Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2002, 23:03
kingetje
kingetje is offline
bij mij ligt het aan de omgeving ik ga bijvoobeeld veel liever uit in belgie vlak over de grens als hier omgeving eindhoven.. hier kijkt iedereen je aan van wa doe jij nou??? en in belgie daar kijkt niemand naar elkaar en kun je zoveel ouwhoeren als je wilt, ze zullen je een keer aankijken van wa doe jij nou en doen dan bij wijze van spreke 10 x zo gek als jou hahah
Maar nee hoor ik heb dat ook super lang gehad dat ik aan uitgaan ook geen ruk vondt. Maar hier vindt ik dat nog steeds.... kga veel liever met mijn vriendin en dr broer en vriendin naar een fuif oid.
Oud 07-10-2003, 22:17
emperor crono
emperor crono is offline
*Herkent zich in Pukeboy*

Ik heb dat nu ook, ik voel me niet op mijn gemak tussen al die hossende mensen. Zeker niet als iedereen staat te dansen, ik kan dat gewoon niet. Ook niet tegen mijn zin in gewoon bewegen, ik ga zeg maar op slot als ik mezelf ertoe dwing om te dansen. Klinkt stom he? Ik ga daar zo maar een topic over openen denk ik.
Donderdag een schoolfeest, ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken. En tot die tijd mezelf maar voorhouden dat het niet kut HOEFT te worden...
Oud 08-10-2003, 00:39
Verwijderd
Anders drink je eerst een paar biertjes...dan gaat het allemaal wat makkelijker. Zonder bier kan het natuurlijk wel gezellig hebben, maar mensen dansen gewoon veel eerder als ze een slok op hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 04:21
Verwijderd
ik dacht dat vroeger ook? ging af en toe eens uit en vond t over t algemeen wel leuk,maar t verveelde al snel.
ik heb nu bijna 9 maanden met mijn vriend en hij gaat eigenlijk ook nooit tot heel soms uit. dus ja: ik heb mn zaterdagavond wel beter in te vullen dan in een kroeg hangen.

je bent dus niet abnormaal.
succes!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 06:26
Verwijderd
'k zal hem dit keer open laten (ook ivm de reactie die er op komen ed), maar ik vind het eigenlijk niet zo nodig om een bijna jaar oude topic te uppen, open dan gerust een nieuwe topic over hetzelfde onderwerp.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 20:20
coopergirl
coopergirl is offline
In de zin van 'maatschappelijk annex sociaal gewenst' bedoel je?
Tja, uitgaan doe je voor jezelf om even uit die dagelijkse sleur te komen Verder zie ik dan veel vrienden van me -> en da's altijd gezelig..
In ieder geval, dat geldt voor mij...

Lastig dat je ouders je zo pushen Misschien kun je ze uitleggen dat er niets met je aan de hand is maar dat je gewoon niet zo'n party-animal bent. Daar is nix mis mee!!

Joyce
Oud 10-10-2003, 20:54
Verwijderd
over topics uppen gesproken.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 13:18
Love: a passion
Love: a passion is offline
Ik vind het wel mooi dat dit 'probleem' wordt gemeld door iemand. Ik vroeg het mezelf ook wel eens af. Voor mijn gevoel gaat iedereen uit van mijn leeftijd. En ik niet. Mensen vroegen wel eens waarom, maar ik weet niet, interesseert met gewoon niet. Ik vind het thuis fijn, beetje gezellig, beneden of boven zitten, tv kijken, beetje computeren enzo....ja, vind ik wel leuk.
Leuk om te weten dat ik niet de enige ben.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 14:53
Verwijderd
Uitgaan lijkt verplicht, maar er zijn zat mensen die het (ook) niet doen.

Ik keek heel erg op tegen mijn zestiende verjaardag, want dan zou ik 'eindelijk' uit mogen. Ben nu 3 keer geweest in 3 maanden tijd. Ik verlang er niet naar terug, dat gevoel dat ik sochtens heb, omdat ik te laat naar bed ging is me niet zoveel waard. Het was niet eens zo super gezellig (wel 'leuk' maar niet super boeiend). Ik vind naar de film gaan, of naar een feest ofzo veel leuker. Ik dans heel graag, maar ik moet me wel op mijn gemak voelen. Tijdens het uitgaan krijg ik alleen maar het 'uiterlijk is het belangrijkst' idee, en daar houd ik gewoon niet van.

