Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind instagib heerlijk met UT1. Geen geouwehoer met armors timen, gecompliceerde 1:1 combat, geen weaponstrats.. Gewoon lekker aimmatchen.
Maar ik heb 't eigenlijk een beetje gehad met FPS in de vorm van multiplayer. De laatste keer dat ik Quake 3 (CPMA) gespeeld heb is alweer een paar maanden geleden :> |
![]() |
|
![]() |
Dat zou je wel kunnen stellen, dat nare man geen vast hand heeft, heh... Als je vindt dat de primary van de ASMD waardeloos is en de biorifle ook :/ Wat voor een UT-speler ben je dan? (speel morpheus en vertel dan nog eens dat de ASMD prim. fire waardeloos is /// speel codex of curse][ en blaat nog eens over de biorifle)
Sommige wapens zijn minder populair, maar dat komt gewoon omdat mensen er niet mee om kunnen gaan. Biorifle gebruik ik vrij vaak, het is een goed wapen om mensen op te houden, of een onverwachte kill te maken. Denk aan liftexits en teleporterexits, levels met hoogteverschil. Ik vind het ook zo'n onzin dat mensen beginnen te roepen dat bepaalde dingen niet mogen, niet 'kunnen' of niet getuigen van 'skill'... Laatst begon er weer iemand te huilen dat het vals is de amp te gebruiken... Waar sláát dat op? Het is gewoon een tactisch middel, handig om mapcontrol te krijgen of terug te pakken. of gewoon de ander eens lekker te kunnen naaien. Degene met de meeste frags heeft de beste skills. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja ik, vond het vroeger altijd zo super, heb het echt 3 jaar lang elke dag gespeeld en vandaag wou ik het weer installeren, is gvd die cd vies. Hij stopt bij 80%,grrrrr. Weet iemand misschien hoe duur die nu in de winkel is?
Ik speelde altijd lms maar later DM, dm is best leuk en alles gaat lekker snel. |
![]() |
|
![]() |
Bah, heb je weer zo'n Nare Man
![]() Van mij mag je ut2003 leuker vinden, en instagib kut. Dat is jouw mening. Maar het is onzin om UT1-ers per definitie af te kraken. UT1 is sowieso nog steeds veel populairder dan UT2003, en in clanverband zijn veel ut2003clans teruggestapt naar UT1 omdat de gameplay veel beter is. En je vond instagib skilloos? Wat een onzin. Wel eens een Instagib CTF war gezien/gespeeld? Komt veel taktiek bij kijken. En een normale iDM 1on1 is ook meer dan alleen aim, tis ook map control, snelheid, etc.... Ik speel trouwens ook wel Normal Weapons hoor (vooral 1on1). En de Bio Rifle owns idd, je kunt het gewoon niet ![]() nuff said
|
Verwijderd
|
Ik heb het sinds de release af en aan gespeeld.. opzich leuk spel..
Leuke wapens.... ik ken genoeg mensen met commentaar op het spel en de wapens maar die zijn vaker wat minder goed ![]() UT2K3 vind ik in een woord KUT.. echt baggerspel... enkel aan graphics gedacht en om nou 80 knoppen in te drukken en vervolgens via de muur plafond en drie backflips als nog door een superinslag geraakt te worden hoeft van mij niet.... UT is lekker simpel.. je start het op.. gaat naar je favos.. dubbelklikt en spelen maar... Instagib.. tja.. paar lui die ik ken spelen het ook al vind ik het nog wel eens minder.. soms net iets te frustrerend.. TO heb ik ook gespeeld alleen aangezien TOST niet al te best is blijf je gezeik krijgen.... Een ding.. ga niet op noobservers met UT... je wordt erg snel aimbotter genoemd.. op een gegeven moment best leuk alleen als ze dan admins erbij halen of het hele team tegen je zetten.. nah... Ow.. en die taunts in UT kunnen ook leuk zijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
morridin, www.utpg.org, probeer de nieuwste patch eens.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
even voor de duidelijkheid ut2003 valt gewoon vies tegen.
Het spel ziet er alleen wat mooier uit, maar heeft te weinig vernieuwingen en al helemaal geen sfeer wat deel 1 wel dus had. Ook nog hebben ze de mooiste en leukste modication weg gelaten 'assault'. Ik hoop dat in ut2004 de sfeer verbeterd wordt en dat ze niet ieder jaar een nieuw deel gaan uitbrengen, wat waarschijnlijk wel gaat gebeuren ![]() |
![]() |
|
vaag
waarom komt het in een discussie over UT(2k3) altijd uit op gebash op insta? nwers die hun scene dood zien gaan en dan krampachtig gaan lopen babbelen dat insta voor losers is ![]() nw is moeilijker ja, knapper als je het goed kan dan insta en nw is spectaculairder dat zeg ik als instadude maar moet je het juist daarom spelen? ik vind t helemaal niet leuk om te spawnen en dan direct tegen iemand met full shield en 199 te staan dat vind ik niet 'eerlijk' en daar houd ik niet van ik wil een eerlijk potje gamen waar zo weinig mogelijk geluk in voor komt, kijken wie het beste kan schieten. niet wie het dichtst bij de belt of keg spawned puur en rauw, geen gelul insta dus |
![]() |
|
![]() |
BendeBen> nw is niet moeilijker. laat me niet lachen
![]() beetje shockwhoren en snipen, duhh, kan elke goede instagibber met 1 dagje oefening sowieso als beter dan een goede regular nw'er. en rakketjes, tja, dat heb je ook wel na een paar potjes door. give me a break. het enige wat er moeilijk aan is, is map control, aka campen. timen kan elke mongool die kan kloklezen. Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 21:53. |
![]() |
|
speel voornamelijk CTF, heb 2 goede servers in me favorieten staan, 1 met constant face (sjah, die map blijf k leuk vinden) k ben voornamelijk goed in respawn-snipers killen
![]() ![]() en ook nog een server met unofficial maps en, voor mijn niveau, zeer goede spelers
||
Citaat:
en een nwer heeft ook echt wel kans tegen een instaer met insta hij kan heus wel aimen en moven leert ie snel genoeg wel |
![]() |
||
Citaat:
![]() mijn nick... atm niet echt speel al lang niet meer heb tijd ut2k3 gedaan, kw8 nu op ut2k4 maar de nick die ik in clanverband gebruik is JoY ja beetje gay maarja je komt er niet meer vanaf ![]() jij dan? |
![]() |
|
![]() |
aardig als in pretty close (wel verloren).
maar ut2k3 heb ik nooit in clanverband oid gespeeld, eerste weken geprobeerd (toen je nog zonder cdkey online kon) maar kvond het echt zwaar saai ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als ik tijdje ut2k3 speel krijg ik zin in ut en als ik dan ut doe krijg ik zin in ut2k3 en TO is echt zwaar klote geworden eigenlijk sinds 2.0 al die retail was helemaal poep vroegah ten tijde van 1.6 was het echt heel dik altijd zelfde servertje waarin je iedereen kende ik zoog wel maar t was wel geinig Frag Ops looks interesting tho... zeg maar TO voor ut2k3, ziet er best goed uit en binnenkort komt de beta uit ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar weet jij misschien hoe het kan komen van de levels. Soms is het heel vaag en dan loop ik gewoon over een vak. Vb: Deck16 die 2 liften he, normaal zie je een mooie lift maar ik zie maar 4 balken, beetje wazig. ps: ik heb 2jaar niet gespeeld he. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |