Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2002, 18:58
Wit Pareltje
Wit Pareltje is offline
Ik heb dus vandaag voor de eerste keer wiet gerookt, samen met een hele goeie vriend van me die het regelmatig wel doet.
Ik werd eerst heel erg melig en kon echt overal om lachen. Toen ging ik op een gegeven moment in de auto zitten en reden we weg. Ik kreeg het heel erg warm, begon te zweten, hard begon sneller te kloppen. Ik kreeg een heel heet, brandend gevoel in mijn borst en later ook in mijn benen en armen. Werd misselijk. Begon me overal zorgen om te maken. (Mijn ogen waren verschrikkelijk rood ook).
Gelukkig kende die vriend van me het wel en stelde me heel erg op me gemak en zei steeds dat alles ok was en dat ik niet in paniek moest raken.
Toen heb ik op het toilet overgegeven en daarna wat gegeten, (dat was al een uur nadat ik dat jointje had gerookt). Daarna voelde ik me al wat beter. Toen heeft ie me naar huis gebracht, toen ging het heel wat beter met me.....Gelukkig waren mijn ouders niet thuis!!

Kan iemand me uitleggen of dit normaal is de eerste keer en wat er precies met me gebeurde?

Kus,

Wit Pareltje
Oud 02-05-2002, 12:28
dopehead
dopehead is offline
dat kan je altijd overkomen is nix ergens opzich maar niet erg prettig, ik heb dat ook 1 keer gehad.
jammer dat het bij je eerste keer is gebeurd .
maar hoe vaker je het doet hoe minder kans eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 15:30
PiNoW
PiNoW is offline
het is idd kut dat het de 1e keer gebeurde, bij mij is het ook wel eens gebeurt, meestal is het nadat je overgegeven hebt wel over, of als je iets eet ofzow.
misschien was je bang dat je misselijk zou worden en dat je daarom juist misselijk werd kweet ook niet percies..
maar iedereeen heeft het wel eens denkik.
Oud 02-05-2002, 16:40
dopehead
dopehead is offline
je moet ook gewoon chill blijven als je stoned bent en denken dat er nix aan de hand is its just the weed doing its work als je paniek raakt.
heeft me ook vaak geholpen toen ik knetter was tijdens allemaal moeilijke lessen op school.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:56
]{ing
]{ing is offline
Je moet gewoon nog leren om met het gevoel om te gaan, werd in het begin ook vaak misselijk. Als ik nu smoke doe ik dat om relaxt te worden en dat werkt ook altijd
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 17:14
brent
brent is offline
heb je misschien gemixet met alcohol??dan kan zelfs de meest ervaren smoker weleens onderuit gaan
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 07:49
psygnosos
psygnosos is offline
NOOIT meteen mzen met alcohol, das echt bagger. En dat gevoel heb ik ook weleens gehad, je moet ook al en beetje ontspannen zijn als je begint, stressssss werkt niet bevorderend, volgens mij ga je na een joint vel emotioneler doen, dus als je al vrolijk was, ben je nu super vrolijk en als je stresssst wordt je super gespannen, comprendre?
Oud 09-05-2002, 11:05
Griller
Griller is offline
Volgende keer als je zoiets hebt moet je flink veel suikerwater drinken dan is het zo voorbij..
Oud 09-05-2002, 17:46
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
psygnosos schreef:
NOOIT meteen mzen met alcohol, das echt bagger. En dat gevoel heb ik ook weleens gehad, je moet ook al en beetje ontspannen zijn als je begint, stressssss werkt niet bevorderend, volgens mij ga je na een joint vel emotioneler doen, dus als je al vrolijk was, ben je nu super vrolijk en als je stresssst wordt je super gespannen, comprendre?
dikke bullshit dus. Als ik gestressed ben en ik rook een joint raak ik dus echt niet gestressder ofzo. Smoken is gewoon altijd chill.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 17:53
SaLVAD0R
SaLVAD0R is offline
en zo is het maar net! :]
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 18:18
Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:

dikke bullshit dus. Als ik gestressed ben en ik rook een joint raak ik dus echt niet gestressder ofzo. Smoken is gewoon altijd chill.
nee, geen dikke bullshit....
dat verschilt van persoon tot persoon, bij jou is het mischien anders. Er is neem ik aan onderzoek naar gedaan, want ik heb het ook in folders en op internet veel gelezen.
Oud 09-05-2002, 23:50
poecilotheria
poecilotheria is offline
Citaat:
brent schreef:
heb je misschien gemixet met alcohol??dan kan zelfs de meest ervaren smoker weleens onderuit gaan
Oud 12-05-2002, 04:12
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
tja, kan gebeuren he, dat je jezelf ff niet zo lekker voelt.

gewoon relaxed blijven, tegen jezelf zeggen "niks aan de hand, ik ben gewoon zwaar stoned" iets anders kan je niet doen.
Oud 12-05-2002, 20:05
Griller
Griller is offline
Idd je moet gewoon ff erbij blijven en dan komp het wel goed...
Reageren

Regels voor berichten