Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2003, 23:29
QuestGamer
QuestGamer is offline
Na CounterStrike is UT1 nog steeds de meest gespeelde online shooter volgens mij.
Ik speel bijna alleen maar UT als ik een spel speel, zit dan ook in meerdere clans (zie o.a. signature). Vroeg me af of hier nog meer UT1-fanaten zitten

Ik persoonlijk vind UT2003 wel mooi, maar de gameplay van UT1 is gewoon zo veel beter. UT2003 speelt gewoon heel anders, de levels zijn minder leuk (vooral door het hoge detail van de levels, wat nergens voor nodig is) etc...
Ik speel met UT vooral Instagib (CTF, 1on1, etc...) en een beetje Normal Weapons (1on1 is het wel fun).

Laatst gewijzigd op 04-10-2003 om 23:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2003, 23:37
Obi Wan
Obi Wan is offline
O.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 23:39
MikeyMo
MikeyMo is offline
ohjah..ok.
Oud 04-10-2003, 23:39
Verwijderd
Zo af en toe.

Eigenlijk alleen omdat mijn systeem niet toestaat om de graphics van 2003 niet lekker te laten lopen.

Maar instagib blijft nog altijd het leukst bij deel 1
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 00:18
BendeBen
BendeBen is offline
yup
maar het sterft er van de lamers laatste tijd

de top 3 wordt standaard gevote
debiel
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 01:14
Jolt
Jolt is offline
ik speel wel nog soms, lan en online!Was er vroeger best goed in, nu beetje verwaarloosd ...
Oud 05-10-2003, 10:05
Verwijderd
Ik vind UT1 stukken beter dan 2003. De levels en gamemodes trekken me meer.(al is dat tegenovergestelde capture the flag uit 2003 wel cool). Imho hebben ze de domination ook grondig verkloot in 2003.

Misschien dat 2004 beter is aangezien die een goede aanpassing van 2003 is naar het schijnt
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 10:38
II_Duce
II_Duce is offline
ut is ook altijd nog mijn favo
alleen ben niet zo goed
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 13:15
Verwijderd
Ik wil écht niet lullig doen hoor, maar als je de gameplay van UT beter vindt dan die van UT2k3 en dan ook nog eens voornamelijk InstaGib speelt, kan ik je eigenlijk niet serieus nemen

De movement van UT is ongeveer gelijk aan die van UT2k3 met als verschillen dat je niet kunt jumpdodgen en doublejumpen. Dat vind ik persoonlijk juist een betere manier van gameplay, omdat je beweeglijker bent en dus meer projectielen en dergelijke kunt ontwijken. Het is minder een kwestie van geluk of je geraakt wordt of niet.

Instagibbers neem ik sowieso niet echt serieus, sorry het spel is bedoeld om met normale wapens te spelen. Instagib is zó zaad-saai...je richt op een plek, alles is in ééns dodelijk, de wapens hebben geen ballistische eigenschappen en oneindige ammo. Daar is toch geen hol aan? Je kunt ook niet dingen doen waarmee je echt slimmer kunt zijn dan de anderen, bijvoorbeeld het armour timen en dergelijke. Je bent altijd ineens dood, echt stom.

Verder zijn de gewone wapens in UT ongelooflijk unbalanced. De rifle doet enorm veel damage en schiet echt 2.5 maal per seconde. Onzin, natuurlijk. De Rifle maakt de ASMD single-fire dan ook overbodig. Combo's zijn wel lekker sterk. De minigun is zwaar overpowered (in één seconde dood) en de bio-rifle is compleet waardeloos.

