Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2003, 13:03
Malice
Malice is offline
het was echt heel goed! Sfeer zat er ook goed in (ook al bij Skin) en Placebo speelde onwijs goed!
Ik dacht zelf alleen dat de HMH veel groter was, dus dat viel ook al mee. Stond zelf vrij vooraan, maar heb amper iets kunnen zien omdat ik niet al te groot was, maar het gaat toch om de muziek!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2003, 13:11
DaWeZ
DaWeZ is offline
kvond 't ook een heerlijk optreden!
alleen vond ik er in het begin helemaal geen sfeer inzitten... Pas toen er een paar mensen vanachteren begonnen te moshen kwam 't los... maja, voor de rest was 't super!! ook licht en decor..

(Alleen het geluid stond een beetje hard vond ik..mn oren piepen nu ook nog steeds...)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 13:13
sublime
sublime is offline
*moet bijna huilen van al deze verhalen*

Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 14:11
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 08-10-2003 @ 12:35:

En Skin lijkt trouwens op een kruising tussen Grace Jones en Regilio Tuur, maar dit terzijde. Het blijft gewoon een grappig ventje...
Skin is een vrouw

Placebo was echt geweldig. Aantal forummers nog gezien en gesproken Ik stond redelijk vooraan nog, beetje tussen alle enthousiaste mensen mee te hupsen enzo.
Ze speelden echt coole nummers..veel oude ...Taste in Men en Black Eyed vond ik geweldig live.

Ohh.... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 14:23
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik vond Sleeping with ghosts een beetje jammer in deze uitvoering... En ook Teenage Angst vind ik zoals ie op Placebo staat mooier. Ook vond ik Pure morning beetje tegenvallen, erg goed hoor, daar niet van, maar ik heb het live wel eens beter gehoord. Bionic was gaaf, oude liedjes heersen
Oud 08-10-2003, 15:11
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Citaat:
Roxy schreef op 08-10-2003 @ 10:15:
was jij blond gisteravond?
hah. ja alleen gisterenavond
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 15:33
Ninawaves
Ninawaves is offline
Black-eyed vooral vind ik geweldig... Heb ze gezien op pink pop maar ga dit keer maar niet... waar blijft mn salaris toch altijd...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 15:39
ems
ems is offline
stil, ik wil deze verhalen niet horen.. kreeg gister ook al een smsje dat het zo gewedlig was
Oud 08-10-2003, 16:10
Verwijderd
Citaat:
ems schreef op 08-10-2003 @ 16:39:
stil, ik wil deze verhalen niet horen.. kreeg gister ook al een smsje dat het zo gewedlig was
Lees de topic dan niet
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 17:24
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
: 01. Bulletproof Cupid
: 02. Allergic
: 03. Every You and Every Me
: 04. Bionic
: 05. Protect Me From What I Want
: 06. Plasticine
: 07. The Bitter End
: 08. Sleeping With Ghosts
: 09. Blackeyed
: 10. Leni
: 11. Special Needs
: 12. Long Division
: 13. English Summer Rain
: 14. Without You I'm Nothing
: 15. This Picture
: 16. Special K
: 17. Slave to the Wage
: 1st encores:
: 18. Taste In Men
: 19. Peeping Tom
: 20. Pure Morning
: 2nd encores:
: 21. Centrefolds (dedicated to Johnny Cash)
: 22. Teenage Angst
: 23. Where Is My Mind (Pixies cover
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 18:03
Verwijderd
het was echt supervet
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:39
gsus//87//
gsus//87// is offline
wauw...twas echt geweldig,en zo te zien vond iedereen dat,kheb nl nog geen negatieve reacties gelezen.
k stond redelijk vooraan (rij 6 of zo) en pal voor zn neus....
centrefolds was zo mooi,k kreeg gewoon tranen in mn ogen en dat heb ik nog nooit gehad bij een concert.
skin was wel geinig.
toch 1 heel klein minpuntje ( je moet toch iets te zeiken hebben) ik vond het jammer dat ze nancy boy niet gespeeld hebben...
maar verder band goed ,publiek goed,alles goed
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 20:42
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
gsus//87// schreef op 08-10-2003 @ 21:39:
wauw...twas echt geweldig,en zo te zien vond iedereen dat,kheb nl nog geen negatieve reacties gelezen.
k stond redelijk vooraan (rij 6 of zo) en pal voor zn neus....
centrefolds was zo mooi,k kreeg gewoon tranen in mn ogen en dat heb ik nog nooit gehad bij een concert.
skin was wel geinig.
toch 1 heel klein minpuntje ( je moet toch iets te zeiken hebben) ik vond het jammer dat ze nancy boy niet gespeeld hebben...
maar verder band goed ,publiek goed,alles goed

helemaal mee eens. ik moest bijna huilen bij centrefolds en het was jammer dat ze nancy boy niet speelden.

