Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2003, 20:33
shameonme
shameonme is offline
Gewoon een algemene vraag , ben ff benieuwd

stel: je leert een superleuke jongen kennen.
hij heeft echt alles; hij is lief, leuk, spontaan.. kortom: hij is het gewoon helemaal!
en hij vindt jou ook leuk.

wat nou als hij s'avonds werkzaam is als gigolo.
wat zou je doen?
zou je het accepteren, of zou je willen dat hij met zijn werk stopt.

en jongens: wat zouden jullie doen, als het in dit geval geen jongen, maar een meisje is met zo'n beroep?
Oud 05-10-2003, 20:35
Verwijderd
Haar opleiding bij mij voortzetten.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 20:35
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
feminime schreef op 05-10-2003 @ 21:33:
en jongens: wat zouden jullie doen, als het in dit geval geen jongen, maar een meisje is met zo'n beroep?
Een deel van de winst opeisen.
Oud 05-10-2003, 20:37
shameonme
shameonme is offline
't was een serieuse vraag
Oud 05-10-2003, 20:43
Verwijderd
Bedoel je dat hij prostitué is of dat hij stripper is? Het eerste zou ik niet willen, ik zou hem vragen om op te houden, wil hij dat niet dan zou ik nog eens heeeeeel goed nadenken of ik wel met m door wil. Het tweede zou ik niet zo erg vinden.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 20:44
Verwijderd
Hmm, lastig! Ligt eraan wat hij precies doet, of hij het veilig doet, en hoe ik me op dat moment voel... ik kan er nu niks over zeggen eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 20:45
Verwijderd
Ik zeg dat ik er niet mee kan leven dat hij 's avonds gigolo is. Als hij voor mij kiest, is het leuk. Als hij niet voor mij kiest, heb ik niet het recht om hem te vragen te stoppen.

Ik zou iig niet willen dat hij iets voor mij opgeeft wat hij heel erg graag doet, dat blijft altijd knagen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 20:46
shameonme
shameonme is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-10-2003 @ 21:43:
Bedoel je dat hij prostitué is of dat hij stripper is?
Ik bedoel prostitué.
Stripper zou ik ook wel accepteren, maar als hij 't echt met andere vrouwen doet voor 't geld zou ik niks met hem willen. tenzij hij zou stoppen.
Oud 05-10-2003, 20:55
AngelLena
AngelLena is offline
nee, denk toch niet dat ik daar zomaar mee kan leven nee...
Oud 05-10-2003, 21:17
Verwijderd
Ik zou iemand die naast haar relatie met mij ook nog prostituée zou zijn niet 'lief' en al helemaal niet 'leuk' vinden.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 21:22
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
perseus schreef op 05-10-2003 @ 22:17:
Ik zou iemand die naast haar relatie met mij ook nog prostituée zou zijn niet 'lief' en al helemaal niet 'leuk' vinden.
Idem...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 09:48
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
feminime schreef op 05-10-2003 @ 21:33:

als ze hoer is bedoel je???
ja, niet dat ik per se een maagd als vriendin wil, maar ik zou niet sex willen met een meisje die sex ziet als manier om geld te verdienen...'k zou t ook niet echt koel vinden dat ...like 1000 mannen (en vast niet allemaal even leuk ) sex met mijn vriendin gehad hebben....
Oud 06-10-2003, 10:49
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Mee eens
Oud 06-10-2003, 10:53
Verwijderd
Nee, daar zou ik echt niet aan beginnen..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 10:56
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 06-10-2003 @ 10:53:
Nee, daar zou ik echt niet aan beginnen..
Koonie, ik ben heel bezitterig wat dat betreft hoor. Hijs van mij en van mij álleen!
Oud 06-10-2003, 11:01
Verwijderd
ik vind sommige reacties toch best wel wat bekrompen.
Ik ken zat mensen die andere beroepen die toch ook niet echt lief en leuk zijn......
Ik kan me indenken dat je er moeite mee zou hebben, maar he! Ik speel trompet en er is toch iemand die van me houdt!!
Wat ik hiermee zeggen wil, is dat als je echt verliefd bent op iemand, en dat is geheel wederzijds dat je ondanks dat er best mee zou kunnen leven.
Het is alleen, de levens ritmes zullen op zich best uiteenlopen, dus wanneer zou je elkaar dan nog tegen komen??
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 11:01
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Volgens mij kan ik zo'n meisje helemaal niet super leuk vinden en dingen voor haar voelen. Juist omdat ze zo'n beroep heeft. Ik zou echt niet willen dat m'n vriendin elke dag met een andere man seks heeft (en dat is dan nog heel erg gunstig als ze het maar 1 keer per dag met een ander doet).

