Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
khad dat met me huidige vriendje, we hadde mekaar nog geen verkering gevraagd enzo, zeg ik zow "nouja, we hebbe mekaar nog geen officieel verkering gevraagd he
![]() ![]() ![]() ![]()
|
bij mij vroeg mn ex-beste vriend na een paar keer met hem gezoend te hebben vanaf we nou iets zouden hebben. Ik zei 1 april(datum pastte wel bij ons). En op 6 maart vroeg ie toch aan mij:"Wil je met mij verkering?" Met een heel lief koppie en een lief stemmetje uiteraard....en hij was 19! Was gewoon zooo schattig! Uiteraard zei ik "ja, da wilk wel".
|
of je wacht op een soort situatie.. bij mij en mn vriend wast ook wel 99% zeker, maar tja zekerheid is toch wel fijn he
![]() hadden een 'week' en toen was ik met 'm mee naar de verjaardag van zn broertje, zaten samen en vroeg zn zus opeens: hebben jullie nou wat, en we wisten alle2 ff niet wat we moesten zeggen, nou nadat ie steeds zei dat ze weg moest gaan ook omdat hij nietzo wist wat ie moest zeggen.. en zn zus had dat ook wel door... maar de dag erna op msn.. hadden we het erover en vroeg ie... als iemand dat aan jou zou vragen he.. wat zou je dan antwoorden? dus ik... ik zou ja zeggen.. en jij? ikke ook.. nou toen wast dus bekend
|
Eigenlijk vind ik het wel
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je moet als jullie met zijn 2e zijn gewoon gaan biechten.
Zeg gewoon iets van: " de laaste tijd denk ik alleen maar aan jouw en ik vind je heel erg leuk bla bla. dan zegt zij als ze jouw leuk vind dat ook dan gaan jullie zoenen en lopen hand in hand weg. ZO heb ik het gedaan en het werkte (ze heeft me wel 2 weken later gruwelijk hard gedumpt maar dat doet er neit toe) Succes |
Advertentie |
|
![]() |
|
*kuch* Tja
![]() ![]() ![]() ![]() Ja ik was toen 19, who cares? ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
eh ja, ik ben gewoon gevraag "Wil you go out with me then?" na uitvoerig besproken het-wel-of-niet-leuk vinden enzo.
Ik vind het nog best leuk zo, ben echt zo iemand die het niet kan doen met gewoon aannemen dat je 'wat' hebt. (En zo gaat het trouwens hier overal, waar ik woon, je vraagt elkaar uit) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb het eigenlijk nooit gevraagd. Gewoon hem gezoend en aan de manier waarop hij daar (een beetje verlegen) op reageerde was het voor mij wel duidelijk dat hij me leuk vond. Vooral omdat de eerstvolgende keer dat ik hem zag gelijk bij zijn ouders op de thee zat, onder het mom van; hoi ouders, dit is mijn nieuwe vriendinnetje.
|
Verwijderd
|
'I wanna be your man'
![]() [edit] I WANNA BE YOUR MAN - The Beatles - The Rolling Stones I want to be your lover, baby, I want to be your man I want to be your lover, baby I want to be your man Tell me that you love me, baby Tell me you understand Tell me that you love me, baby Tell me you understand I want to be your man (8x) Tell me that you love me, baby Tell me you understand Tell me that you love me, baby Tell me you understand I want to be your lover, baby I want to be your man I want to be your lover, baby I want to be your man ![]() Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 15:18. |
![]() |
|
![]() |
Heej peepz. dit is wel grappig topic.
mn beste vriend werd verliefd op me en zat beetje uit te lokken zo van "wat vind jij nou van mij, en denk je dat we bij elkaar passen?" ya know? en toen kreeg ik op een zondag erge problemen met een vriendin, en hij kwam en trooste me. toen zei ik tegen hem "het meisje die jou als vriend krijgt zal heel gelukkig met jou worden, jij bent geweldige jongen, hele lieve jongen. en toen zei hij: ik wil gelukkig met jou worden, jij ook met mij? sweet ![]()
|
Zoenuh, zoenuh, maak me geeeeeek!
Oftewel, zoen der gewoon, en zeg dan: ik zou et heel tof vinden als je mn vriendinnetje zou worden...ofzo
|
Hmm ja lastig iets, op je twaalfde is dat allemaal zo makkelijk
![]() Meestal gaat het een beetje vanzelf...hoe het nu gaat, ik heb geen idee, denk weer vanzelf...op een gegeven moment is het gewoon zo. Er is denk ik niet 1 moment waarop je echt "verkering" hebt, zoiets groeit een beetje in de loop van de tijd. Want om het nou gelijk als je elkaar leuk vind en gezoend hebt een relatie te noemen vind ik een beetje snel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Een ex-vriendje vroeg een keer aan mij: Wil je mijn vriendinnetje zijn? En eigenlijk vond ik dat stiekem best schattig
![]() Met mijn huidige vriendje is het wat geleidelijker gegaan.. we kenden elkaar al een tijdje voordat we wat kregen en eigenlijk is er nooit iets 'gevraagd' ofzo, op een gegeven moment was het gewoon zo, hehe ![]() We hebben ook later nog een precieze datum vast 'moeten' stellen ![]()
|
bij mij is het gister aangegaan
![]() Het ging over msn.. We hadden de avond ervoor al gezoend, maar toen durfden we niet echt te zeggen wat we echt van elkaar vonde. Dus op msn vroeg ze aan mij wat ik van haar vond. 'ik vind je wel leuk' zei ik. Maar dat was niet duidelijk genoeg voor haar... Dus ik zeg: 'Als je iets met mij zou willen dan zou ik geen nee zeggen'. Dus ja toen zei zij: Ok dan zijn we vanaf nu vriend en vriendin ![]() Vrij standaard denk ik zo
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verkering vragen?? jonasdeponas | 3 | 11-07-2016 21:25 | |
Liefde & Relatie |
verkering vragen RienoBieno | 16 | 12-08-2012 10:48 | |
Liefde & Relatie |
Hoe verkering vragen Elite! | 15 | 05-08-2010 22:55 | |
Liefde & Relatie |