Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb bijna 3 jaar bij de hema gewerkt en heb het er altijd heel erg naar mijn zin gehad. behalve dan op het laatst, maar dat lag niet aan de hema, maar aan bepaalde mensen die in ons filiaal werkte.
Voor het sollicitatiegesprek hoef je je geen zorgen te maken. Uit mijn ervaring worden de mensen die uitgenodigd worden altijd aangenomen (tenminste, dat was bij ons altijd zo). Je kreeg bij ons een rekentoetsje over met geld omgaan, maar die was super makkelijk (ik had alles goed), dus ook daar hoef je niet voor te gaan stressen. Salaris: ik verdiende iets meer dan 5 euro toen ik 19 werd (5,61 ofzo??). Het eerste jaar dat je bij de hema werkt krijg je nog geen volledig salaris, dus iets minder dan leeftijdsgenoten die er al langer werken, maar nog wel boven het minimumloon als ik het me goed herinner. Het verdient niet zo denderend als de horeca, maar op zich toch best nog redelijk hoor.
Laatst gewijzigd op 10-09-2003 om 07:01. |
![]() |
|
oke ik heb gesolliciteerd, alles ging wel redelijk dacht ik maar dus niet iedereen die solliciteerde werd aangenomen... Hij had nog een hele stapel liggen en daar werden maar 2 uit gekozen
![]() Rekentoestje ging wel op 2 stomme fouten na... Mja volgens mij was dat nog wel redelijk gedaan, ik zat er ook niet ontsettend veel naast... Nu maar hopen dat het wat wordt... ![]()
|
Zo'n uitgebreid sollicitatiegesprek met een rekentoetsje?! Mij werden een paar vraagjes gesteld en ik was meteen aangenomen..! Ik werk er in januari 2 jaar. Als 17 jarige verdien je (bij ons) 3,31.. Bij ons krijg je niet meer naarmate je er langer werkt.
Maar het is op zich redelijk leuk, maar de dag gaat soms wel langzaam. Ik zou er iig nooit fulltime willen werken, een hele week vind ik veel te veel. Ik werk de zaterdag en dat is genoeg... Ik werk op afdeling 19, 21, 23 (Lingerie, nachtkleding) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik werk sinds een week ook bij de Hema
![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb vandaag mijn eerste werkdag gehad (was wel ontsettend druk maar kreeg goede uitleg, enz)... t was roch wel zwaar..
Je zit met én de kassa (die nieuw is..), én de hema-wostenbroodjes ( ![]() Was wel erg gezellig ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() alleen zal ik dan wel wat eerder moeten beginnen ![]()
|
Ik heb een aantal jaren geleden een aantal keren vakantiewerk gedaan in t trefpunt en de koffieshop van de Hema. Ach ik had hartstikke leuke collega's maar tegenwoordig hoor ik vaak gezeur over het geroddel e.d. in de kantine (van oud collega's dus) Als bijbaantje is het zeker leuk maar je moet er niet op rekenen dat je veel verdient.
|
![]() |
||
Citaat:
Het is 1 juli weer veranderd, weet niet exact wat het is, maar je verdiend dus onder het minimum en dat mag niet..! Ik werk bij de HEMA en verdien €3,31 als 17-jarige.. Ik krijg nu dus opslag, maar ik weet niet precies hoeveel.... iets van €4 wordt het.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Word nieuwschierig nu ![]() Watzijn de secundaire arbeids voorwaarde ofwel , heb je recht op adv-uren,vakantieuren, vakantiegeld en winstuitkering en is er een personeels korting oid. weer lekker veel vragen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb in ieder geval een vier uren contract, het komt er op neer dat ik meestal een halve zaterdag werk (van half 9 tot 1, van 1 tot half 7, van 10 tot 3, enz.). Bij onze hema kan je vakantie erg makkelijk aanvragen, je zet gewoon heel groot in de agenda "Annet vrij!!!!" (in mijn geval dan) en zolang je maar gemiddelt op 4 uren per week zit (en dat zit je dus meestal wel, aangezien je elke week ipv 4, 5 of 6 uur werkt) kan je meestal wel vrij krijgen. Mhja, ik kan er verder niet zoveel over zeggen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik werk nu 3 jaar bij de hema op de FOOD is super gezellig, leuke collega's leuk werk! (ook leuk is een wedstrijd broodsnijden houden
![]() Mijn hoofdafdeling is gebak en brood maar inmiddels word ik vaak overal ingezet als het erg druk is, het enige wat ik nog niet heb gedaan is fotoservice. veel succes met je nieuwe baan dan maar! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het minimum(jeugd)loon per 1 januari 2003 voor 17-jarigen bedraagt €2,85 bruto per uur.... ofwel je diend over je gewerkte uren dat je al 7 bent minimaal 23 cent x gewerkte uren nog te krijgen en vanaf heden dus gewoon minimaal 2,85 bruto , en ga gewoon naar je baas toe en kaart het aan dat je onder het minimumloon verdiend en vraag om uitleg, wil die dat niet geven dan de arbeidsinspectie inschakelen oid. |
![]() |
|
Ik werk ook bij de hema. Deze is bij ons in het dorp pas vorig jaar augustug geopend en ik werk er dan ook al vanaf de opening.
Iedereen heeft dus ook de winkel mee opgebouwd en dat was echt leuk! Ik verdien nu als 16-jarige 2.96 per uur. Maar bij ons werd er vorig jaar gezegd dat je dat jaar niet zo veel zou verdienen omdat het een aanloop jaar was ofzo??? Weet iemand daar iets van?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Onderzoek HEMA en enquête Girl217 | 3 | 05-03-2013 17:28 | |
Werk, Geld & Recht |
Vraagje bedrijfskleding HEMA Juultjeh | 11 | 23-05-2012 08:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hema-intolerantie fizzle-fluffy | 7 | 30-03-2010 21:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tentoonstelling El Hema: meningen gezocht voor achtergrondartikel! rinke | 11 | 17-09-2007 11:15 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Branchebeschrijving HEMA Juudke | 6 | 02-11-2005 13:03 |