Als je niet weet dat iemand een bepaald beroep uitvoert kan je natuurlijk wel op iemand verliefd worden, maar zodra ik het weet dan is voor mij de lol eraf. Dit omdat ik het gewoon niks vind om iets met iemand te hebben die zo'n beroep uitvoert.

Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 15:29.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 11:27
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 06-10-2003 @ 12:01:
Volgens mij kan ik zo'n meisje helemaal niet super leuk vinden en dingen voor haar voelen. Juist omdat ze zo'n beroep heeft. Ik zou echt niet willen dat m'n vriendin elke dag met een andere man seks heeft (en dat is dan nog heel erg gunstig als ze het maar 1 keer per dag met een ander doet)
Je kunt binnen zeer korte tijd al verliefd op iemand zijn. Niet dat dat erg is, maar je kunt dus best eerst vanalles voor iemand voelen en als je diegene dan beter leert kennen erachter komen dat ze zo'n beroep heeft.

Laatst gewijzigd op 07-10-2003 om 11:20.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 11:30
Unexplained
Unexplained is offline
Ik zou er niet aan beginnen. Mag je straks het zaad eruit likken van een 50-jarige flink behaarde vent. Nee, bedankt.
Oud 06-10-2003, 12:36
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 06-10-2003 @ 12:01:
ik vind sommige reacties toch best wel wat bekrompen.
Ik ken zat mensen die andere beroepen die toch ook niet echt lief en leuk zijn......
Ik kan me indenken dat je er moeite mee zou hebben, maar he! Ik speel trompet en er is toch iemand die van me houdt!!
Wat ik hiermee zeggen wil, is dat als je echt verliefd bent op iemand, en dat is geheel wederzijds dat je ondanks dat er best mee zou kunnen leven.
Het is alleen, de levens ritmes zullen op zich best uiteenlopen, dus wanneer zou je elkaar dan nog tegen komen??
Die vergelijking slaat echt totaal nergens op. Bovendien sluit ik door te zeggen dat ik niet een relatie met een hoer zou willen hebben niet uit dat ik met meisjes met andere beroepen ook geen relatie zou willen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 13:00
Verwijderd
Oke toegegeven de vergelijking is misschien wat vergezocht, maar ik irriteer me aan zoals eerder gezegd aan de bekrompen houding van sommige mensen. Een hoer is een beroep waarin aardige leuke lieve meisjes werken, maar ook totale bitches, trutten en anderzins onaardige vrouwen, NET ALS ANDERE BEROEPEN, en daar gaat het me om.
Ennehh Unexplained er zijn bepaalde veiligheidsvoorschriften ( ik geloof sinds kort wettelijk vastgelegd ) waar een prostitue zich aan dient te houden, zoals condooms, en de klant van te voren degelijk wassen....

En voordat jullie nu met flauwe reacties komen: dit is een kwestie van algemene kennis, veel luisteren naar mensen om me heen, en niet omdat ik een frequente hoeren loper ben....
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 14:51
Roos
Roos is offline
Haha ik wilde zeggen: "Nee man, ik ga toch niet voor hem betalen!"

Maar iedereen reageert heel anders... nee ik zou niets met hem willen hebben
Oud 06-10-2003, 16:11
Verwijderd
Citaat:
trumpetlover schreef op 06-10-2003 @ 14:00:
Oke toegegeven de vergelijking is misschien wat vergezocht, maar ik irriteer me aan zoals eerder gezegd aan de bekrompen houding van sommige mensen. Een hoer is een beroep waarin aardige leuke lieve meisjes werken, maar ook totale bitches, trutten en anderzins onaardige vrouwen, NET ALS ANDERE BEROEPEN, en daar gaat het me om.
(...)
Waar beweert men dat hoeren niet aardig zouden zijn? Ik wil gewoon een relatie met een meisje dat niet met anderen naar bed gaat, als ze dan oudertussen hoer zou zijn zou dat niet lief of leuk van haar zijn tegenover mij! Dat is toch logisch? Nergens is beweerd dat hoeren per definitie onaardig zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 16:58
Warsocket
Warsocket is offline
mmz moeilijk als je beide elkaar echt het einde vindt
of ze wil blijven werken is haar keuze
kzou kijken of ik ermee om kan gaan
(ik denk van niet maar toch)
Oud 06-10-2003, 18:55
barbara.inc
barbara.inc is offline
Stripper zou ik niet erg vinden, al ie mannelijke hoer speelt, zou ik em toch vragen om ermee op te houden. Doet ie dat niet, dan hoeft et wat mij betreft niet meer...Sorry hoor, maar hoe kan je nu een goeie relatie hebben met iemand die allemaal andere vrouwen neukt?
Oud 06-10-2003, 19:05
Verwijderd
je moet wel héél openminded zijn wil je dit zomaar accepteren

tenzij je natuurlijk geen flikker om hem geeft
heel erg op sex uit bent
en hij zijn diensten gratis aan jou verleent

maar ik zou er nooit aan beginnen nee
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:31
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 06-10-2003 @ 20:05:
Of je kan natuurlijk gewoon niks beters krijgen.
Oud 06-10-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 06-10-2003 @ 20:31:
Of je kan natuurlijk gewoon niks beters krijgen.
*ouch* hahahahaha
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:

heel erg op sex uit bent

Jij stelt dat echte liefde per definitie samengaat met bezitsdrang. Dat is wel heel kort door de bocht.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:38
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:

heel erg op sex uit bent

Of je zou zelf ook in een dergelijk beroep zitten ... dan zou het ook nog kunnen. Anyway... is ook niets voor mij, zou dat niet aan kunnen, mijn vriendin delen met anderen. En de wetenschap dat hoer-zijn een toch niet al te gevaarlijk beroep is. In zo'n geval zou ik iedere avond mijn vriendin huren, zodat ik zeker ben, dat ze niet bij een ander was . Maar ja, zoveel geld heb ik niet , dus dan houd het op .
Oud 06-10-2003, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Para! schreef op 06-10-2003 @ 20:37:
Jij stelt dat echte liefde per definitie samengaat met bezitsdrang. Dat is wel heel kort door de bocht.
bezitsdrang Nee met een hoofdletter. Maar gigolo? op de een of andere manier zou ik bang zijn voor ziektes en me er niet goed bij voelen. Ik heb nooit echt bezitsdrang. ik vind het ook niet leuk als anderen denken mij te bezitten dus vandaar. gigolo vind ik hier echter wel een uitzondering op.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 20:10
Roos
Roos is offline
Hij is wel vast heeel goed in bed
Oud 06-10-2003, 20:20
shameonme
shameonme is offline
Citaat:
Roos schreef op 06-10-2003 @ 21:10:
Hij is wel vast heeel goed in bed
daar zat ik ook aan te denken..
maarja, dan nog..
Oud 06-10-2003, 20:40
Verwijderd
Citaat:
feminime schreef op 06-10-2003 @ 21:20:
daar zat ik ook aan te denken..
maarja, dan nog..
ik zou wel eens willen weten hoe dit zit
waarom overweeg je het uberhaupt
is hij zo tender & caring ?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 22:19
Pletterprater
Pletterprater is offline
Is dit een op waarheids situatie gebaseerd topic, of vroeg je het je gewoon een keertje af? (vanwege een of andere film dieje hebt gezien wellicht)

Hoe denkt hij er eigenlijk tegenover? Zou hij het zijn liefde aan durven doen? Of zou hij zijn baan opgeven, om aan haar liefde te kunnen voldoen... dan maar een andere baan
(ps. met "hij" bedoel ik dus de gigolo)
Oud 06-10-2003, 23:45
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
no way... zoals eerder gezegd lijkt het me een walgelijk vies idee om 1 van de vele vrouwen van de dag te zijn, en daar zou ik me niet overheen kunnen zetten, dan maar niet openminded.
Oud 07-10-2003, 01:35
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Hoe weet je dat nou weer?
Oud 07-10-2003, 02:01
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
duh, je gaat toch geen relatie aan met een hoer.
hoe ubertriest ben je dan wel niet. dat hier een topic over is,
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 09:17
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-10-2003 @ 03:01:
Oud 07-10-2003, 09:21
checko
checko is offline
Citaat:
Waarom niet?? Die mensen zijn toch ook nodig?? En ze hebben toch ook een priveleven??

Oke, ik zou het zelf ook niet prettig vinden als mijn partner hoer zou zijn, maar het zou zeker geen reden zijn om geen relatie aan te gaan.....

hoewel ik dan wel weer zou hopen dat ze stoppen met dr werk...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:07
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
En hoezo ben je uber triest, als je een relatie aangaat met een hoer, als je zo open staat voor haar, als je zo erg de liefde met haar kan delen, als je zo graag bij haar wilt zijn dat je dit toestaat... ja, je hebt gelijk, klinkt erg triest in mijn oren.
Oud 07-10-2003, 11:29
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
zou ik absoluut niet mee kunnen leven, ookal zou hij misschien niets van emoties voelen tijdens de seks met die vrouwen. Ben daar veel te onzeker voor.
Oud 07-10-2003, 14:35
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 07-10-2003 @ 02:35:
Hoe weet je dat nou weer?
Dat past totaal niet in mijn denkbeelden. Als ik een relatie zou hebben zou ik het niet op prijs stellen als m'n vriendin met anderen seks zou hebben. Op het moment dat zij dan seks heeft met anderen is dat niet lief van haar tegenover mij.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 14:36
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
checko schreef op 07-10-2003 @ 10:21:
Waarom niet?? Die mensen zijn toch ook nodig?? En ze hebben toch ook een priveleven??

ja ze zijn vast nodig, maar niet voor mij...en vast dat ze een priveleven hebben, maar daar wil ik geen deel van uitmaken, gross
Oud 07-10-2003, 20:56
shameonme
shameonme is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 06-10-2003 @ 21:40:
ik zou wel eens willen weten hoe dit zit
waarom overweeg je het uberhaupt
is hij zo tender & caring ?
haha ik overweeg het niet hoor.
ik kreeg er laatst mee temaken.
ik leerde iemand kennen, opzich een hele aardige jongen.
niks aan de hand
maar ik hoorde laatst dus wat hij in de avonduurtjes deed, en daar 'schrok' ik dus best wel van.
kwas gewoon ff benieuwd wat jullie zouden doen als je verliefd werd op zo'n jongen.
dus het is geen betrekking op mij hoor
Oud 07-10-2003, 20:58
shameonme
shameonme is offline
Citaat:
ik vroeg het me gewoon af hoor..
zo te zien wil jij dat niet begrijpen.
maar das jouw mening
Oud 08-10-2003, 00:37
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
checko schreef op 07-10-2003 @ 10:21:
geblaat
dus het lijkt jou wel okay om in te moeten stemmen ipv de persoon in elkaar te timmeren als iemand zegt dat je vriendin een hoer is? haha lewsaaa.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 00:40
kastdeur
kastdeur is offline
Ik zou ontzettend jaloers zijn en er niet tegen kunnen. Die relatie zal geen lang leven bestaan.

En daarnaast zijn die gigolo`s toch ook altijd van die vreselijke types? Lang golvend haar, ontzettend gespierd, dom.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 02:07
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef op 08-10-2003 @ 01:40:
Ik zou ontzettend jaloers zijn en er niet tegen kunnen. Die relatie zal geen lang leven bestaan.

En daarnaast zijn die gigolo`s toch ook altijd van die vreselijke types? Lang golvend haar, ontzettend gespierd, dom.
Jij hebt een iets te algemeen beeld van gigolo's. Je hebt ze namelijk in alle vormen en maten. (wel eens een film gezien, over een schrijver die niet genoeg schreef om zijn gezin te onderhouden en daarom zich aan ging bieden als gigolo zonder dat zijn vrouw ervan af wist)... of heette dat nu gewoon escort ... anyway, je hebt ze hoe dan ook in verschillende maten, soorten, etc., etc., al was het maar, omdat vrouwen op verschillende soorten en maten vallen. (en sommige jongens ook)
Oud 08-10-2003, 02:08
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 08-10-2003 @ 01:37:
dus het lijkt jou wel okay om in te moeten stemmen ipv de persoon in elkaar te timmeren als iemand zegt dat je vriendin een hoer is? haha lewsaaa.
Zou je quote onderaan je post niet moeten zijn "Hollow from the in AND outside " ???

Regels voor berichten