 19 en ik mag uitgaan tot wanneer ik wil
Oud 19-09-2003, 22:07
Ramble On
Ramble On is offline
Ik ben 16 (over anderhalve maand 17) en mag elke week 1 avond uit en in de vakanties 2 avonden. Ik mag dan zelf weten hoe laat ik thuis ben (meestal laatste nachtbus, dan ben ik half 6 thuis). Of ik pit onverwachts bij iemand anders, zolang ik de volgende dag maar bel waar ik ben.
Voor de rest mag ik door de weeks naar een concert, meestal in de Melkweg. Dan wil ik altijd de laatste tram naar CS halen.
Oud 20-09-2003, 16:39
Go
Go is offline
Ik mag zo vaak uit als ik wil, maar ik ga bijna nooit.
Oud 21-09-2003, 13:29
Quantes
Quantes is offline
Hoe vaak mag je uit?: zo vaak als ik zelf wil
Hoe oud Ben je? : 16
Hoe laat moet je thuis zijn?: mag ik zelf weten

das wel relaxed. het is niet zo dat ik elke week uitga, want ik moet ook wel eens geld verdienen...
Oud 21-09-2003, 17:42
Dropkick-Dick
Dropkick-Dick is offline
jongen. 18
Ik mocht vanaf mijn 15e 1x in de 2 weken uit. Van me 16e elke vrijdag en zaterdag en toen meestal tot een uur of 3. Laat 16 begin 17 ook meestal en daarna heb ik zelf 9 maanden in de kroeg gewerkt dus ja. En nu bepaal ik waar hoe laat en hoe vaak.
Oud 21-09-2003, 17:46
*carmen*
*carmen* is offline
Ik ben ook 16,
En 'k mag:
- niet doordeweek (wil ik ook niet)
- vrijdag of zaterdag tot een uur of 4 / 5 wegblijven (niet beide dagen)
Zolang ik maar niet alleen naar huis fiets (jah ik ga op de fiets naar een discotheek...) vinden ze het wel goed.

Vriendinnen van mij zijn allemaal nog 15 (ik ben blijven zitten, en de hele groep is dus jonger) die mogen ongeveer 1 x per maand, ligt wel aan hun ouders. Je mag nu eindelijk legaal een discotheek in, waarom zou je dan niet gaan?
Oud 21-09-2003, 19:22
Verwijderd
wanneer, hoe, hoevaak en hoelang ik maar wil.
Oud 22-09-2003, 18:48
Verwijderd
^joh, logisch als ik 18 was zou ik ook al mijn vrijheid nemen, al vinden me ouders het niet goed, ze kunnen me moeilijk tegen houden...
Oud 22-09-2003, 19:28
dubidub
dubidub is offline
ik hoef alleen maar een kratje bier voor me pa te halen dan mag ik al uit zo lang ik wil
Oud 22-09-2003, 20:24
Japzer
Japzer is offline
Citaat:
Hellow!
Ff een paar korte vraagjes:

Hoe vaak mag je uit?
Hoe oud Ben je?

Ik heb namelijk een beetje ruzie met m'n ouderz.. , Kben 16 en mag maar 1 keer in de maand uit! En nou wil ik ff weten hoevaak leefdtijds genoten uitmogen!

alvast bedankt
De vraag is verkeerd gesteld; hoe vaak kan ik uit?
Zolang het geld het toelaat...
Toen ik nog thuiswoonde was mijn ma ook wel relaxed wat uitgaan betreft, ik kon in principe zo vaak uit en zo laat terug komen als ik wilde en aangezien ik regelmatig naar houseparties ga is een uur of 8 's ochtends geen uitzondering (ik ging overigens v/a mijn 17e, ik denk niet dat ik had gemogen toen ik net 16 was.)
Toen ik net 16 was moest ik meestal rond een uur of 2 thuis zijn, maar het werd al vrij snel soepeler.. Dan was het meer een vraag van hoe laat ben je thuis zodat ze ongeveer wist vanaf hoe laat ze zich zorgen moest gaan maken als ik er dan nog niet was
Oud 22-09-2003, 21:27
>>Subtiel<<
>>Subtiel<< is offline
Ik mag elke dag uit tot zo laat als ik wil, ik woon namelijk op mezeluf...ik doe het alleen niet dan benk de hele week brak..(heb een beetje zelf kennis )
Oud 02-10-2003, 18:42
blacky
blacky is offline
geslacht? vrouw

Hoe vaak mag je uit? wanneer ik wil, moet het zelf weten. Zolang mijn schoolprestaties er maar niet onder lijden.

Hoe oud Ben je? 18

Hoe laat moet je thuis zijn? Moet ik zelf weten

Oh en toen ik 16 was mocht ik op vrijdag en zaterdag uit en moest ik om 3 uur thuis zijn. Misschien heb je hier wat aan ivm met jouw ruzie met je ouders over het hoe vaak en tot hoe laat uitgaan.
Oud 03-10-2003, 00:17
Verwijderd
Hoe vaak mag je uit?
Ik heb nog nooit problemen gehad, maar ik ga ook niet elk weekend weg. Maar volgens mij zouden m'n ouders dan nog geen problemen maken, ze vinden het altijd prima, als ik maar zeg wat ik ga doen.

Hoe oud ben je?
Ik ben 17 (1/2)

Geslacht?
Vrouw

Ook dat maakt m'n ouders niks uit. Ze vinden het alleen minder leuk als ik bijvoorbeeld om 3 uur 's morgens het huis binnen kom stampen. Ook vragen ze meestal of ik met iemand naar huis kan komen, zodat ik niet alleen hoef te fietsen. Maar als dat niet zo is, vinden ze het nog niet erg.

Nogmaals: ik heb werkelijk hele makkelijke ouders. Dit is echt al zo vanaf het moment dat ik uit wilde (toen ik bijna 16 was). Toen mocht ik ook zelf weten hoe laat ik thuiskwam, maar waren ze er iets strenger in of ik me ook hield aan wat ik tegen ze zei. Omdat ik dat altijd goed deed, doen ze nou helemaal nooit moeilijk
Oud 03-10-2003, 07:46
elfje16
elfje16 is offline
ik ga bijna nooit uit. maar ik mag zo vaak als ik zelf maar wil.
zolang mijn moeder maar weet waar ik naartoe ga en met wie, dan is het allemaal prima.
en over hoelaat thuiskomen heeft ze het nooit gehad.
en ik ben 16
Oud 03-10-2003, 09:08
Marshall
Marshall is offline
ik mag nog niet uit
Oud 03-10-2003, 15:34
Hubers
Hubers is offline
ik ben 16, ik mag vrijdag, zaterdag en zondag uit
en ik weet eigenlijk niet hoelaat ik thuis moet zijn.
(ik maak namenlijk nooit van de gelegenheid gebruik)
Advertentie

Regels voor berichten