Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 16:11. |
![]() |
|
. Hoe is volgens jou de positie van de Islamitische vrouw? slecht, de man speelt te veel de baas in veel gevallen
2. Hoe sta je hier tegenover? ik vind het slecht, die vrouwen moeten meer voor zichzelf opkomen 3. Verschilt deze positie volgens jou erg van de moslimvrouwen in andere moslimlanden? ik snap de vraag niet, over welk land hadden we het dan? 4. Denk je dat deze positie over het algemeen erg afwijkt van de Koran? ik ken de Koran niet, dus ik kan daar niet echt over oordelen 5. Wat denk je dat hier de oorzaak van is? nvt.
||
Citaat:
||
Citaat:
3 > gewoon een vergissing
|
1. Hoe is volgens jou de positie van de Islamitische vrouw?
Niet goed. Ze krijgen niet zelfde kansen als hun mannen/broers etc etc.. 2. Hoe sta je hier tegenover? Ik vind het jammer. Ik vind dat iedereen gelijke kansen moeten krijgen. Vooral als je in een niet-moslimland woont, heb je het erg moeilijk. Jij moet dingen doen die je vriendinnen niet doen en jij mag dingen die je vriendinnen wel doen, niet doen. 3. Verschilt deze positie volgens jou erg van de moslimvrouwen in andere moslimlanden? Jah, want ze zijn niet overal zelfde. Bijv sommigen die nu in Europa of in een andere niet-moslimland wonen, veranderen wel. Houden zich niet helemaal aan de regels enzo... 4. Denk je dat deze positie over het algemeen erg afwijkt van de Koran? Jah, ik denk het niet ik weet het zeker. Sommige dingen staan helemaal niet in de Koran, maar het komt door het cultuur van dat land. En toevallig zijn ze dan ook moslims en ied denkt dat het door het geloof komt! 5. Wat denk je dat hier de oorzaak van is? Cultuur!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
1. Hoe is volgens jou de positie van de Islamitische vrouw?
binnen de familie worden ze erg minderwaardig behandeleld 2. Hoe sta je hier tegenover? dat vind ik slecht. ookal hoort het bij de cultuur, das een slecht smoesje de vrouw moet ook daar gewoon dezelfde rechten en plichten hebben als de man en de man moet niet steeds denken dat ie veel beter is ten opzichte van de vrouw 3. Verschilt deze positie volgens jou erg van de moslimvrouwen in andere moslimlanden? ik kan me voorstellen dat in sommige gevallen de moslimvrouwen in Nederland beter behandeld worden omdat bijna niemand z'n vrouw hier zo behandeld maar sommige mensen zijn erg koppig. 4. Denk je dat deze positie over het algemeen erg afwijkt van de Koran? ik denk niet dat er in de Koran staat dat ze hun vrouwen moeten slaan en dat hun vrouwen onderdanig zijn, ok volgens mij staat dit er wel in maar goed. misschien is het gewoon een te vrije vertaling 5. Wat denk je dat hier de oorzaak van is? ik zou het niet weten |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Enquête profielwerkstuk over transgenders LotteEnJeroen | 2 | 25-12-2015 05:26 | |
Psychologie |
Korte enquête profielwerkstuk! xxjudithhhhh | 2 | 03-01-2015 13:09 | |
Algemene schoolzaken |
enquête profielwerkstuk Lisanne^_^ | 11 | 05-01-2012 23:31 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête profielwerkstuk! Riannevb | 12 | 11-02-2008 18:48 | |
Algemene schoolzaken |
Enquete profielwerkstuk kilometerheffing rubenrtv | 21 | 16-10-2005 18:00 | |
Verkeer & Vervoer |
Enquete profielwerkstuk kilometerheffing rubenrtv | 1 | 16-10-2005 14:07 |