Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 07-10-2003 @ 22:05:
Goh, dat zijn dan jongens.

Ik ben dan ook geen jongen.
Ik ben een jongen dus mij maakt het niet uit, zolang ze maar een geil sletje met strakke tieten en een lekker geil kontje is.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 17:03
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-10-2003 @ 16:50:
Ik hoor toch nog regelmatig dat kennissen of vrienden van me met personen hebben gevoosd waar ze dan later totaal spijt van hebben omdat hij/zij zo enorm lelijk bleek te zijn. Ik pas daar zelf goed mee op, ik wil de lijst een beetje HQ houden.
Nou, daar hoeft zelfs geen drank aan te pas te komen.. Een vriend van me werkt in een cafe waar qua intelligentie minderbedeelden komen. Hij vertelde dat zo'n mannetje daar met'm een gesprek aanknoopte over de 'leuke meisjes' in die tent.. Wat dat mannetje als 'super' aanduidde dat was nou niet echt om over naar huis te schrijven.. Als dat mannetje eens wist wat wij in onze vriendenkring hebben rondlopen aan mooie eisjes met stijl, smaak en intelligentie zou hij heel erg schrikken..

't hangt er dus ook vanaf hoe kieskeurig je zelf bent.. (niet zozeer van hoe kansloos je bent)
Oud 08-10-2003, 17:11
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 08-10-2003 @ 11:21:
Ripper, waar haal je in vredesnaam vandaan dat jongens tijdens de sex alleen maar zo gauw mogelijk willen klaarkomen?
Het is inderdaad wel nuttig om ook nog enige tijd te genieten van de sex.
Oud 08-10-2003, 17:14
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Ripper schreef op 07-10-2003 @ 22:03:
In mijn omgeving lijken de jongens namelijk gewetenloze, op seks beluste beesten... Sommigen keuren meisjes zoals men vee keurt op een veehandel, maar de meesten maakt het niet uit hoe ze d'r uit ziet, als hij zijn lul maar d'r in kan stoppen...
Vrouwen zijn wat dat betreft net zo erg.
Oud 08-10-2003, 17:58
Stevill
Stevill is offline
om eerlijk te antwoorden, uiterlijk betekend toch best veel voor me vannuit daar mogen we verder gaan, ziet ze dr niet uit en is ze toch superlief is het heel jammer maar ik voel me dr minder lekker bij.
Oud 08-10-2003, 18:13
Big Boi
Big Boi is offline
Voor mij zou het meisje dan ook echt knap moeten zijn, ALS ik al aan one-night-stands zou doen. Ik vind het sowieso een trieste uitvlucht om aan je trekken te komen...
Oud 08-10-2003, 18:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 08-10-2003 @ 19:13:
Ik vind het sowieso een trieste uitvlucht om aan je trekken te komen...
Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 18:37
ratjas
ratjas is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 08-10-2003 @ 00:05:
Ik word een beetje moe van meisjes die het steeds hebben over "jongens die met hun lul denken"

Als ik een heel mooi meisje zie in strakke kleding en ze zou naar me toekomen en vragen of ik haar eens een harde beurt wil geven. NATUURLIJK doe ik dat dan. Dan kijk ik, als man, niet naar de 'emotionele omstandigheden' van onze ontmoeting.

Ik ga een meisje ook niet 'keuren' ofzo. Als ze mij bevalt, dan wil ik wel sex met haar ja. Een vrouw kan niet begrijpen hoe ik dat als man zie en voel, en dan kan je wel leuk gaan oordelen over 'met je lul denken' maar dat is simpelweg omdat jij als vrouw zijnde geen inzicht hebt in mijn mannelijke beleving.

Ik vind one-night-stands prima, netzoals ik als een meisje het wil haar een lekkere beurt zou geven ook al ken ik haar pas 10 seconden en ze er goed uit ziet. Waarom? Omdat ik het leuk vind en ik ben van plan leuke dingen te blijven doen in mn leven.

PSIES!!!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef op 07-10-2003 @ 22:03:
Goh, dan ben jij een van de weinige jongens die er anders over denken. In mijn omgeving lijken de jongens namelijk gewetenloze, op seks beluste beesten... Sommigen keuren meisjes zoals men vee keurt op een veehandel, maar de meesten maakt het niet uit hoe ze d'r uit ziet, als hij zijn lul maar d'r in kan stoppen...
Woon jij ook in Zeeland?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 19:03
Severus
Severus is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 08-10-2003 @ 19:42:
Woon jij ook in Zeeland?
Nee, in Limburg.
Oud 08-10-2003, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 08-10-2003 @ 18:14:
Vrouwen zijn wat dat betreft net zo erg.
Inderdaad, mannen denken met hun lul, vrouwen met hun eierstokken.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:20
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Ripper schreef op 08-10-2003 @ 16:30:
Hmm. Blijkbaar heb ik een sterk gekleurd, verwrongen en stereotiep beeld van jongens.

En nee, ik spring niet op iedereen, ik ben een heel degelijk meisje. In tegenstelling tot de meeste mensen van mijn leeftijd.
Oh, dus als je van sex houdt ben je niet degelijk
Oud 08-10-2003, 20:38
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Parallel schreef op 08-10-2003 @ 21:20:
Van jou wisten we al dat je een overactief hormoonstelsel hebt.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:40
Severus
Severus is offline
Citaat:
Parallel schreef op 08-10-2003 @ 21:20:
Nee, natuurlijk niet. Dat heb ik ook niet gezegd. Ik doelde op sletterige en goedkope meisjes.
Oud 08-10-2003, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef op 08-10-2003 @ 21:40:
Nee, natuurlijk niet. Dat heb ik ook niet gezegd. Ik doelde op sletterige en goedkope meisjes.
Want alleen sletterige en goedkope meisjes hebben seks als ze daar zin in hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:55
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-10-2003 @ 19:13:
Hoezo?
Omdat ik seks zonder romantiek niks vind... alleen maar sex om klaar te komen vind ik helemaal niks, drom zou ik waarschijnlijk niet eens een one-night-stand (uit principes) kunnen hebben.
Oud 08-10-2003, 21:04
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 08-10-2003 @ 21:55:
Omdat ik seks zonder romantiek niks vind... alleen maar sex om klaar te komen vind ik helemaal niks, drom zou ik waarschijnlijk niet eens een one-night-stand (uit principes) kunnen hebben.
Alsof een ONS "alleen sex om klaar te komen" is. Een ONS houdt ook in dat je mekaar aantrekkelijk vindt, en aardig vindt, maar niet genoeg om een relatie te beginnen. Of je begint geen relatie omdat er andere factoren bij komen kijken (je relatie is net uit, de anders heeft al een relatie, dat soort dingen ).
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:05
~*Lulutje*~
~*Lulutje*~ is offline
Citaat:

eindelijk eens een degelijke jongen
Oud 08-10-2003, 21:28
Verwijderd
Citaat:
~*Lulutje*~ schreef op 08-10-2003 @ 22:05:

eindelijk eens een degelijke jongen

wijst naar 4e post en reactie daarop van FA
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:35
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 08-10-2003 @ 22:28:
wijst naar 4e post en reactie daarop van FA
Ze zag een 'V' bij m'n naam staan, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 21:45
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
BLA!M schreef op 08-10-2003 @ 21:55:
Sorry maar het hoef absoluut niet om aan je trekken te komen, voor de kick verslavend spannig voor de sex hoef je het niet te doen want dat is te verschillend om over te kunnen oordelen.
Oud 08-10-2003, 21:46
AngelLena
AngelLena is offline
Ik doe er gewoon niet aan... Wel zo makkelijk, hoef je ook niet te zoeken
Oud 08-10-2003, 22:16
Kevin D.
Kevin D. is offline
Ligt er ook een beetje aan hoeveel drank je op hebt
Oud 08-10-2003, 22:22
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Kevin D. schreef op 08-10-2003 @ 23:16:
Ligt er ook een beetje aan hoeveel drank je op hebt
Precies als je te lam bent heb je niks meer om de keuze bruikbaar te doen maken
Oud 08-10-2003, 22:28
Kevin D.
Kevin D. is offline
Btw, en ja t maakt zeker wat uit, heel veel zelfs..
Ik wil graag zowel een goed innerlijk en een goed uiterlijk.. Ja is moeilijk te vinden, dat wel, maar als t je lukt heb je ook wat
Maar met 1 avondje kun je niet iemands innerlijk ontdekken, dus aan one night stands zou ik nooit doen.
Oud 08-10-2003, 22:57
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 08-10-2003 @ 18:03:
't hangt er dus ook vanaf hoe kieskeurig je zelf bent.. (niet zozeer van hoe kansloos je bent)
Precies. Ik wéét gewoon van mezelf dat ik niet zoveel waarde hecht aan het puur lichamelijke, dus áls het puur lichamelijke dan de overhand krijgt en er moet eens in de zoveel tijd stoom afgeblazen worden, dan wil ik ook wel een meisje hebben waarmee ik voor de dag kan komen, om het maar even cru te zeggen. Heeft niks te maken met arrogantie of kieskeurigheid maar is gewoon een kwestie van vraag en aanbod.

Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Van jou wisten we al dat je een overactief hormoonstelsel hebt.
Fleet, jij en ik weten allebei donders goed dat jij helemaal niets weet over de activiteit van haar hormoonstelsel.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 23:45
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
wat een ongelooflijk stomme vraag. Tuurlijk maakt dat iets uit. Sex met iemand die niet aantrekkelijk is is toch geen moer aan? Dan kan je je toch net zo goed lekker gaan rukken?
Oud 09-10-2003, 00:35
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Ripper schreef op 07-10-2003 @ 21:03:
Ja, maakt het je wat uit? Als je op zoek bent naar een one-night-stand, kies je dan kieskeurig een knap meisje uit?

Of pak je gewoon de eerste de beste meid die wel met je naar bed wil, ook al heeft ze een puistenkop of is ze dik? Dus onder het motto: "Als ik maar aan mijn trekken kom, als ik maar mijn penis in iemand kan stoppen en klaar kan komen." (om het zo maar even te zeggen) Dat laatste komt er dan natuurlijk op neer dat jongens alleen maar met hun lul denken en dat ze als het ware op een dwangmatige manier sex moéten hebben, ongeacht het uiterlijk van het meisje.

Dus, vertel het eens. Geef je er geen donder om, zolang je maar sex kunt hebben?

Ripper
Ripper, een leuke vraagstelling, maar het antwoord is al bekend, als je de vraag op deze manier steld. Je lijkt je zeer negatief op te stellen tegenover het hersenloos neuken. Het denken met de lul wordt niet vaak als compliment beschouwt en zal daarom als antwoord vermeden worden.

Volgende keer anders stellen, die vraag. Overigens is het voor one-night-stands grotendeels wel bekend, dat uiterlijk er veel toe doet in de meeste gevallen.

Overigens doe ik niet aan one-night-stands en heb dus een andere mening.

Ow... overigens is jouw stelling in jouw vraag een beetje erg vreemd opgesteld. Als je al voor een one-night-stand gaat, wordt de keuze grotendeels al gemaakt door je pikkie. Immers, je doet een one-night-stand niet om je gedachtes te stimuleren met nieuwe, onthullende informatie... nee, het is hoe dan ook bedoeld om aan je "trekken" te komen. Het mooie meisje mag wellicht een beetje uitmaken voor wat betrefd de sex (bij een lelijk meisje kunnen ze hem niet overeind krijgen of zoiets ), maar is deels ook bedoeld om mee op te scheppen tegen over vrienden.
Ik zie niet in waarom dit niet gezien kan worden als een denkvoortstuwing vanuit het onderlichaam gestimuleerd.
Oud 09-10-2003, 00:53
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
ÐaRklåÐy schreef op 08-10-2003 @ 13:50:
Het maakt helemaal niet uit of het nou een jongen of een meisje is die iedereen afneukt, is allebei fout
Wijze woorden en geheel waar
Oud 09-10-2003, 00:56
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Pletterprater schreef op 09-10-2003 @ 01:53:
Wijze woorden en geheel waar
vind ik niet...

Van mij part heeft iedereen 5 keer pe dag sex als ie wilt. Het maakt me echt niks uit
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 00:58
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef op 09-10-2003 @ 01:56:
vind ik niet...

Van mij part heeft iedereen 5 keer pe dag sex als ie wilt. Het maakt me echt niks uit
Voor mij is het een waarheid, voor jou een fabelig gezegde... kan. Hierin zijn onze meningen anders.
Oud 09-10-2003, 09:42
Escapism
Escapism is offline
ik ben behoorlijk kieskeurig
Oud 09-10-2003, 23:21
Verwijderd
mjah, als het 'neukbaar' is gaat de worst erin hé
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 23:44
Tampert
Tampert is offline
Ik maak me niet druk om dat soort mensen. Leef je leven zoals je dat wilt leven en zeik niet teveel over het priveleven van anderen is mijn huisige motto.

ontopic: Ik heb totaal geen behoefte aan one night stands dus ik heb ook geen enkel flauw idee wie ik daarvoor zou uitkiezen... Zou me trouwens sowieso nooit lukken omdat ik daar a) veels te verlegen voor ben en b) niet van overhaaste actie houd.

Verder sluit ik me aan bij onderstaande (trouwens totaal uit zijn verband grukte) quote van nare man:
Citaat:
Als je verliefd bent op iemand die niet zo mooi is, dan kun je toch uren naar die persoon blijven staren, gewoon omdat je verliefd bent.
Maarja, ik zie mezelf ook niet zo snel sex hebben uit geilheid. Bovendien vind ik het juist bij het gevoel van verliefdheid passen dat je de ander mooi vindt

Offtopic: volgens thespark ben ik dan ook 80% vrouw

Regels voor berichten