Advertentie | |
|
![]() |
|
voornaam:winnie
leeftijd: 16 e-mail:winniefha@hotmail.com woonplaats:Hoofddorp provincie ![]() hoe lang rijdt je al paard: 7 jaar geloof ik waar: ik heb nu geen les meer, maar ik reed eerst bij Stal Jasper en ik maak nu vaak buitenritten overal en nergens lievelingspaard: Ragebol spring/recreatie/(soms)dressuur wedstrijden: nee
|
Voornaam miro (nick)
Achternaam Leeftijd 17 Emailadres Ik voeg jou wel toe WoonplaatsWeert Provincie Limburg Hoelang rijd je al paard8 jaar waar rijd je paardWeert lievelingspaardMijn eigen pony dressuur/freestyle/western/recreatie/springDressuur/recreatie/springen rijd je wedstrijdenIk reed wedstrijden, ben gestopt zo ja, hoe hoogZ2 dressuur, springen Z Laatst gewijzigd op 22-04-2002 om 19:52. |
![]() |
|
hopelijke geheel ten overvloede wil ik jullie dit feedbacktopic wijzen... Verder hoop ik dat er geen misbruik gemaaktwordt van dit topic...
u zijt allen gewaarschuwd...
|
![]() |
Voornaam denise
Achternaam - Leeftijd 17 Emailadres - Woonplaats hengelo Provincie overijssel Hoelang rijd je al paard 9 jaar waar rijd je paard hengelo lievelingspaard mijn paarden dressuur/freestyle/western/recreatie/spring springen rijd je wedstrijden ja zo ja, hoe hoog met de ene Z en de ander nu L |
![]() |
|
![]() |
Voornaam Geef ik niet
Achternaam idem Leeftijd 17 Emailadres Geef ik niet Woonplaats Leeuwarden Provincie Friesland Hoelang rijd je al paard 10 jaar waar rijd je paard Leeuwarden lievelingspaard mijn eigen paard dressuur/freestyle/western/recreatie/spring dressuur en recreatie rijd je wedstrijden vroeger zo ja, hoe hoog L |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Voornaam Lieke
Leeftijd 15 Emailadres kavalie@hotmail.com Woonplaats Leiden Provincie ZH Hoelang rijd je al paard 5 jaar waar rijd je paard op mijn egen pony lievelingspaard digur dressuur/recreatie/spring rijd je wedstrijden vandaag mn eerste gehad, en ik wil misschien ook met hem gaan crossen zo ja, hoe hoog Bdressuur
||
Citaat:
|
Voornaam L'Amour (nick)
Achternaam Leeftijd 17 Emailadres voeg jou wel toe Woonplaats Provincie NB Hoelang rijd je al paard 12 jaar waar rijd je paard eigen paard lievelingspaard eigen paard dressuur/freestyle/western/recreatie/spring recreatie / dressuur rijd je wedstrijden nee zo ja, hoe hoog zijn er nog anderen voor mijn msn/icq lijst??
Laatst gewijzigd op 02-05-2002 om 12:33. |
![]() |
|
![]() |
Leeftijd: 18
Provincie: ZH Hoelang rijd je al paard: 12jaar waar rijd je paard: op dit moment staat mn paard in Hoofddorp lievelingspaard: mn laatste pony, die we nog steeds hebben dressuur/spring en soms recreatie rijd je wedstrijden: nu even niet, mn paard is net zadelmak, als ik hem nog heb wil ik in 2003 weer gaan beginnen zo ja, hoe hoog: met mn pony M2 dressuur en B springen
Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 14:26. |
![]() |
|
![]() |
naam: Marleen
achternaam: ??? leeftijd: 16 jaar woonplaats:??? lievelingspaard: o'jee dat zijn er zoveel maar mijn pronkstuk is denk ik toch wel Riverdance waar rijd je paard: bij ons thuis, wij hebben zelf een kleine stal met ongeveer 15 paarden. hoelang rijd je paard: ongeveer 10 jaar emailadres: ??? rijd je wedstrijden: ja, ik rij ZZ dressuur. wat doe je voor tak: dressuur groetjes marleen en alle paarden, honden, katten etc.
Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 16:42. |
![]() |
|
![]() |
Voornaam Ellen
Achternaam -- Leeftijd 16 Emailadres elymcbely@hotmail.com Woonplaats n.b Hoelang rijd je al paard 6/7 jaar denk'k waar rijd je paard Op een campeer boerderij, niet echt een manege dus, maar wel mega gezellig!! lievelingspaard Dynamiet, Flyer, Floodlight dressuur/freestyle/western/recreatie/spring Dressuur, veeeel recreatie, en soms springen rijd je wedstrijden nee, alleen soms onderlinge zo ja, hoe hoog meestal b ik wil ook graag een msn lijst maken zodat ik met veel paardenliefhebbers kan chatten, dus graag je email ook. Dankje Leuk idee!
Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 17:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
LACHEN! Ik leid daar af en toe een ponykampje! Ik vind Sharona ook wel leuk, maar Noah roelt! :-) Voornaam: Lenneke Achternaam: haha don't think so! Leeftijd: 17 E-mail adres: euh nee! Woonplaats: Bij Kim in de buurt! Provincie: NH dus! Hoe lang rijd je al paard: meer dan 10 jaar waar rijd je paard: in het bos lievelingspaard: ooow allerlei verschillende... :-) Rijd over het algemeen dressuur. Af en toe ga ik lekker het bos in, en springen doe ik bijna nooit want daar ben ik niet zo dol op! Groetsels! Lenneke |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Voornaam Caroline
Achternaam Berkhout Leeftijd 17 Emailadres pan@moderator.nl Woonplaats Leidschendam Provincie Zuid-Holland Hoelang rijd je al paard 8 jaar waar rijd je paard Manege Hestar te Leidschendam lievelingspaard Violetta en Ophar dressuur/freestyle/western/recreatie/spring Springen rijd je wedstrijden na ja op de manege zo ja, hoe hoog L-dresuur en L-springen
||
Citaat:
![]() Owja, dis m'n verzorgpaardjuh:
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-05-2002 om 13:52. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Voornaam Angela
Leeftijd 18 Emailadres ikbenangela@hotmail.com Woonplaats Wijchen Provincie Gelderland Hoelang rijd je al paard 10 jaar ongeveer waar rijd je paard manege de Veerkracht in Heumen lievelingspaard, omdat je bij ons in de les nie heel ver komt op dressuur gebied wissel ik alweer snel van paard, als het met die ene lukt ga ik weer naar de volgende omdat ik me anders ga vervelen... ik ben meer into jonge paarden, inrijden ed maar echt echt lievelings heb ik nie... dressuur/recreatie/spring rijd je wedstrijden neej zo ja, hoe hoog
|
Voornaam - Arwen
Leeftijd - 20 Provincie - Utrecht Hoelang rijd je al paard - 15 jaar waar rijd je paard - Op mijn eigen paardje lievelingspaard - Rowan, Welsh-cob extraordinaire. Bruin met appeltjes, en 4 jaar. dressuur/freestyle/western/recreatie/spring - Western rijd je wedstrijden - God nee, moet er niet aan denken. Laat mij maar lekker door 't bos rijden. Afhankelijk van hoe hij zich ontwikkeld ben ik wel van plan te kijken hoe hij 't doet voor endurance, en volgende zomer staat er ook 't 1 en ander aan langeafstandrijden op het programma.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Voornaam : Werena
Achternaam : Baars Emailadres : werena_@hotmail.com Woonplaats : Zutphen Provincie : Gelderland Hoelang rijd je al paard : 5 jaar waar rijd je paard : haha i bij aprticulieren,ik train paarden ![]() lievelingspaard : Kan dus echt no way kiezen tussen Ronaldo,Micky of Nanaska ![]() dressuur/freestyle/western/recreatie/spring : Alles heb ik gedaan.. momenteel geef ik gewoon les ![]() rijd je wedstrijden : nee |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? Deel XIX Rob | 500 | 15-07-2008 11:54 | |
Flora & Fauna |
Dieren in gevangenschap Boebsie | 50 | 18-04-2007 08:54 | |
Verkeer & Vervoer |
SUV's verbieden? Verwijderd | 68 | 31-10-2005 22:40 | |
Vrije tijd |
Ruiters / Paarden jeffke15 | 1 | 23-04-2005 21:58 | |
Flora & Fauna |
Waarom is paardrijden dierenmishandeling? Eend | 85 | 29-01-2005 07:17 | |
Flora & Fauna |
Enquete voor de paardenliefhebbers, vul m in aub! Evel!enep!enetje | 9 | 02-12-2002 12:24 |