Advertentie | |
|
![]() |
|
meisjes die foundation op doen in een tint donkerder dan hun eigen huidskleur, vooral te veel...
![]() Een beetje make-up is mooi: mascara, oogpotlood, lipgloss... maar alles waar te voor staat is lelijk En voor jongens? Neeee....
|
![]() |
als jullie de film pirates of the carribean hebben gezien, zoals johnny depp daarin is opgemaakt vind ik wel mooi, maar als je dat 'in het echt' zou zien zou dat veel te overdreven zijn.
make up bij jongens vind ik (bij sommige jongens) wel kunnen en bij meisjes vind ik mascara en bij de meeste mensen een lijntje ook wel mooi
|
Verwijderd
|
Voor meisjes vind ik make-up met mate heel erg mooi. Meestal voegt het dan echt iets toe aan je uiterlijk (mooie, niet al te opvallende oogschaduw, beetje mascara, evt. lipgloss oid). Maar wanneer een meisje een dikke laag foundation op haar gezicht heeft geplamuurd vind ik het absoluut niet meer mooi. Dan krijg je zo'n masker effect (helemaal erg is het wanneer je dan ook nog van die strepen op je kaaklijn en bij je haargrens hebt zitten
![]() En ik ben helemaal niet voor jongens met make-up. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind bij meisjes make-up meestal wel mooi, zolang ze maar niet ladingen erop hebben zitten en geen lipgloss of een dikke laag poeder ophebben.
Make up bij jongens kan ook erg goed staan, maar als ze met roze lippenstift enzo beginnen vind ik het toch niet echt charmant meer. Een beetje zwart oogpotlood is genoeg.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Make-up Rivka | 78 | 14-07-2012 10:08 | |
Liefde & Relatie |
Bleh, make-up! mmbouw92 | 52 | 10-08-2009 22:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
jongens en make-up SimplyABoy19 | 50 | 17-05-2004 19:20 | |
Lichaam & Gezondheid |