had je een rood g-sus vest aan? dan heb ik je volgens mij gezien.
Oud 08-10-2003, 20:56
EvilEgbert
EvilEgbert is offline
Verrek ja, Nancy Boy niet gehoord toch m'n favoriete nummer. Kun je na gaan hoe koel het was, dat dat al niet op viel.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 22:31
Verwijderd
Neee Centrefolds vind ik walgelijk

Idd Nancyboy. En Haemoglobin. Maarja
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 10:09
cottoncandy
cottoncandy is offline
Haemoglobin is het bewijs dat Brian wel degelijke teksten kan schrijven maar 9 van de 10 keer gewoon te laks is
Oud 09-10-2003, 10:39
SlackerBitch
SlackerBitch is offline
Het was idd GEWELDIG!!

Ik was zooooooo blij dat ze Leni speelden, echt een geniaal nummer is dat. Maar ik merkte wel dat niet iedereen om mij heen m kende...en ook echt leuk dat ze een nieuw nummer speelden, goed nummer btw .

Nouja voor de rest had ik idd ook graag Haemoglobin willen horen, maarja je kunt niet alles hebben hoor...

En waarom sloeg Brian nou over mijn hand heen tijdens Teenage Angst?? Sta ik 's n keer vooraan...*snik*
Oud 09-10-2003, 15:34
gsus//87//
gsus//87// is offline
Citaat:
Mysterons schreef op 08-10-2003 @ 21:42:

had je een rood g-sus vest aan? dan heb ik je volgens mij gezien.
neen,ik had gewoon wit shirt met zwarte broek aan
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 17:03
Verwijderd
Citaat:
cottoncandy schreef op 09-10-2003 @ 11:09:
Haemoglobin is het bewijs dat Brian wel degelijke teksten kan schrijven maar 9 van de 10 keer gewoon te laks is
ik vind zijn lyrics anders altijd wel geniaal eigenlijk. ze zijn altijd bijzonder.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 17:53
Briseïs
Briseïs is offline
Ok, nu ik:

Ik vond Skin echt helemaal geweldig. Ik wist niet dat het voorprogramma zou zijn, was dus echt een verrassing. Ben een tijdje Skunk Anansie fan geweest maar heb ze toen nooit live gezien, was nu dus erg leuk. En ik heb het hele einde van Hedonism haar hand vast gehouden

Verder vond ik Placebo eerlijk gezegd een beetje tegenvallen.
Er werd gewoon zo verschrikkelijk geduwd, dt was niet normaal meer. Er waren momenten dat ik gewoon moeite had met ademhalen. En dan wordt een concert voor mij toch wel een stuk minder. Ik was dan ook eigenlijk bij toen het (eindelijk) afgelopen was. Eindelijk weer lucht! Verder vond ik Brian heel erg onpersoonlijk, hij keek niet echt het publiek in maar meer erlangs. Het is natuurlijk ook jammer dat ie meestal vastzit aan zn gitaar, maarja daar is niet zoveel aan te doen. Het geluid vond k wat minder dan anders in de HMH, ik vond dat je alle leuke riffjes etc. heel slecht (zeg maar ongeveer niet) hoorde. Erg jammer, aangezien die een nummer meestal juist leuk maken.

Niet dat ik het niet leuk vond hoor. Placebo is natuurlijk geweldig, en ik had ze nog nooit eerder live gezien. Ik heb dus geen spijt dat ik ben gegaan ofzo, maar mijn verwachtingen waren beter.
Oud 10-10-2003, 10:05
Roxy
Roxy is offline
Ik stond eerst zown 6/8 rijen van vooraan en daar werd niet echt geduwd, wel gesprongen en gedanst maar totaal niet lomp.. Daarna ben ik een keer bijna helemaal vooraan beland, eigenlijk wou ik dat niet want daar had ik geen ruimte om te dansen maar voor de fotos was het leuk en daar was het idd minder fijn staan maar ja dat doe je jezelf ook aan, je kunt natuurlijk ook ergens gaan staan waar niet zo geduwd word...
Oud 10-10-2003, 10:26
scala
scala is offline
Hm, hier een foto, gemaakt met een mobiel, dus kut kwaliteit maar 't gaat om 't idee En nog een
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 12:11
Malice
Malice is offline
Citaat:
EvilEgbert schreef op 08-10-2003 @ 21:56:
Verrek ja, Nancy Boy niet gehoord toch m'n favoriete nummer. Kun je na gaan hoe koel het was, dat dat al niet op viel.
Nancy Boy spelen ze toch überhaupt nooit meer? Volgens mij had Brian dat ooit aangekondigd... (weet het niet 100% zeker)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten