| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ghost Dog: the way of the samurai
dope muziek , maar die film zelf, weet nou niet of ik hem slecht of goed moet vinden... matig vermakelijk zal ik het er maar op houden
Laatst gewijzigd op 13-10-2003 om 16:00. |
|
|
|
|
|
Showtime en Ninja Scroll
Showtime vond ik best goed. Robert en Eddy zijn beiden zeer goede acteurs en om ze dan samen in 1 film te zien, top Ninja Scroll blijft goed. Ook al vijf keer gezien ofzow Vanavond Bringing down the house kijken...feest
|
|
|
|
Van God Los, goede film alleen waarom Tygo Gernandt dat kalf heeft gekregen is mij een beetje een raadsel, ik vond dat Egbert-Jan Weber een betere rol neer zette.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
als k em de eerste keer zonder ondertiteling had gezien vondk em waarschijnlijk ook niet zo geweldig Maar met ondertiteling (of iig als je weet wat d rgezegd wordt ) issie heel mooi!!
|
||
|
|
|
|
Gisteren Flodder 3 gezien, was best ok. Sjakie kreeg eindelijk een vriendin, en Nelly Frijda is gewoon erg stoer
Later op de avond kwam Barbarella op BBC1.. Onwijs jolige film. Een paar cliche's (voornamelijk de wulpsheid van Jane Fonda) worden uitvoerig uitgediept.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 08:25 | |
| Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 5 AJMouse | 500 | 14-07-2004 02:03 | |
| Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 4 AJMouse | 500 | 17-05-2004 19:33 | |
| Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 3 AJMouse | 500 | 20-03-2004 16:19 | |
| Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 2 Verwijderd | 500 | 14-01-2004 00:03 | |
| Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? Toet0r | 6 | 16-10-2003 21:03 | |