Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En ik vind dat we moeten schrijven voor herhalingen, want dat is toch net ietsje leuker.
|
Alle afleveringen op video? Als je de mogelijkheid heb om ze over te tapen wil ik ze zelfs wel aan de andere kant van het land bij je op komen halen. Geweldige serie. Die mogen ze nog wel 500 x herhalen zoals ze ook bij Hbh hebben gedaan (waarom zijn ze daar weer mee gestopt..). Ot/Mads was echt geweldig, altijd, op zijn step (hij was de trends ver vooruit), toen hij ging rappen, met Steffi. En Isolde/Tatum in haar rokjes op rolschaatsen, het kersttoneelstuk, de spacecake in de Cave, "Bassj ik wil mijn walkman terug!" van dingetje die Jennifer speelde, Tygo/dennis(?) in zijn coffeeshop waaaaah die serie was geweldig. Ik wil je videobanden!
|
![]() |
|
Fort Alpha was geweldig!!! Ik ging er laatst ook weer eens naar op zoek, kan echt niets vinden
![]() Mijn favoriet was Ot, ik kon die rap van hem helemaal uit mijn hoofd ![]() ![]() Ik heb echt een Fort Alpha obsessie gehad, alles op videoband, vervolgens weer op gewoon bandje (die rap van ot en nog wat andere stukjes) zodat ik het op mijn kamer kon luisteren ![]() Ik kan me bijna iedere aflevering nog herinnerne, maar het moet zeker weten terug op televisie!! Ik ben voor de handtekeningen inzamelen!! |
![]() |
|
|