Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een bewegend plaatje is gif en als je de extensie veranderd, veranderd het plaatje ook he. |
![]() |
||
Citaat:
Let wel, Ik heb een Samsung T100. Ik kan 8 plaatjes(met de extensie .jpeg/.jpg of .bmp) uploaden naar m'n telefoon vanaf m'n pc. Die kan ik afzonderlijk als statisch beeld als achtergrond nerzetten, maar ook als "animation" 1 voor 1 laten afspelen door de telefoon zelf. Je moet alleen bij het uploaden wel al de goede volgorde aangeven, naderhand(als ze in 1-8 upgeload zijn) worden ze gewoon van 1 tot 8 afgespeeld. Hierbij kan je op de telefoon nog instellen na hoeveel seconden de plaatjes elkaar opvolgen.(300 ms, 600 ms, 1 sec, 5 sec) Ik was in de overtuiging dat je dus een bestand moest uploaden dat als bewegend was maar je moet dus 8(of minder) statische beelden uploaden, in de goede volgorde en dan laten afspelen door de telefoon zelf.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Probeer deze bijvoorbeeld ns: http://www.esato.com/logos/colour/sc...php?c=4&d=1&t= (ik heb zelf een veel coolere Matrix code emulator gemaakt maar mn infraroodpoort van mn laptop werkt nu even niet) |
![]() |
|
|