Ik zal heus nog wel eens gaan, maar ik heb net zo lief gewoon een gezellige avond zonder persee uit te gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 15:00
Brenda_88
Brenda_88 is offline
k ga nie zo vaak uit. heel erg verschillend. k ga wel naar de kermis enzo hoor, k ben naar badpop en popweekend gweest (dat zijn feesten hier bij mij in de buurt) maar meestal ga k omdat mn vriendinnen me mee vragen maar k ga er meestal met gemengde gevoelens heen...t ligt er ook aan hoe k me voel. ach ja, gwoon veel zuipen dan kom je wel in de stemming, k weet dat t fout is maar toch doe k t. heel erg veel zuipen..
Oud 13-10-2003, 17:41
floortje bloem
floortje bloem is offline
ga eigenlijk nooit uit,

I'm not anti-social, i just hate being with people

vind het eigenlijk niet zo boeiend en ga al de hele week
naar school met hetzelfde soort mensen en om die dan
ook nog te zien als je uitgaat.

dansen vind ik wel weer gaaf, en concerten en festivals,
maar ga dan gewoon gezellig met mijn vriendje en niet
met een groep.
Oud 13-10-2003, 20:53
Milos
Milos is offline
Je bent helemaal niet vreemd hoor. Ikzelf ben ook niet zo'n discoganger, maar ga wel graag naar een kroeg, concert of festival. Nu ga ik wel meer uit als vroeger, maar dat komt omdat ik nu mensen hbeb gevonden die goed bij me passen en ook van mijn muziek houden en van mijn soort feesten enzo. Misschien kunnen we eens met een stel van dit forum dioe gelijkgestemd zijn eens wat leuks ondernemen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2003, 21:20
marlies
marlies is offline
Citaat:
Pukeboy schreef op 16-11-2002 @ 18:57:
Dank voor je reacties! Ik ga vaak wel in de week op café. Gewoon om te poolen of te kickeren of gewoon eens om te babbelen. Dit is gewoon tijdens de week met mijn schoolkameraadjes. Meestal zit ik ook wel met iemand op de trein op weg naar huis. Hij moet er wel vroeger af als mij maar toch. Ik denk wel dat ik toch nog enige vorm van sociaal contact heb hoor. Alleen het uitgaan valt me soms wat tegen en jammer dat mijn ouders er zo over lopen zeiken. Ik zal het me maar niet teveel aantrekken zeker?
ik denk dat je ouders bang zijn dat je eenzaam wordt. (niet dat je dat zo wordt, maar ze zijn gewoon bezorgd)
Oud 14-10-2003, 09:55
Fantôme
Fantôme is offline
hoihoi,

nou, ik zal eerlijk zijn en dus niet zeggen dat ik hetzelfde heb als jij. ik houd wel van uitgaan!! vind het gewoon gezellig met vrienden en vriendinnen enz. Maar het is zeker niet verplicht en als je daar gewoon geen zin in hebt moet je het niet doen!!
ik bedoeld, dan besteed je geld aan iets wat je helemaal niet leuk vind.

Er zijn zat mensen die niet van uitgaan houden.
Maar zijn die mensen dan abnormaal?! Tuurlijk niet!!
of je moet zeggen dat iedereen abnormaal is... Maar dat is weer heel wat anders.

Je moet gewoon doen wat JIJ leuk vind en niet wat ANDEREN leuk vinden want daar heb je helemaal niks aan.

liefs, Wendy
Oud 14-10-2003, 11:50
Verwijderd
Ik herken het wel. Ik hou ook niet van uitgaan, tenminste niet van rokerige kroegen en disco's met herrie. Ook was ik te onzeker. Ik had een tijdje vrienden die allemaal wel daarvan hielden. 1 vriendin dwong me zelfs bijna om mee te gaan, ze vroeg elke dag: waarom wil je nou niet, wat is er niet leuk aan? Gelukkig heb ik me nooit weten over te halen, want ik wil niets tegen mijn zin doen, en dat aandringen was echt niet leuk. Ik snapte niet waarom ik moest uitgaan: ik kan niet tegen rook en herrie, ik vond het nooit echt gezellig, durfde niet te dansen en ik was de dag erna altijd brak en moe, zelfs als ik niet gezopen had.

