Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op je veertigste nog? Ik vind dat soort dingen boven de zestien eigenlijk al niet meer kunnen. Dan ben je toch allang jezelf?
![]() Ontopic: S.M. Bartman en A.F.M. Dorresteijn - Van het concern J.A.E. van der Does en G. Snijders - Overheidsprivaatrecht Beau van Erven Dorens - Handboek voor de student Pakje Luckies Drie koppen koffie Dat boek van Beau is trouwens echt ontzettend lachwekkend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() een beetje ouderwets ben je wel ![]()
Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 19:45. |
![]() |
|
In volgorde:
-deo (voor mensen die het interessant vinden: Rexona Silver) -fles versgeperst kiwi/sinaasappelsap van de Albert Heijn -Viva -2 zakjes Snack-a-Jacks -spijkerjasje/vest (tis een soort combinatie, lijf is van spijker, mouwen van stof ![]() -winterjas ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ook weet ik dat je dit niet overal naartoe aan kunt doen. Natuurlijk ga ik hier niet mee naar de begrafenis van tante Miep of de verjaardag van mijn oma (hoewel die dit soort kleding best kan waarderen, ja ik heb een truie oma ![]() Maar ik blijf erbij dat dit niet provocerend is, er wordt niemand mee beledigd (het is geen 'jesus is a cunt'-shirt ofzo, dat is namelijk gewoon belediging en dat vind ik ook belachelijk) of iets gepropageerd of afgekeurd. Dat mensen er misschien dan toch nog aanstoot aan nemen omdat er een horrofiguurtje opstaat ofzo boeit me niet echt , dat is hun probleem, want je hebt mensen die overal aanstoot aan nemen ![]() ps. schelden getuigt alleen van gebrek aan argumenten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En jij praat over vooroordelen? ![]() Verder verschillen we duidelijk van mening. Blijf lekker je horror shirts dragen als je dat fijn vindt. Ik hoop je alleen niet zo tegen te komen als ik net heb ontbeten. Amen. |
![]() |
|
laatste aanwinst was afgelopen zat0rdag wink0len:
zwart minirokje (proloog) bruine beetje slobber trui (mexx) dolce en gabana light blue (luchtje) bak slagroom ijs van hertog whaa wat eng wat een merk stiff allemaal ...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
- LOIstudie.
- Roze Labello. - Viva & Libelle. - Zes paar sokken. - Twee kaartjes voor NUHR voor YuckFou & ondergetekende. En van mijn zus die drie weken op vakantie is geweest: - Blauw geruite wollen sjaal. - Groen met wit Ierland-shirt. - Steen die bij de Schorpioen hoort. - Klavertje drie: Irish Blessing. - Ierse munt die ook ergens voor is. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Wat heb je het laatst gekocht qua CD's, LP's, EP's, tapes, shirts etc. ? nuclearwarfare | 500 | 10-01-2005 17:04 | |
Games |
Laatste aanwinst. Stevill | 95 | 08-02-2004 23:08 | |
Lifestyle |
Evaluatietopic Verwijderd | 144 | 15-09-2003 23:06 | |
Lifestyle |
Je laatste aanwinst! Roos | 494 | 22-06-2003 09:06 | |
Lifestyle |
Wat heb jij als laatste gekocht? rodina | 397 | 16-05-2003 20:30 | |
Lifestyle |
Wat is jouw laatste aanwinst? Roos | 570 | 23-10-2002 08:55 |