![]() |
|
![]() |
hoe lang ben je bezig geweest om dat bericht samen te stellen ? allemaal woordjes uit het geneeskundig woordenboek van je gepakt en dat overgeschreven er uiteindelijk een verhaaltje van proberen te maken dat toch niemand begrijpt zodat wij als mede-forummers jouw stoer vinden omdat jij zogenaamd intelligent bent ?
|
- waarom die nieuwe tag [MED]? Alles wat op dit deelforum staat heeft toch gewoon met lichaam & gezondheid te maken? Zo'n aparte tag lijkt me niet nodig...
- waarom die verklaring van Ponsglioom? de gevorderde student geneeskunde die jij zoekt, zal ook vast wel weten wat een ponsglioom is of er informatie over hebben...
||
![]() |
Citaat:
![]() Van iemand op S&M kan je toch ook niet eisen dat 'ie geen HTML meer gebruikt, omdat de 'gemiddelde forumbezoeker' geen HTML kan lezen? Oh ja, ik wil sowieso het niveau wat omhoog brengen. ![]() Op S&M praten ze over programmeren, waarom zouden we L&G niet gebruiken om over dit soort dingen te praten? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
volgens mij word je later echt zo'n vies mannetje dat de hele dag achter het raam gaat zitten trekken.
||
![]() |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=626197 Klagen daar ook mensen dat ze het niet kunnen begrijpen en dat alles in voor iedereen begrijpelijke taal moet? Nee, want dat heeft geen zin. Of neem dit: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=626224 Of dit: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=621641 Daar begrijp ik niets van. En dus reageer ik niet. Lijkt me duidelijk! |
![]() |
|
Verwijderd
|
FA, die topics die jij nu noemt staan op S&M en H&T, dat zijn zulke specifieke fora dat er alleen mensen komen die daar ook echt iets te zoeken hebben.
Hier op L&G weet je dat het grootste gedeelte van de mensen bestaat uit kleine meisjes die geen ruk snappen van echte geneeskunde en uit jongens die zich zorgen maken over de lengte van hun lid. Ik schrijf ook vaak verhalen over juridische zaken omdat ik het leuk vind om die dingen die mij interesseren, ook uit te leggen aan anderen. Ik kan me voorstellen dat jij het ook leuk vindt om jouw interesses aan anderen uit te leggen en met anderen te delen. Maar op deze manier blijft het ontoegankelijk, ondoorzichtig en enorm vanuit je ivoren verpleegkunde-torentje. Probeer dan in ieder geval je kennis op een meer toegankelijke manier over te dragen, op deze manier is het alleen een slapjes oplepelen van alle termen die je kent, hetgeen nogal irritant overkomt . |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
... Citaat:
1. Of er zit bij jou een bloedvat klem waardoor er dit soort onzin uit jou stroomt 2. Of deze tekst geeft een uitleg wat jou geslacht is (of was), waarom het zo is gekomen en de reden waarom je een bril hebt. Citaat:
Jah, ga dit allemaal maar is analyseren! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je vraagt dus eigenlijk gewoon waarom de druk in de richting van de schedel toeneemt wanneer er een blokkade zit in het verbindingskanaal tussen de 3e en de 4e hersenkamer. Dit lijkt me heel wat duidelijker geformuleerd dan jij doet. Verder vind ik, zoals ik al zei, de topics die jij noemt een verkeerd voorbeeld. Bij die topics kun je dingen gewoon niet 'makkelijker' zeggen, omdat dat nou eenmaal de termen zijn die worden gebruikt (je kunt een script toch niet begrijpelijk gaan neerzetten? Script is script. En je kunt toch niet ineens de specificaties van een moederbord in een duidelijker taal neerzetten ofzo? Dat slaat helemaal nergens op). Ik vind een topic over het middel Roaccutane een zelfde soort topic als de topics die jij noemde: dat is wel specifiek voor een forum, kun je niet anders verwoorden, maar ik weet er verder helemaal niets van (ok, het is niet helemaal te vergelijken, omdat het natuurlijk toch van een andere orde is, maar het is maar een voorbeeld). Het lastige aan deze (dit soort) topic(s) is dat ten eerste niemand het antwoord weet en ten tweede de meeste forummers zich aan dit soort topics ergeren. Uit de reacties blijkt wel dat dit boven het niveau ligt. Dat je het niveau hier wat op wilt krikken vind ik geen probleem. Maar geneeskundige termen vind ik toch niet iets wat je echt kunt opvatten als iets voor op een scholieren-forum. De gemiddelde leeftijd van de forummers die hier komen is 16 jaar. Op die leeftijd word je nog niet geacht dit te weten. Als je dus het niveau hier wat wilt opkrikken, doe dat dan op een andere manier, waar iedereen wat aan heeft. Ik hoop dat je begrijpt dat ik het topic om deze redenen sluit. Ik heb geprobeerd zo duidelijk mogelijk uit te leggen waarom. Mocht je het toch nog niet begrijpen of het er niet mee eens zijn, dan weet je denk ik de wegen wel te bewandelen om mij of een andere forumbaas die hierover gaat te benaderen (M&M, Beleidszaken, mail, pm, icq, msn). Hopelijk zie je het redelijke in van mijn beslissing en kun je het ermee eens zijn dat ik dit topic sluit.
|
|