Dat je ouders zeuren dat je zo geen contact met anderen hebt, vind ik een beetje raar. Ten eerste bepaal je zelf hoeveel contact je met anderen wilt, ook al blijf je elke dag alleen thuis zitten ofzo. Verder zijn er genoeg andere dingen en plaatsen waar je leuke mensen kunt ontmoeten. Een sportclub, muziekschool, discussiegroep, whatever. Dus als je wel behoefte hebt aan anderen kan je zoiets overwegen, maar alleen als JIJ wil, laat je niets aanpraten!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 06:53
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Tja ik herken het wel, steeds die vragen aanhoren van bijv. mn rijinstructeur: 'En, nog uitgeweest dit weekend?' 'Neuj' 'Waarom niet dan?' etc.

Ikzelf ga ook heel weinig uit, om een paar redenen:
-Ik heb geen/ weinig vrienden die (nog) uitgaan....en ben ook te verlegen om zomaar op school iemand aan te spreken van: 'Hee, ga je mee uit?'
-Ik ga niet graag alleen, vooral niet naar tenten die ik nog niet ken, dan voel ik me bekeken of onzeker....tja ik weet het heel stom en abnormaal maarja..
-Ik ben vaak moe de laatste tijd, verveel me soms gauw bij het uitgaan, wordt hangerig. Tegen de tijd dat het tijd is om uit te gaan, zo rond een uur of 12, denk ik ook vaak: 'laat maar ik ben nu te moe'
-Ik durf niet altijd te dansen.
-tis duur en ik heb geen geld
-de muziek staat vaak te hard waardoor ik mensen niet meer versta en er maar een beetje bijhang
-ik vind niet alle uitgaanstenten leuk, vroger ging ik altijd met vriendinnen mee uit maar ik vond er nooit veel aan omdat het altijd propvol was en ik altijd in een 'doorgang' stond waardoor er continu mensen tegen je aanbotsen, je er niet kon dansen, ook niet kon praten (ik niet) want daarvoor stond de muziek te hard, het was een cafe/ disco waar mensen kwamen die me niet echt aanstonden (15 jarige breezersletten en boerenlullen uit de regio)
-uitgaan is altijd zo kijken en bekeken worden en ik hou niet zo van van die koetjes-en kalfjespraat en geflirt met jongens, ben er niet goed in.

En zo nog meer redenen. Af en toe zou ik best graag uitwillen, maar dan druf ik niet in mn uppie.....ja ik ben raar
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:22
Verwijderd
Hmm misschien moet je het is jezelf leuk maken en is positief denken over uitgaan want het kan best leuk zijn hoor.
Ik ga nu vanaf mijn 15uit, de ene keer heel vaak de andere keer heel weining. De laatste tijd dan weer iets meer maar dat komt mijn vriendin en vrienden. Maar wat jij is moet doen is naar een vet feest gaan, ik zelf hou dan erg van hardstyle, vind het echt super vet. De sfeer, de muziek, de mensen, de lasers, de video schermen, de hele decoratie, alles is gewoon super, mits je ervan houd... Of je kan een keer naar een goa-party gaan, dat is ook super vet, lekker chillen, alles is relax... Wat doen je vrienden dan in het weekend? En wat doe jij nu in het weekend? Heb je eigenlijk ook wel het gevoel dat je ergens naar toe leeft?
Ik nu wel hoor, bv 24 oktober is mijn vriendin jarig, auto rijden, feesten, vakanties enz. En als je het echt niet leuk vind moet je toch iets anders leuk gaan doen want elke avond lekker tv kijken of internetten wordt je ook niet echt blij van lijkt mij.
Hoe zit het met de meisjes dan? Ik zelf heb een vriendin en daar ben ik ook aardig druk mee en het is heel leuk en je krijgt er natuurlijk iets voor terug. Nou ik hoor het nog wel...
En je leeft maar een keer he dus doe er iets mee en ga echt leven....

succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten