Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ffies ontopic: ja, dat zijn verschillende (vaak kleine) dingen. een lief gebaar, iets wat hij zegt of als ik weer alleen ben door de weeks dat ik hem zo ontzettend mis. |
![]() |
||
Citaat:
een voordeel is ook dat we zo ongeveer de hele week hun auto tot onze beschikking hebbe ![]() |
![]() |
|
zo gauw de sleur erin komt ben ik over het algemeen erg snel verdwenen... ben bang voor een standaard relatie zonder sex en zonder wat voor kriebels dan ook alleen maar omdat je al zo lang bij elkaar bent...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar wel fijn voor je zo.. en nog lekker dicht bij je lover in de buurt.. hmm. lekker |
![]() |
||
Citaat:
![]() weetje wat t is ruzie en meningsverschillen hou je toch maar soms is het gwoon een hele week alleen maar bonje geweest in die paar uur dat we elkaar zagen (vanwege werk ed) maar goed tis nu goed en ik wil m echt niet kwijt hoor!!! |
![]() |
||
Citaat:
en tis of hier of bij mn moeder die manisch depressief is (en nu al 3mnd opgenomen is) en waar ik dus helemaal niet mee op kan schieten... dus 2 vliegen in een klap ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan denk ik echt `jezuuss wat hou ik toch ongelooflijk veel van hem!´
|
Heel bekend verhaal!!
Vooral als het allemaal even tegen zit en je je bedenkt dat hij er eigenlijk toch maar mooi altijd voor je is... Zeker omdat ik 'm bijna alleen in het weekend zie. Als ik dan een rotweek achter de rug heb en ik hem eindelijk weer bij me heb, heb ik af en toe het gevoel dat ik 'm wel dood kan knuffelen! Iets wat ik overigens nooit zal doen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ben op dit moment echt verliefd maar ik heb het gevoel dat het van mijn kant sterker is dan andersom, en das kut! SOms heb ik spontaan zin om te zeggen hoeveel ik van hem houdt maar hou me in omdat ik bang ben dat hij me dan te opdringerig ofzo vind, niet goeie woord, maar toch. Beetje vervelend, dak niet precies weet wat hij nou voelt
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
misschien geeft dat m wel de doorslag dat hij t bv ook zegt ofzo.. of iets anders weet ik t.. alleen 1 tip: zeg het niet TE vaak.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vechten voor je relatie?? lenkje | 19 | 06-10-2003 22:11 |