Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2003, 13:35
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
dat heb ik dus nu..
had al een tijdje meer een broer zus gevoel maar er is iets vreselijks klote voorgevallen dit weekend waardoor ik gewoon echt ineens besefte dat ik zoooo ontieglijk veel van m houd en echt niet zonder m zou kunnen...
t voelt echt goed nu.. jammer dat deze gebeurtenis ervoor nodig was maar toch...

mijn vraag is herkent iemand dit?? want vind het echt kut dat er zoiets voor nodig was maar ben toch ook wel blij dta het nu ineens zo goed voelt tussen ons
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2003, 13:41
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Hoi!
Ik vind het leuk om dit soort dingen te lezen!
Ik was gisteren de hele dag bij mijn vriend en dan voel ik me echt zo gelukkig! Ik kan ook niet mer zonder hem! Ik mis hem elke minuut van de dag als hij niet bij me is! (heb er ook een topic over, zal er vast nog wel ergens staan, maar dat is gelukkig verminderd).

Ik hou echt heel veel van hem, kan me geen leven zonder hem voorstellen en geloof me; hier zijn wij echt niet de enige meiden in
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 13:43
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah ik woon al een tijdje bij hem en zn ouders in, maar op een gegeven moment kwam de sleur erin en begon me vaak te ergeren... maar niet dat ik m kwijt wou hoor... alleen wel dat ik baalde dat ik geen kriebels meer had en geen zin meer in sex...
maar gister was dat echt ineens over
ben er zelf ook erg blij mee
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 13:48
miro
miro is offline
Ik heb die momenten, ineens, zomaar als ie iets kleins doet. Niet zoals bij jou, bij ons zit de sleur er nog niet in en hoop dat dat ook niet gebeurt....
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 13:50
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik hoop t ook niet voor je...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 15:04
Sade
Sade is offline
Ik heb geen vriend, maar wel een jongen die ik heel leuk vind... Ik heb hem de afgelopen week niet echt veel gezien en gesproken, en daardoor had ik gisteren opeens een moment van: ik mis hem, en m'n dag is niet goed als ik hem een dag niet spreek. Moet er dus snel maar wat aan gaan doen
Oud 06-10-2003, 15:08
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 06-10-2003 @ 14:43:
maar op een gegeven moment kwam de sleur erin en begon me vaak te ergeren... maar niet dat ik m kwijt wou hoor... alleen wel dat ik baalde dat ik geen kriebels meer had en geen zin meer in sex...
maar gister was dat echt ineens over
ben er zelf ook erg blij mee
Soms hebben mijn vriend en ik de sleur nog wel hoor, maar we doen er beide alles aan om die te laten verdwijnen en gewoon te genieten van onze vlinders
Oud 06-10-2003, 15:11
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 06-10-2003 @ 14:43:
jah ik woon al een tijdje bij hem en zn ouders in
vind je dat niet vervelend? om bij zijn ouders in te wonen?

en ffies ontopic:
ja, dat zijn verschillende (vaak kleine) dingen.
een lief gebaar, iets wat hij zegt of als ik weer alleen ben door de weeks dat ik hem zo ontzettend mis.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 15:15
Soezen
Soezen is offline
Ik heb dat ook heel vaak. Wanneer hij kijkt, zoals hij alleen kan kijken. Of als ie kust zoals niemand kan. En natuurlijk als hij er niet is, besef ik het meest dat hij geweldig is..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 15:34
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-10-2003 @ 16:11:
vind je dat niet vervelend? om bij zijn ouders in te wonen?

