Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het gaat me er meer om dat ik niets naar die poort kan zenden... Ik kan de waarde dus wel lezen, maar er geen nieuwe aan toekennen. Met QuickBasic lukte het wel, op dezelfde computer hetzelfde testapparaatje...
||
Citaat:
Maar als ik die bug zou hebben (gebruik 5.5, kan geen frans) zou hij het programma helemaal niet willen draaien. ![]()
|
Je output goed, maar je leest anders, namelijk uit het statusregister.
Outputten: Port[port]:=1; Lezen moet je alsvolgt doen: DataIn=Port[port+1]; vervolgens een vage berekening maken met DataIn, om de waarde 1 te krijgen, maar die weet ik zo niet meer. Zie ook: http://www.djoe.nl/default.asp?conte...Ledenaandeslag
Laatst gewijzigd op 07-10-2003 om 21:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Maar de output werkt gewoon niet... En ik weet ook wel hoe het zit met het Data, Status en Control register, maar dat heb ik nu nog niet nodig. Het gaat me alleen om een getal te kunnen sturen naar die parallele poort, hoe dat moet. Dit werkt niet, ook al heb ik het letterlijk gekopieeerd van enkele sites en uit enkele sources voor bijv. het aansturen van stappenmotoren. Maar het lukt gewoon niet, die lampjes gaan niet branden. En ik heb er niets aan dát dat programmaatje werkt, ik moet weten hóé het werkt. ![]()
|
|