Nee, UT1 is zeker leuk om te spelen als je even niks te doen hebt en je niet al te serieus wilt gamen. Maar wil je echt controle hebben en strak spelen dan moet je toch echt UT2k3 hebben (en straks UT2k4 - come on Mark, give us teh demo! )

Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 13:20.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:53
pessimistje
pessimistje is offline
ut1 heeft betere maps en meer sfeer !
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 16:56
Verwijderd
Smaken verschilen.
Ik vind UT1 een heel stuk strakker spelen.
Instagib is idd enorm triest.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 17:41
GeiteSolleWok
GeiteSolleWok is offline
ik vind het nog wel lachen spel

speel nog altijd tactical-ops (op hoog niveau )
wat is gemaakt met UT

speelde eerder ook al unreal 1

Unreal is gewoon vet
Oud 05-10-2003, 18:28
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-10-2003 @ 14:15:
Ik wil écht niet lullig doen hoor, maar als je de gameplay van UT beter vindt dan die van UT2k3 en dan ook nog eens voornamelijk InstaGib speelt, kan ik je eigenlijk niet serieus nemen
ik ken heel veel lui uit top instagib ut clans (ben er zelf een ) en bijna iedereen vindt ut2k3 kut, duss. nuff said lijkt me.

en als instagib zo saai is, waarom zijn zo'n beetje alle top UT normal weapons clans na verloop van tijd instagib gaan doen? terwijl het omgekeerde amper ooit het geval is? dat het niet bedoeld is om met een wapen te spelen is natuurlijk ook ruk, de mutator zit er standaard bij.

edit: kheb niks te doen, nog een gat in nare mans argumentatie. heeft ut2k3 niet ook gewoon praktisch identieke biorifle?

ik denk dat nare man gewoon geen goede aim heeft

Laatst gewijzigd op 05-10-2003 om 18:32.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:28
Screaming Slave
Citaat:
GeiteSolleWok schreef op 05-10-2003 @ 18:41:
speel nog altijd tactical-ops (op hoog niveau )
wat is je TO nick?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:41
Verwijderd
Ik vind instagib heerlijk met UT1. Geen geouwehoer met armors timen, gecompliceerde 1:1 combat, geen weaponstrats.. Gewoon lekker aimmatchen.

Maar ik heb 't eigenlijk een beetje gehad met FPS in de vorm van multiplayer. De laatste keer dat ik Quake 3 (CPMA) gespeeld heb is alweer een paar maanden geleden :>
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 05-10-2003 @ 19:28:
ik denk dat nare man gewoon geen goede aim heeft
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:59
Stff
Stff is offline
mjah, zo af en toe ff lekker knallen
Oud 06-10-2003, 09:08
tacidvs
tacidvs is offline
Dat zou je wel kunnen stellen, dat nare man geen vast hand heeft, heh... Als je vindt dat de primary van de ASMD waardeloos is en de biorifle ook :/ Wat voor een UT-speler ben je dan? (speel morpheus en vertel dan nog eens dat de ASMD prim. fire waardeloos is /// speel codex of curse][ en blaat nog eens over de biorifle)

Sommige wapens zijn minder populair, maar dat komt gewoon omdat mensen er niet mee om kunnen gaan. Biorifle gebruik ik vrij vaak, het is een goed wapen om mensen op te houden, of een onverwachte kill te maken. Denk aan liftexits en teleporterexits, levels met hoogteverschil.

Ik vind het ook zo'n onzin dat mensen beginnen te roepen dat bepaalde dingen niet mogen, niet 'kunnen' of niet getuigen van 'skill'... Laatst begon er weer iemand te huilen dat het vals is de amp te gebruiken... Waar sláát dat op? Het is gewoon een tactisch middel, handig om mapcontrol te krijgen of terug te pakken. of gewoon de ander eens lekker te kunnen naaien.

Degene met de meeste frags heeft de beste skills.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 12:24
GeiteSolleWok
GeiteSolleWok is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 05-10-2003 @ 19:28:
wat is je TO nick?
[TP`Billy]
Oud 06-10-2003, 13:39
Verwijderd
Biorifle is net niet mijn favoriet
Tis een lekker fijn sterk wapen.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 14:14
Verwijderd
Ja ik, vond het vroeger altijd zo super, heb het echt 3 jaar lang elke dag gespeeld en vandaag wou ik het weer installeren, is gvd die cd vies. Hij stopt bij 80%,grrrrr. Weet iemand misschien hoe duur die nu in de winkel is?