en ffies ontopic:
ja, dat zijn verschillende (vaak kleine) dingen.
een lief gebaar, iets wat hij zegt of als ik weer alleen ben door de weeks dat ik hem zo ontzettend mis.
nej hoor ik kon het echt niet meer uithouden bij mn moeder (woon officieel nog bij haar maar goed) dus sinds zon 8mnd ben k eigenlijk niet meer thuis gaan slapen dus woon hier en hoor er gewoon bij, vind het niet vervelend heb t hartstikke goed hier alleen zou wel wat meer met zn tweetjes willen zijn maar goed..
een voordeel is ook dat we zo ongeveer de hele week hun auto tot onze beschikking hebbe
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 15:44
Suziewafel
Suziewafel is offline
Zei hij gisteren opeens 'weet je wel hoeveel ik van je hou?'
En op zo'n moment ben ik gewoon heel blij met hem
Oud 06-10-2003, 16:04
Hawahaai
Hawahaai is offline
Af en toe heb ik echt zo'n bui dat ik weer 100% verliefd ben, en alleen maar kan denken hoe lief hij is...
Dat komt soms door maar hele kleine dingetjes... Maar is wel heel fijn
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 16:16
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
zo gauw de sleur erin komt ben ik over het algemeen erg snel verdwenen... ben bang voor een standaard relatie zonder sex en zonder wat voor kriebels dan ook alleen maar omdat je al zo lang bij elkaar bent...
Oud 06-10-2003, 16:18
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 06-10-2003 @ 16:34:
nej hoor ik kon het echt niet meer uithouden bij mn moeder (woon officieel nog bij haar maar goed) dus sinds zon 8mnd ben k eigenlijk niet meer thuis gaan slapen dus woon hier en hoor er gewoon bij, vind het niet vervelend heb t hartstikke goed hier alleen zou wel wat meer met zn tweetjes willen zijn maar goed..
een voordeel is ook dat we zo ongeveer de hele week hun auto tot onze beschikking hebbe
ik denk dat ik me snel bezwaard zou voelen..

maar wel fijn voor je zo.. en nog lekker dicht bij je lover in de buurt.. hmm. lekker
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 16:43
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Suziewafel schreef op 06-10-2003 @ 16:44:
Zei hij gisteren opeens 'weet je wel hoeveel ik van je hou?'
En op zo'n moment ben ik gewoon heel blij met hem
jah herken dit wel *zwijmel*
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 16:45
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 06-10-2003 @ 17:16:
zo gauw de sleur erin komt ben ik over het algemeen erg snel verdwenen... ben bang voor een standaard relatie zonder sex en zonder wat voor kriebels dan ook alleen maar omdat je al zo lang bij elkaar bent...
nej ik wil dan echt niet meteen weg, heb t toen wel aangegeven dat ik t anders wou maar daar zijn er 2 voor nodig
weetje wat t is ruzie en meningsverschillen hou je toch maar soms is het gwoon een hele week alleen maar bonje geweest in die paar uur dat we elkaar zagen (vanwege werk ed)
maar goed tis nu goed en ik wil m echt niet kwijt hoor!!!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 16:46
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-10-2003 @ 17:18:
ik denk dat ik me snel bezwaard zou voelen..

maar wel fijn voor je zo.. en nog lekker dicht bij je lover in de buurt.. hmm. lekker
jah idd alleen jammer dat het zon kleine kamer is met zn tweeen maar goed je moet er wat voor over hebbe!
en tis of hier of bij mn moeder die manisch depressief is (en nu al 3mnd opgenomen is) en waar ik dus helemaal niet mee op kan schieten... dus 2 vliegen in een klap
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 17:05
Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
miro schreef op 06-10-2003 @ 14:48:
Ik heb die momenten, ineens, zomaar als ie iets kleins doet. Niet zoals bij jou, bij ons zit de sleur er nog niet in en hoop dat dat ook niet gebeurt....
Ja dat heb ik nou ook. Of als ie wat liefs zegt ofzow of als ik half op zn schoot lig te slapen en hij me allemaal kusjes geeft.
Dan denk ik echt `jezuuss wat hou ik toch ongelooflijk veel van hem!´
Oud 06-10-2003, 17:29
biep
biep is offline
ja dat heb ik ook best vaak
Als ik dan smorgens naast hem wakkerword en z'n leuke koppie zie...
dan denk ik echt "aaah, waar heb ik dit toch aan verdiend"
Oud 06-10-2003, 18:14
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
idd herkenbaar
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 19:00
steentje
steentje is offline
ik had het dagelijks......had ja...is nu een ex-lover en heb het nu wekelijks dat ik besef hoeveel ik van hem houd en niet zonder hem wil (hij is 4 jaar ook mn beste maatje geweest voor we 6 maanden iets kregen)
Oud 06-10-2003, 21:20
robertparkins
robertparkins is offline
haha ik ben de eerste man die reageert... Maar ja ik heb het nu ook en dat komt denk ik doordat het in de vakantie heel even uit was...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 10:03
Aniken.temp
Aniken.temp is offline
Heel bekend verhaal!!

Vooral als het allemaal even tegen zit en je je bedenkt dat hij er eigenlijk toch maar mooi altijd voor je is...
Zeker omdat ik 'm bijna alleen in het weekend zie. Als ik dan een rotweek achter de rug heb en ik hem eindelijk weer bij me heb, heb ik af en toe het gevoel dat ik 'm wel dood kan knuffelen!
Iets wat ik overigens nooit zal doen
Oud 07-10-2003, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Aniken schreef op 07-10-2003 @ 11:03:
Heel bekend verhaal!!

Vooral als het allemaal even tegen zit en je je bedenkt dat hij er eigenlijk toch maar mooi altijd voor je is...
Zeker omdat ik 'm bijna alleen in het weekend zie. Als ik dan een rotweek achter de rug heb en ik hem eindelijk weer bij me heb, heb ik af en toe het gevoel dat ik 'm wel dood kan knuffelen!
Iets wat ik overigens nooit zal doen
idd! ik kan dan echt vijf minuten staan knuffelen en kussen zonder dat we een woord zeggen. En dan staan we daar dan op het station en dan staat de tijd even stil.. In die knuffels en kussen ligt dan zoveel meer dan er met woorden gezegd kan worden..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 12:28
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah en meestal als ik met mn sjagerijnige hoofd onredelijk ben durf ik dat pas achteraf toe te geven maar op dat moment dat ik onredelijk ben denk ik wel: je bent ook gek dat je zo lief tgen me blijft nu en dan dnek ik wat n schat ist ook eigenlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2003, 12:29
Boef
Boef is offline
Citaat:
miro schreef op 06-10-2003 @ 14:48:
gewoon iets kleins, iets liefs idd, merk ik ook dan, dat ik echt niet zonder'm wil (kan) enzo
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 12:39
kastdeur
kastdeur is offline
Ja dat herken ik.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 13:19
groovy
groovy is offline
Ik heb ook zoiets gehad, zag hem echt als 'mijn grote broer', en nu ben ik verslaafd aan hem whaha!!

Nu houd ik echt zielsveel van hem...

Ik zou zeggen, geniet ervan!!!

Kus
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 13:56
Surjirro
Surjirro is offline
ben op dit moment echt verliefd maar ik heb het gevoel dat het van mijn kant sterker is dan andersom, en das kut! SOms heb ik spontaan zin om te zeggen hoeveel ik van hem houdt maar hou me in omdat ik bang ben dat hij me dan te opdringerig ofzo vind, niet goeie woord, maar toch. Beetje vervelend, dak niet precies weet wat hij nou voelt
Oud 07-10-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Surprise schreef op 07-10-2003 @ 14:56:
ben op dit moment echt verliefd maar ik heb het gevoel dat het van mijn kant sterker is dan andersom, en das kut! SOms heb ik spontaan zin om te zeggen hoeveel ik van hem houdt maar hou me in omdat ik bang ben dat hij me dan te opdringerig ofzo vind, niet goeie woord, maar toch. Beetje vervelend, dak niet precies weet wat hij nou voelt
niet doen, gewoon zeggen, dat vinden wij leuk. (vind ik ook altijd zo leuk als mijn vriendin dat doet )
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 14:20
Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
Dukko schreef op 07-10-2003 @ 15:04:
niet doen, gewoon zeggen, dat vinden wij leuk. (vind ik ook altijd zo leuk als mijn vriendin dat doet )
Hhaa ok dan Maar ik bedoel, als zij dat tegen jou zegt, wat zeg jij dan altijd tegen haar?
Oud 07-10-2003, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 07-10-2003 @ 15:04:
ja klopt.
misschien geeft dat m wel de doorslag dat hij t bv ook zegt ofzo.. of iets anders weet ik t..

alleen 1 tip: zeg het niet TE vaak..
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 16:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik zou t gewoon zeggen misschien durft hij dat nu zelf niet goed te zeggen maar als jij het dan ook zegt.. ineens wel
kzou zeggen probeer t gewoon, kan vast geen kwaad (kan me nie voorstellen dat iemand dat niet leuk vind om te horen!)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten