Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Denk het wel. Lopen bij ons op school vooral 12 jarige mini mensjes rond in gekleurde alto kousen en de hele zooi erachteraan. Denk niet dat zij nou precies weten wáarom ze dat dragen maar meer omdat een trend is.
|
Ik heb van die mensen meegemaakt die omgedraaide kruisen en pentagrammen als 'modeverschijnsel' droegen en ook zeiden dat ze het als mode en niet als overtuiging zagen, ze dachten helemaal niet na over de betekenis of de lading van dergelijke symbolen.
Dus ik denk idd dat de vele alto's vandaag gewoon een modeverschijnsel zijn. Het heeft niets meer met muziek of andere ideeën te maken maar gewoon om ergens bij te horen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
't is meer dat 't wat normaler wordt waardoor de drempel wat lager ligt voor mensen om 'alto'kleren te dragen... ik bedoel, heb jij het liedje 'superalto' of de altosaurus al gehoord?? nou dan... ligt dat nou aan mij of heb ik echt ineens een mooi idee om snel geld te verdienen??
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Favo muziekstijl! Badmutssssss | 34 | 19-01-2005 18:16 | |
Muziek |
Rock blijft toch steeds terugkomen, toch? Guerrilla-Radio | 172 | 29-04-2004 00:41 |