Advertentie | |
|
![]() |
|
Wees blij dat ze niet van twee walletjes tegelijk eet.
Moet je nagaan hoe je jezelf zou voelen als je nog met haar was en ze ondertussen met hem lag te bonken. Dát zou nog rottiger zijn dan de huidige situatie.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Mijn ex vriend had na 1 week al een verliefd gevoel voor een ander meisje,
ik was zo kwaad, nu probeert hij te zeggen dat hij niet verliefd is op haar kmaar op mij op msn, ik geloof er geen barst van, ook al heb IK het uit gemaakt ik denk dat hij gewoon wat lulde over datie verdrietig was, hij was gewoon verliefd op een ander groetjes Amber
|
![]() |
Ik snap niet dat iedereen hier zegt van 'het is je beste vriend, bladiebla.' Het was toch zeker uit. Als het uit is, is ze weer beschikbaar. Mag ze toch lekker zelf weten met wie ze dan gaat. Als een goede vriendin van mij dat zou doen zou ik dat ook niet zo geslaagd vinden, maarja je doet er niks aan.
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarre.. lullig voor je ![]()
|
Ik kan me voorstellen dat het echt klote voor je is en dat je het een ongelofelijke kutstreek vindt, dat zou ik denk ik ook vinden.
Maar als zij nou echt heel verliefd op elkaar zijn (ik weet niet of dat zo is -> zo niet, dan vind ik het ook een naaistreek), wat moesten ze dan? Moesten ze dan gaan wachten tot jij er overheen bent? Wie weet hoe lang dat duurt... Misschien hadden ze wat langer kunnen wachten, maar dan was het uiteindelijk toch wel gebeurd en had je het ook niet leuk gevonden. Wat ik probeer te zeggen is dit: Zou je echt willen dat ze om jou niets met elkaar zouden nemen (terwijl ze misschien wel heel verliefd zijn)? Want als je dat wilt, dan ben jij misschien ook wel niet zo'n hele goede vriend. Als je echt om je vriend en je ex-vriendin geeft, misschien kun je het ze dan ook een klein beetje gunnen? Misschien kun je proberen om er zo tegenaan te kijken, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je het gewoon een hele erge rotstreek van ze vindt en niets meer met ze te maken wilt hebben... Sterkte.
|
hufter idd, beetje laag bij de grondse actie.
zwaar lullig van je vriendin, en ook van je vriend die idd als ie een beetje slim is voor z'n vriend opkomt. Ik noem dat ook geen vriend meer...tenzij er een bepaalde hele speciale reden voor is ofzo, maar dan mag hij het haarfijn gaan uitleggen! |
![]() |
|
Zulke dingen gebeuren nou eenmaal.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ik vind het heel erg lullig voor Farin wat er gebeurd is en met mijn verhaal probeerde ik alleen duidelijk te maken dat ik ook zoiets mee heb gemaakt en dat ik het heel erg vind voor Farin en dat ik me ook zo voel, maar ik vind jullie reacties op mij nogasl arogant, ik heb heel veel medelijden met Farin, echt, farin sterkte, groetjes Amber
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
ik kom niet klaar x-Meisjee | 13 | 08-10-2010 20:20 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #132 Pruts0r | 496 | 25-07-2008 16:56 | |
Psychologie |
Herkennen van Beďnvloeding door Volwassenen Waterput | 40 | 30-01-2008 19:09 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #66 rare kwast | 492 | 21-08-2006 15:48 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dan gooien we die kankerkoningin er ook meteen uit Unexplained | 175 | 16-02-2003 14:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bijbel of Koran???? Think twice | 129 | 22-02-2002 21:47 |