Ik speelde altijd lms maar later DM, dm is best leuk en alles gaat lekker snel.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 14:54
QuestGamer
QuestGamer is offline
Bah, heb je weer zo'n Nare Man

Van mij mag je ut2003 leuker vinden, en instagib kut. Dat is jouw mening. Maar het is onzin om UT1-ers per definitie af te kraken. UT1 is sowieso nog steeds veel populairder dan UT2003, en in clanverband zijn veel ut2003clans teruggestapt naar UT1 omdat de gameplay veel beter is.
En je vond instagib skilloos? Wat een onzin. Wel eens een Instagib CTF war gezien/gespeeld? Komt veel taktiek bij kijken. En een normale iDM 1on1 is ook meer dan alleen aim, tis ook map control, snelheid, etc....
Ik speel trouwens ook wel Normal Weapons hoor (vooral 1on1). En de Bio Rifle owns idd, je kunt het gewoon niet

nuff said
Oud 06-10-2003, 16:36
Verwijderd
Ik heb het sinds de release af en aan gespeeld.. opzich leuk spel..

Leuke wapens.... ik ken genoeg mensen met commentaar op het spel en de wapens maar die zijn vaker wat minder goed

UT2K3 vind ik in een woord KUT.. echt baggerspel... enkel aan graphics gedacht en om nou 80 knoppen in te drukken en vervolgens via de muur plafond en drie backflips als nog door een superinslag geraakt te worden hoeft van mij niet....

UT is lekker simpel.. je start het op.. gaat naar je favos.. dubbelklikt en spelen maar...

Instagib.. tja.. paar lui die ik ken spelen het ook al vind ik het nog wel eens minder.. soms net iets te frustrerend..

TO heb ik ook gespeeld alleen aangezien TOST niet al te best is blijf je gezeik krijgen....

Een ding.. ga niet op noobservers met UT... je wordt erg snel aimbotter genoemd.. op een gegeven moment best leuk alleen als ze dan admins erbij halen of het hele team tegen je zetten.. nah...

Ow.. en die taunts in UT kunnen ook leuk zijn zolang ze maar niet gespammed worden..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:13
Verwijderd
Alleen jammer dat UT1 al een tijd niet meer werkt bij mij. ik kan wel singleplayter, maar zodra ik online wil crashed ie (XP)
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:24
Screaming Slave
morridin, www.utpg.org, probeer de nieuwste patch eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2003, 17:35
Screaming Slave
Citaat:
GeiteSolleWok schreef op 06-10-2003 @ 13:24:
[TP`Billy]
heh, the prodigy huh? uur geleden nog over je clan gehad met iemand
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 18:14
Verwijderd
Heb ik volgens mij al eens geprobeerd, maar thx anyway
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 18:58
pessimistje
pessimistje is offline
even voor de duidelijkheid ut2003 valt gewoon vies tegen.
Het spel ziet er alleen wat mooier uit, maar heeft te weinig vernieuwingen en al helemaal geen sfeer wat deel 1 wel dus had.
Ook nog hebben ze de mooiste en leukste modication weg gelaten 'assault'.
Ik hoop dat in ut2004 de sfeer verbeterd wordt en dat ze niet ieder jaar een nieuw deel gaan uitbrengen, wat waarschijnlijk wel gaat gebeuren .
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:11
BendeBen
BendeBen is offline
vaag
waarom komt het in een discussie over UT(2k3) altijd uit op gebash op insta?

nwers die hun scene dood zien gaan en dan krampachtig gaan lopen babbelen dat insta voor losers is

nw is moeilijker ja, knapper als je het goed kan dan insta en nw is spectaculairder
dat zeg ik als instadude
maar moet je het juist daarom spelen? ik vind t helemaal niet leuk om te spawnen en dan direct tegen iemand met full shield en 199 te staan
dat vind ik niet 'eerlijk' en daar houd ik niet van
ik wil een eerlijk potje gamen waar zo weinig mogelijk geluk in voor komt, kijken wie het beste kan schieten. niet wie het dichtst bij de belt of keg spawned
puur en rauw, geen gelul
insta dus
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 20:12
Maiden
Maiden is offline
Ja ik speel nog steeds UT!! En dan vooral instagib.. et blijft gewoon gaaf.
Ik speel btw ook Tactical Ops, een mod voor UT. Das ook errug verslavend hehe.
greetz
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 20:21
Vault
Vault is offline
Ik speel nog wel is UT af en toe ja, er zit 1 vette nederlandse server bij die standaard wel 10 spelers heeft ook snachts enzo. Blijft leuk om te spelen
Oud 06-10-2003, 21:50
Screaming Slave
BendeBen> nw is niet moeilijker. laat me niet lachen

beetje shockwhoren en snipen, duhh, kan elke goede instagibber met 1 dagje oefening sowieso als beter dan een goede regular nw'er. en rakketjes, tja, dat heb je ook wel na een paar potjes door. give me a break. het enige wat er moeilijk aan is, is map control, aka campen. timen kan elke mongool die kan kloklezen.

Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 21:53.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 21:55
Stff
Stff is offline
speel voornamelijk CTF, heb 2 goede servers in me favorieten staan, 1 met constant face (sjah, die map blijf k leuk vinden) k ben voornamelijk goed in respawn-snipers killen of natuurlijk op t bovenste puntje van de vijandelijke toren staan

en ook nog een server met unofficial maps en, voor mijn niveau, zeer goede spelers
Oud 06-10-2003, 22:01
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-10-2003 @ 22:50:
BendeBen> nw is niet moeilijker. laat me niet lachen

beetje shockwhoren en snipen, duhh, kan elke goede instagibber met 1 dagje oefening sowieso als beter dan een goede regular nw'er. en rakketjes, tja, dat heb je ook wel na een paar potjes door. give me a break. het enige wat er moeilijk aan is, is map control, aka campen. timen kan elke mongool die kan kloklezen.
als jij nooit serieus nw hebt gespeeld leg je t echt wel af hoor met nw tegen een nwer

en een nwer heeft ook echt wel kans tegen een instaer met insta
hij kan heus wel aimen en moven leert ie snel genoeg wel
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 22:06
Screaming Slave
in mijn 5e potje nw ooit ofzo deed ik het anders aardig tegen .Mc.DeMoN in een 1on1. als die naam je niks zegt, tja, dan mag je niet meer meedoen in deze discussie

wat is je (instagib) nick trouwens?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 22:56
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-10-2003 @ 23:06:
in mijn 5e potje nw ooit ofzo deed ik het anders aardig tegen .Mc.DeMoN in een 1on1. als die naam je niks zegt, tja, dan mag je niet meer meedoen in deze discussie

wat is je (instagib) nick trouwens?
aardig als in je hebt van m gewonnen of aardig als in ik heb een paar frags gemaakt?

mijn nick...
atm niet echt speel al lang niet meer
heb tijd ut2k3 gedaan, kw8 nu op ut2k4

maar de nick die ik in clanverband gebruik is JoY
ja beetje gay maarja je komt er niet meer vanaf

jij dan?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 23:02
Screaming Slave
aardig als in pretty close (wel verloren).

maar ut2k3 heb ik nooit in clanverband oid gespeeld, eerste weken geprobeerd (toen je nog zonder cdkey online kon) maar kvond het echt zwaar saai ut (instagib) jaar of 2 serieus gespeeld onder de naam [rYs]DiGiTaL. kspeel nu vooral Tactical Ops: Assault on Terror, counterstrike-achtig spel, gebaseerd op Unreal Tournament (was mod, maar is nu ook retail).
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 23:08
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-10-2003 @ 00:02:
aardig als in pretty close (wel verloren).

