Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In ieder geval bedankt voor jullie reacties, maar meer reacties zijn nog altijd welkom. Groetjes, Desirée |
![]() |
||
Citaat:
of dat je anders op school zegt dat die scanner wordt aangesloten, omdat jij anders niet verder kan. doen ze het niet, dan heb je extra kans op een vergoeding van je kosten (kbedoel: je kan dan aantonen dat je het ook via goedkoper hebt geprobeerd)
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Scannen kan je ook in delen doen, dan aan elkaar/op elkaar plakken en dat dan weer gebruiken, gaat vaak ook best goed. Zelf heb ik jammer genoeg geen pw hoeven maken (oude stijl), die van mijn oudste zusje heeft alleen het uitprinten gekost (voor zo ver ik weet). Scannen ed heb ik voor d'r gedaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En over het PWS, ik heb ook (deels) oude stijl gedaan. Best jammer, dat PWS lijkt me nou juist een leuk onderdeel van de tweede fase. Maar ik ga dus zelf een soort PWS maken. ![]() Denk zelfs wel meer dan één. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben deze week op profielwerkweek geweest en dat was dus echt supergaaf! Met AK, gingen we naar de Ardennen. Moutainbaiken, tokkelen en s'avonds gewoon lekker zuipen en gezellig doen. Zo'n weekje weg koste wel bijna 200 euro, maar het was wel een week die me lang bij zal blijven
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik weet nog nie hoeveel ik er aan uit ga geven, maar zoals het nu lijkt wordt het helemaal vergoed. Mijn profielwerkstuk wordt namelijk een spel op het internet (je moet het preciese nog maar niet vragen), maar het komt er op neer dat het ook gebruikt gaat worden voor scholen.. daarom wordt het allemaal vergoed..
![]() En wordt er een professioneel webdesigner bij geroepen om die website en alles te maken..scheelt mij duz weer tijd.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb, tot nu toe, nog helemaal niks uitgegeven aan ons profielwerkstuk. Degene met wie ik samenwerk volgens mij ook niet. Belachelijk trouwens als je er echt veel geld aan uit moet geven om een goed resultaat te krijgen. Dit hoort gewoon bij je examen, daar zou je niet nog eens extra voor moeten betalen vind ik. Zoals m'n ouders altijd al zeggen: school is al duur genoeg...
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff, helemaal niets afgezien van die 60 blaadjes papier die we hebben volgeprint
![]() Ik snap ook niet waarom zoveel mensen er zo moeilijk over doen, het is gewoon een uitgebreid werkstuk. En om heel eerlijk te zijn, er is weinig dat een scholier kan onderzoeken wat nog nooit onderzocht is ![]() |
![]() |
|
€0,000000000000000000000000000000.
Nou ja, uitprinten zal vast wel wat geld kosten (inkt, blaadjes), maar ja. Boeiend. ![]()
|
![]() |
pff jah.. vink eigenlijk wel veel! ik ga er eigenlijk van uit dat ut nix kost maja, alleen papier bij ons (compositie maken) maja... misschien had je beter kunnen vragen of je ff bij iemand anders mocht scannen
![]() greetzz
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
opzich ben ik nu met m'n profielwerkstuk bezig en heb ik d'r nog geen geld aan uitgegeven ow jawel een russische cd gekocht in Rusland van 160 roebel (was een dubbelcd) even omrekenen voor jullie 33 roebel is 1 euro. dus..shit kan niet rekenen doe maar zelf. maar das alles
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 33 roebel is 1 euro 160/33 = 4.84 dus dat is €4.84 zo en nu even ontopic ik heb nog niks aan mijn profielwerkstuk besteed... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Enquete inkomen/uitgaven jongeren brillemans66 | 10 | 06-11-2012 14:28 | |
Algemene schoolzaken |
Backpacken in Australie??? Lindezeemeermin | 2 | 04-11-2003 14:20 | |
De Kantine |
Profielwerkstuk (enquete geldbesteding onder jongeren) Soraya | 63 | 20-11-2002 16:42 | |
Lifestyle |
Enquete Cosmetica pws_cosmetica | 58 | 01-10-2002 17:45 |