Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik het goed begrijp slaapt hij dus bij jou, maar hij gaat niet met je mee uit. Ik zou hem op een gegeven moment voor de keuze zetten: of mee uit gaan, of gewoon thuis slapen.
Dit lijkt me niet echt werken. Natuurlijk mag je rekening houden met elkaar, maar jij mag ook doen waar je zin in hebt en moet niet alles door hem laten tegenhouden... |
![]() |
|
gewoon flink en stappen gaan
want zoals je zelf al zegt je verneu*t zo je hele jeugd!! Je vriend kan mee of lekker alleen thuis zitten!! ps. Waarom gaat hij nooit mee??? ![]()
||
![]() |
Citaat:
En hij zit inderdaad bij mij thuis, hij slaapt in het weekend vaak bij mij en dan komt hij rond 12 uur, half 1 naar mijn huis en dan zorg ik dat ik uiterlijk 1 uur thuis ben. Dan is hij nog wakker. Maar dat slapen is door een bepaalde reden, namelijk dat mijn vader in het weekend bijna het hele weekend weg is en anders mijn zusje en ik veel alleen zijn. Maar dat vind ik niet zo'n groot probleem, om alleen te slapen. Eerst wel, nu niet meer zo. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
sarahbressers schreef op 07-10-2003 @ 10:59:
Maar waarom doet hij dat dan? Kan hij niet beter bij jou gaan zitten...? Hij zit dan wel bij mij, maar verder zijn er dan weinig mensen voor hem, waardoor hij het vaak gewoon niet naar zijn zin heeft, hij wil gewoon niet mee, ik heb het al vaak genoeg gevraagd. Kan hij dan niet wat later naar jou toe gaan...? Hij komt rond half 1 naar mij, als ik om 1 thuis kom. Laatst gewijzigd op 07-10-2003 om 10:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En kan je vriend niet naar zijn eigen huis? (aangezien je het niet zo'n groot probleem vindt om alleen te slapen enzo.) Ik ken het probleem trouwens wel een beetje, alleen is het bij mij zo dat mijn vriend vaak bij mij thuis zit omdat ik altijd weinig zin heb om naar zijn huis te gaan, want het is een minuut of twintig fietsen. Dus zit hij altijd bij mij en zit ik 's avonds altijd thuis bij hem. Maar dat vind ik niet erg, want ik ga nooit uit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, ik zou hem of meenemen of zelf gaan en plezier maken zonder hem. Jij doet nu al zo lang wat hij van jou wil, wanneer ben jij aan de beurt?
Zeg hem eens duidelijk dat jij nu eens echt uit wil en hij maar moet kiezen; of hij gaat mee of hij blijft thuis. Het is onzin dat hieruit blijkt dat ze liever bij haar vrienden is dan bij haar vriend; ze wil gewoon ook eens met haar vrienden omgaan ipv altijd maar met haar vriend. 't Is toch niet zo dat je vastgelijmd bent aan elkaar en per se alles samen moet doen? Daar zou ik echt gek van worden. Ik vind niet dat jij hem moet vermaken, dat kan hij zelf ook wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb al vaak zat geprobeerd hem mee te nemen, maar dat wil hij gewoon niet, die discussie ga ik ook niet meer aan, want hij gaat toch niet mee. En het is niet zo dat ik hem daardoor bijna nooit meer zie want ik heb hierboven al ergens gezet dat we elkaar vrij vaak zien, en het zal ook heus niet zo zijn dat ik dan voortaan elk weekend pas tegen de ochtend thuis kom. Ik vind het ook wel erg vervelend voor hem dat hij zoveel thuis zit, maar daar hoef ik dan toch niet de 'dupe' van te worden, klinkt misschien erg lullig. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[ontopic] Misschien wordt t tijd dat je je vriend gaat vertellen dat je geen agenda in het weekend wenst bij te houden om te plannen wanneer je thuiskomt, aangezien dat het hele idee achter 'laten we vanavond ns uitgaan' laat verdwijnen... En als hij wel bij je wil slapen dat je niet weet hoe laat je thuis bent, dus dat je m wel belt als je weggaat, zodat hij dan naar jou kan gaan en als hij toch wenst te slapen dat hij je dan belt met het bericht dat ie niet meer bij jou gaat slapen omdat ie moe is?
|
![]() |
En over een tijdje is het ook weer zo dat ik op zaterdagochtend moet werken, dus dan ben ik vrijdag om half 12, 12 uur weer thuis. Dus dan is dat probleem er niet. Ik werk nu momenteel niet op zaterdagochtend dus nu hoef ik niet persé vroeg thuis te zijn omdat ik er weer vroeg uit moet. Maar dan is het geen probleem, behalve dan de zaterdagavonden.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik moet altijd ver van te voren plannen of ik dat weekend uit wil gaan of later thuis wil komen. Ik heb het ook al tegen hem gezegd en morgen gaan we het er nog wel over hebben, want anders blijf ik er mee zitten en dan barst misschien een keer de bom, en nu kunnen we er nog rustig over praten voordat het echt een groot 'probleem' wordt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ken zo'n stelletje en om eerlijk te zijn vind ik het in en in triest, het erge is zelfs dat ze zonder elkaar niks wensen te ondernemen...je bent toch geen getrouwd stel van 80 waarvan alle kennissen al overleden zijn zeg.
Laatst gewijzigd op 07-10-2003 om 11:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
hm, jou vriend blijft dus bij jou slapen omdat je vader weg is...
het komt op mij een beetje over dat hij behalve ' de oppas' ook de vader rol gaat spelen. " je bent om 1 uur thuis of de volgende maand niet uit!!!" ![]() jij : vriend... ik wil graag uit. hij: daar komt niets van in jongedame, ik wil het eerst in drievoud schriftelijk aangevraagd zien. jij : Mag ik dan volgende week uit? hij : Waar ga je dan naartoe, en met wie, en hoe laat was je van plan thuis te komen? jij: Met die en die en die, en we gaan naar het cafe, en misschien is het mogelijk dat ik voor deze ene keer in plaats van 1 uur om half 2 thuis kom? ... dit staat hier allemaal wat lullig, en zo bedoel ik het ook eigenlijk ![]() tkan natuurlijk dat ik het verkeerd zie, maja, dit lijkt me niet echt een gezonde relatie
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
![]() |
kan hij dan niet op vrijdagavond bij je blijven slapen? of komt dat niet uit ivm werk oid?
ik snap dat jij je een bent in het nauw gedreven voelt, maar ik snap ook wel dat hij zich een beetje in de steek gelaten voelt. hij heeft niet het recht om je thuis te houden, maar je hebt het wel zo ver laten komen dat het standaard is geworden dat hij bij je blijft slapen. ik vind jullie wat dat betreft slecht bij elkaar passen. jij wilt nog de beest uithangen, terwijl hij het weekend veel liever thuis zit. moeilijk te combineren ![]() op vrijdagavond uitgaan is zeker ook geen optie? zo doen mijn vriend en ik het namelijk... ik ben zaterdags te moe om uit te gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar als k t goed begrijp vond je vriend uitgaan eerst ook leuk totdat zn vriendengroep uit elkaar viel? waarom gaat hij dan niet met jou mee? (was ook al door iemand anders gesuggereerd las ik). of vindt hij jouw vriendengroep niet leuk? of vind jij dat niet leuk? er zijn toch zat stellen die samen met anderen uitgaan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Op zich kan ik me het wel voorstellen van jou, zaterdagavond is kennelijk de enige avond waarop je nog echt met je vrienden uit kan en dan is het niet echt leuk als je je dan om 1 uur moet "melden". Die opmerkingen dat je "dus" kennelijk liever bij je vrienden zit of dat je voor hem niet naar huis wil komen vind ik nergens op slaan, als je mee uit gaat dan wil je ook wel eens gewoon de tijd vergeten en met je vrienden meedoen inplaats van altijd halverwege moeten afhaken.
Misschien kan je afspreken dat je het om de week zo laat maakt als je wil (hoewel het spontane er dan natuurlijk ook wel vanaf is), of dat hij toch op vrijdag komt slapen inplaats van op zaterdag. Hij zou het in elk geval niet zo persoonlijk moeten aantrekken, het heeft niks met hem te maken, jij wil gewoon uitgaan met je vrienden. Als zijn vriendengroep niet uit elkaar was gevallen had hij dat misschien ook wel gewild, maar nu heeft hij dat zelf niet meer en vindt hij het raar dat jij dat nog wel hebt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
je mag ook best eens voor jezelf kiezen hoor...
Ik snap hem ook wel, maarja, tis ook niet echt normaal als je voor hem vroeg thuiskomt..hoe lullig het ook is, doe ook eens iets wat jij leuk vindt ![]() En dan laat je hem idd anders vrijdag slapen? Hebben jullie allebei een beetje je zin ![]() Suc6!! |
![]() |
|
Denk dat je gewoon met je vriendje af moet spreken dat hij niet ieder weekend bij je slaapt. Of niet iedere vrijdag-/zaterdagavond. Dan kan hij zelf ook iets leuks doen, en jij hoeft even geen rekening met hem te houden *klinkt botter dan ik het bedoel hoor!* Maar dan kan je gewoon thuiskomen wanneer je dat zelf wil. En volgens mij zal je vriendje dat heus wel begrijpen..