maar ut2k3 heb ik nooit in clanverband oid gespeeld, eerste weken geprobeerd (toen je nog zonder cdkey online kon) maar kvond het echt zwaar saai ut (instagib) jaar of 2 serieus gespeeld onder de naam [rYs]DiGiTaL. kspeel nu vooral Tactical Ops: Assault on Terror, counterstrike-achtig spel, gebaseerd op Unreal Tournament (was mod, maar is nu ook retail).
jah irri ik zit beetje tussen ut en ut2k3 in
als ik tijdje ut2k3 speel krijg ik zin in ut en als ik dan ut doe krijg ik zin in ut2k3

en TO is echt zwaar klote geworden
eigenlijk sinds 2.0 al
die retail was helemaal poep

vroegah ten tijde van 1.6 was het echt heel dik
altijd zelfde servertje waarin je iedereen kende
ik zoog wel maar t was wel geinig

Frag Ops looks interesting tho...
zeg maar TO voor ut2k3, ziet er best goed uit en binnenkort komt de beta uit die ga ik wel ff uitchecken
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 23:10
Screaming Slave
hm, to is echt vet imo. over frag ops, kd8 een public alpha. beta zal nog wel ff duren tenminste, zo stond het op de site volges mij
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 08:50
Jolt
Jolt is offline
UT = dus owange ..maar waarom speelen de meesten mesnen Deck 16, die speel ik ook vaker ...met amd schock .....

owja en online kan ik gewoon heb ook xp
Oud 07-10-2003, 17:31
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 07-10-2003 @ 00:10:
hm, to is echt vet imo. over frag ops, kd8 een public alpha. beta zal nog wel ff duren tenminste, zo stond het op de site volges mij
ow kan ook
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 18:35
Tox
Tox is offline
Citaat:
Mikai schreef op 05-10-2003 @ 02:14:
ik speel wel nog soms, lan en online!Was er vroeger best goed in, nu beetje verwaarloosd ...
Oud 07-10-2003, 18:43
Agamemnon
Agamemnon is offline
Ik vind t nog steeds wel een gaaf spel.
Oud 08-10-2003, 21:03
Verwijderd
Noob vraagje hoor. Maar ik heb nu weer ut maar de muis is vaag, als ik omlaag wil gaat die omhoog enz, dus tegenover stelde richting. Weet iemand misschien hoe ik dit kan veranderen?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:11
Verwijderd
Is ergens bij instellingen of controls ofzo. Enfin, de optie heet Invert Mouse
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 08-10-2003 @ 22:11:
Is ergens bij instellingen of controls ofzo. Enfin, de optie heet Invert Mouse
thnx, ik had het al gevonden, gisteren weer eventjes gespeeld en ik had gewoon een killing spree. Maar wat vaag is, ik zie hele delen van de levels wazig, dan zie ik alleen vage vakken. Terwijl ik nu een betere videokaart heb. Ik heb ook gewoon de nieuwste patch. Bonuspack 4 is toch alleen voor skins en levels?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:25
Jolt
Jolt is offline
Wanneer een keer een potje ut?
Oud 09-10-2003, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Mikai schreef op 09-10-2003 @ 12:25:
Wanneer een keer een potje ut?
Vanavond?
Maar weet jij misschien hoe het kan komen van de levels. Soms is het heel vaag en dan loop ik gewoon over een vak.
Vb: Deck16 die 2 liften he, normaal zie je een mooie lift maar ik zie maar 4 balken, beetje wazig.
ps: ik heb 2jaar niet gespeeld he.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:56
Jolt
Jolt is offline
srry vanavond heb ik al een clan war .....maar miss ligt het aan wat je heb ingesteld bij prefereces, dat je alles heel laag heb staan of zo ...
Oud 09-10-2003, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Mikai schreef op 09-10-2003 @ 13:56:
srry vanavond heb ik al een clan war .....maar miss ligt het aan wat je heb ingesteld bij prefereces, dat je alles heel laag heb staan of zo ...
Alles is juist heel hoog maar ja, hmm vrijdag kan niet, zaterdag ook niet, zondag ook niet, maandag ook niet misschien dinsdag avond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten