| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
18 zondagavond voor het eten, maar ik ben meestal zondag zo rond 12 uur thuis owhja, kben een jongentje
|
|
|
Verwijderd
|
17, vrijdag tot 2e en zaterdag tot half 3 ofzo
Mja, ik vind ut maar schrale tijden, maarja eigen schuld vinden zu, waren wat acevietjes gebeurt en nou moet "het vertrouwen" weer terugkomen en dan mag ik weer later. Half jaar geleden, mocht ik ut zelf weten nl., dus dan kwam ik volgende ochtend thuis ofzo. |
|
|
|
|
Geen flauw idee.
Ik ga nooit 'uit' op de manier die de meesten hier bedoelen. Als ik uit ga naar Amsterdam ben ik meestal rond twaalf uur thuis. Dan ga ik het liefst op donderdag. Wat musea, boekwinkels, bijzonder eten, kleding, wandelen door de stad, veel winkels en markten bezoeken, en om 22:00 ofzo de trein terug pakken. Dat is uitgaan voor mij. Toevoeging: En daar ben ik heel tevreden mee.
|
|
|
|
|
|
ik ben 18 en mag op dit moment helemaal niet uit, das pas erg. En dat een half jaar niet!!! En dat komt niet omdat ik te strenge ouders heb ofzo, maar een andere reden dus die ik nu niet helemaal uit ga leggen
![]() Toen ik nog wel uitmocht, was ik 17, ging 3 keer per maand (wat ik overigens ook genoeg vond) en tot half 4 ofzo... Daarom sliep ik altijd bij een vriendin die wel langer mocht... Over een half jaar word ik waarschijnlijk naar 2 uur teruggeschoven ofzo...
|
|
|
|
ben 16, mag elke week, maar k moet wel veilig thuis gebracht worden.. dus gewoon met een groepje terug fietsen, wat nog wel es problemen op wil leveren
(weinig mensen die bij mij in de buurt wonen enzo) ennuh als ik dus met een groepje mee terug fiets maakt de tijd niet zoveel uit. veiligheid voor alles! (aldus mn ouders ) en ben meisje trouwens
|
|
|
|
|
|
K ben een meisje... ben net paar dage 16 en k mag zo vaak uit als k zelf wil... Het maakt me ouders niet zo veel uit hoe laat k thuis kom, ma ze willen het wel van te voren weten, want me mams blijft wakker ligge tot ik er weer ben... ziekevrucht... ma goed... meestal ben k tussen half 4 en half 5 thuis... en ook moet k met een groep na huis fietse, k mag nie alleen... nou dat was t wel...
Liefs
|
|
|
|
Wat verstaat men hier eigenlijk onder "uitgaan"?
Ik als ik in Zutphen noem ik het nu eigenlijk nie eens meer uitgaan maar gewoon FF weg ergens wat drinken o.i.d uitgaan vind ik meer dat je wat eerder op de avond weg gaat van huis naar een grotere discotheek of club. Ik bepaal ook zelf hoelaat ik thuiskom en hoevaak ik weg ben tot uiteraard op een zekere hoogte na.
|
|
|
|
Hoe vaak mag je uit?: zo vaak als ik zelf wil
Hoe oud Ben je? : 18 Hoe laat moet je thuis zijn?: mag ik zelf weten en iedere ouders heeft andere regels, dus echt vergelijken met anderen wil volgens mij niet helpen. ik mag zelf weten hoe laat ik uit ga en hoe laat ik thuiskom, zo lang ik mijn verantwoordelijkheden maar nakom (naar school gaan etc).
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik ben 16 (over anderhalve maand 17) en mag elke week 1 avond uit en in de vakanties 2 avonden. Ik mag dan zelf weten hoe laat ik thuis ben (meestal laatste nachtbus, dan ben ik half 6 thuis). Of ik pit onverwachts bij iemand anders, zolang ik de volgende dag maar bel waar ik ben.
Voor de rest mag ik door de weeks naar een concert, meestal in de Melkweg. Dan wil ik altijd de laatste tram naar CS halen.
|
|
|
|
Ik ben ook 16,
En 'k mag: - niet doordeweek (wil ik ook niet) - vrijdag of zaterdag tot een uur of 4 / 5 wegblijven (niet beide dagen) Zolang ik maar niet alleen naar huis fiets (jah ik ga op de fiets naar een discotheek...) vinden ze het wel goed. Vriendinnen van mij zijn allemaal nog 15 (ik ben blijven zitten, en de hele groep is dus jonger) die mogen ongeveer 1 x per maand, ligt wel aan hun ouders. Je mag nu eindelijk legaal een discotheek in, waarom zou je dan niet gaan? |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Zolang het geld het toelaat... Toen ik nog thuiswoonde was mijn ma ook wel relaxed wat uitgaan betreft, ik kon in principe zo vaak uit en zo laat terug komen als ik wilde en aangezien ik regelmatig naar houseparties ga is een uur of 8 's ochtends geen uitzondering (ik ging overigens v/a mijn 17e, ik denk niet dat ik had gemogen toen ik net 16 was.) Toen ik net 16 was moest ik meestal rond een uur of 2 thuis zijn, maar het werd al vrij snel soepeler.. Dan was het meer een vraag van hoe laat ben je thuis zodat ze ongeveer wist vanaf hoe laat ze zich zorgen moest gaan maken als ik er dan nog niet was
|
|
|
|
geslacht? vrouw
Hoe vaak mag je uit? wanneer ik wil, moet het zelf weten. Zolang mijn schoolprestaties er maar niet onder lijden. Hoe oud Ben je? 18 Hoe laat moet je thuis zijn? Moet ik zelf weten Oh en toen ik 16 was mocht ik op vrijdag en zaterdag uit en moest ik om 3 uur thuis zijn. Misschien heb je hier wat aan ivm met jouw ruzie met je ouders over het hoe vaak en tot hoe laat uitgaan.
|
|
|
Verwijderd
|
Hoe vaak mag je uit?
Ik heb nog nooit problemen gehad, maar ik ga ook niet elk weekend weg. Maar volgens mij zouden m'n ouders dan nog geen problemen maken, ze vinden het altijd prima, als ik maar zeg wat ik ga doen. Hoe oud ben je? Ik ben 17 (1/2) Geslacht? Vrouw Hoe laat moet je thuis zijn? Ook dat maakt m'n ouders niks uit. Ze vinden het alleen minder leuk als ik bijvoorbeeld om 3 uur 's morgens het huis binnen kom stampen. Ook vragen ze meestal of ik met iemand naar huis kan komen, zodat ik niet alleen hoef te fietsen. Maar als dat niet zo is, vinden ze het nog niet erg. Nogmaals: ik heb werkelijk hele makkelijke ouders. Dit is echt al zo vanaf het moment dat ik uit wilde (toen ik bijna 16 was). Toen mocht ik ook zelf weten hoe laat ik thuiskwam, maar waren ze er iets strenger in of ik me ook hield aan wat ik tegen ze zei. Omdat ik dat altijd goed deed, doen ze nou helemaal nooit moeilijk
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen GroeneDag | 16 | 07-02-2010 19:53 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 14:14 | |
| Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 14:50 | |
| Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 14:30 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 18:18 | |
| De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 19:11 | |