Het probleem is geloof ik alleen dat ie een beetje aan je hangt, nu zijn vriendengroep uit elkaar gevallen is. Maar niet-uitgaan helpt daar toch ook niet tegen. Ik bedoel: je kan toch leuke mensen ontmoeten!? Gewoon uitgaan en af en toe vroeger naar huis om bij je vriendje te zijn! Beetje afwisselen! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij moet eens zelf voor een leven gaan zorgen in plaats van aan jou te hangen. Want zo lijkt het wel alsof jij je eigen leven verliest omdat hij er ook geen heeft. Gewoon niet ieder weekend blijven slapen en niet ieder weekend uitgaan. Dat kan je dan mooi afwisselen. Maar als je echt elk weekend uit wil gaan, tjah, ik weet niet, lijkt me niet echt fijn voor je vriend. Anyway. succes ermee
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
kvind t ergens wel logisch dat hij vind dat jij t gewoon even moet zeggen, maar 2week van te voren
![]() ![]() antwoord is n btje kort door de bocht, sry, maar nie eg veel tijd
||
Citaat:
Ze baalt ervan dat ze zo vroeg terug moet zijn, wat ik me goed voor kan stellen. Dat hij geen vrienden heeft is zijn probleem, en geen reden haar in haar vrijheid te beperken. |
![]() |
|
Ach, een vriend van mij heeft het nog erger. Hij moet elke dag om 23:00 thuis zijn om met z'n vriendin te chatten, anders wordt zij boos. En elk weekend gaat hij naar haar toe (ruim 150 kilometer).
![]() Mijn advies: trek het je niet zo aan. Jouw leven draait om jou. Zijn leven draait om hem. Hij vult zijn leven in zoals hij dat goeddunk, jij het jouwe zoals het jou goeddunkt. De bedoeling van een relatie is mijns inziens het optreden van synergie: een win/win-situatie. Communiceer dit met hem. Het lijkt mij een wenselijke situatie dat je elkaars leven aanvult, en niet beperkt!!
|
Verwijderd
|
Sorry ik heb niet alles gelezen en dus zeg ik misschien iets wat al eerder genoemd is, maar het eerste wat ik dus dacht was: hij kan toch gewoon gaan slapen en dat je hem een kus geeft als je thuiskomt en lekker bij hem in bed kruipt? Want hij moet zichzelf ook vermaken van half 1 tot 1, nou dan kan ie toch ook gewoon naar bed, slapen en dat jij dan naast m kruipt?
|
![]() |
|
...is vast al gezegd...maar kan niet vaak genoeg herhaald worden
![]() wie denkt hij wel dat hij is dat hij kan bepalen wanneer je thuis bent?? hij is je vader niet, dat hij nou nooit uit wil is zijn probleem, niet het jouwe...tuurlijk moet je er wel wat rekening mee houden (as in...1x in de week uit ofzo en de andere x met hem de hele avond zijn ofzo) maar je moet gewoon doen wat je zelf leuk vind... trouwens, als dit lang doorgaat, weet ik vrijwel zeker dat je 'm gaat dumpen omdat je je ~helemaal als 17 jarige~ ontzettend benauwd gaat voelen dus claimen die vrijheid!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu ik dit topic helemaal heb doorgespit valt me een ding op.
Jij wilt alles, hij moet bij jou slapen, en jij wilt lekker zelf bepalen wanneer je komt. Het is natuurlijk te gek voor woorden dat hij bij jou thuis op jou moet gaan wachten tot mevrouw zin heeft om thuis te komen. Hij is je slaaf niet ![]() Heb je er weleens over nagedacht dat hij speciaal voor jou komt, en dat hij ook andere dingen zou kunnen doen zoals gewoon thuis tv kijken op de bank ipv bij jou thuis op jou te zitten wachten. Ik vind het tamelijk begrijpelijk dat hij dan ook wil dat jij er bent als hij bij jou thuis op je zit te wachten. Jij bent het die teveel wil, jij wilt met hem in een bedje liggen, maar je wilt ook uitgaan tot diep in de nacht. Maar hij heeft geen zin om de hele nacht te wachten tot mevrouw eens zin heeft om te komen, te begrijpelijk voor woorden. De oplossing is heel simpel. Hij moet gewoon niet meer komen op zaterdag, en alleen als jullie het afspreken. Dan weet hij dat jij op tijd komt, en dan weet jij dat je die keer wel op tijd terug moet komen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan zeg je ook nog eens dat hij op mij gaat zitten wachten bij mij thuis, hij komt vaak eerder naar mij omdat hij hier dezelfde dingen kan doen als thuis. Eerst ging ik hem vaak ophalen rond half 1, maar de laatste tijd gaat hij gewoon al rond half 12, 12 uur naar mijn huis, daar doet hij hetzelfde als thuis. Laatst gewijzigd op 09-10-2003 om 13:28. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Spoiler: zeer lang verhaal Scarlet Spider | 21 | 21-09-2012 11:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ben je van geloof veranderd? Watisdit | 62 | 19-11-2004 19:04 | |
Psychologie |
Iets over mijn broer. Verwijderd | 19 | 14-10-2004 18:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
ARTistiek |
[verhaal] Tijd TyZZel | 11 | 15-07-2002 18:44 | |
ARTistiek |
Mijn verhaal, nieuwe versie en makkelijker te lezen ArvidKeemink | 4 | 04-09-2001 19:57 |