Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
hehe ja, gewoon niet te veel en ja ik ben net zoals als al die andere domme mensen: "het overkomt mij toch niet"
ik vind het te chill om het niet te doen en de kans is er wel, maar wel erg klein. oja en twas btw achterneef, voor de rest niemand in de familie en hij kreeg het doordat ie alcoholist was, geen aanleg ervoor denk ik dus |
![]() |
||
Citaat:
Kutsooi
|
Een vriendin van mij heeft het gehad, overigens ook de keer daarna dat ze het nog een keer probeerde. Ze rookte voor het eerst in haar leven een halve joint, gedeeld met mij. Was vrij sterk. Ongeveer 10 minuten daarna, we liepen terug naar de school, begon ze te gillen dat ze duizelig was. Ze ging op de grond zitten, daarna liggen en janken dat ze doodging, dat haar hart niet meer stopte en keihard aan het kloppen was. Ik voelde, maar dat was niet zo. Ze lag daar te gillen en te janken, ze zei telkens "IK DRAAI WEG!", was echt heel eng. Uiteindelijk zijn er leraren bij gekomen en is ze apart in haar eentje in een kamertje gezet. Daar zat ze in zichzelf te mompelen dat ze doodging, daarna werd ze wat rustiger. Af en toe ging het weer fout, ze werd echt hysterisch. Sinds die keer is ze ook heel snel duizelig geweest, het wordt wat minder. Maar dat trippen heeft echt 4 á 5 uur geduurd, ze is tot 7 uur 's avonds op school geweest.
|
Van puurpijp wordt ik altijd 10 keer wauser.
Heb ook bloemetjes in mijn behang gezien, mijn eigen stem zwaar verneukt. In amsterdam met een andere vriend gelopen, en helemaal van de wereld zijn, da's vaak mega extreem maar niet bad. Van jointjes wordt ik juist weer sneller misselijk, en helemaal in combi met alcohol. |
![]() |
|
afgelopen weekend zat m'n vriend heel slecht te trippen... 'k Had brownies gebakken, met een grammetje of twee White whidow en wat restjes K2... het idee was dat iedereen een klein beetje nam, maar hij had iets van de helft op, dus errug veel, op een zo goed als lege maag...
Anyway, hij had dus een slechte trip. Ging denken over zelfmoord, over iedereen die heel belangrijk voor hem was en werd behoorlijk unhappy. het ene moment moest iedereen weg, 't andere moment wilde hij dat ik en een vriendin van me bij hem waren. We gingen tegen hem aanzitten, waar hij rustiger van werd. Dat duurde iets van twee uur. Daarna ging hij plat en die vriendin en ik bleven op 't bed liggen, waar hij nog rustiger van werd in de momenten dattie 'wakker' was. Slechte trip. Morgen weer stoned worden met het vriendje en andere vrienden. ![]()
||
Citaat:
http://www.drugsinfoteam.nl/Schizofrenie.html ![]()
|
het enige "trippen" dat ik ooit gekend heb van wiet, is dat ik mn kaken niet meer van elkaar kon krijgen, al mn spieren aangespannen, elk klein geluidje of beweging was opeens 10x zo heftig...maar dat deuren verdwijnen door wiet? nooit van gehoord...
![]()
||
Citaat:
daarom was het ook zo iets vaags....
|
![]() |
||
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
mja bad trips...
een paar keer gehad. na een supercone van 18 cm met een half zakje. maar iedereen haakt altijd zo snel af ![]() ![]() ![]() maargoed, tja ik zo superbenauwd en onregelmatige versnelde hartkloppingen en kotsneigingen = niet leuk ![]()
|
Vrijdag had ik teveel achter elkaar geblowd en toen werd ik ook best gek.
Voelde me echt enorm beroerd en stikte steeds bijna enzo. Maarjah ken gebeuren he.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Heb nog nooit echt een bad-trip gehad ofzo, maar toch wel behoorlijk wat afgesmoked met een maat van me deze zomer =]. Wel heb ik last van nalatigheid en ik vergeet behoorlijk veel dingen. Slapeloosheid heb ik ook af en toe wel is last van als ik 'helder' ben.
Meer mensen die dat hebben?
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 07:50. |
![]() |
||
Citaat:
...Ik was met een paar vriendinnen in de stad en nadat ik 1 blowtje had gerookt begon het.. Ik vloog boven mezelf, hoorde vage stemmen.. Vervolgens begon ik tegen m'n vriendinnen te schreeuwen dat ik gek werd en cola moest hebben.. Ze haalde voor de gein een chocolade milkshake.. Toen dacht ik dat mijn smaakpupillen niet meer functioneerde ![]() Heel vaag verhaal, maar dit verwoord het beste wat ik voelde.. Enne, daarna heb ik nog vele joints gerookt.. Over het algemeen blow ik thuis omdat ik me daar save voel... (En 's avonds een jointje om zalig op te kunnen slapen ![]() Joyce
||
Citaat:
![]() jij en ik sucken em anders wel ger ![]()
|
[QUOTE]omajunk schreef op 12-10-2003 @ 22:53:
schizofrenie is wat anders muppet.. Door middelen als canabis kan het wel als een 'trigger' werken.. Ofwel, de wiet/ hasj zorgt ervoor dat je psychotisch KUNT worden.. Mensen die aan schizofrenie leiden, zijn vatbaar voor psychoses.. Ergo, need i say more? Quote; gewoon ff volgende keren niet te veel, zoals naaldmans zei: opbouwen... ![]() Hoe kun je wiet gebruik/ thc opbouwen ![]() ![]() *Afzeikbui* ![]() Joyce
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
[QUOTE]coopergirl schreef op 20-10-2003 @ 10:33:
Citaat:
Nee op die manier bedoelde ik niet opbouwen. Ze was bang om weer te blowen, omdat ze dan misschien weer fout gaat. Dan moet ze gewoon de eerste keer maar een paar hijsjes nemen, dan is de kans klein dat ze weer fout gaat. De volgende keer weer iets meer blowen....etc. dat bedoelde ik met opbouwen. |
![]() |
|
Ik heb last van angsten gehad (niet zozeer door wiet, maar als ik wiet ophad werden ze natuurlijk nog erger) dus ik durf nu niet meer te blowen. Laatst nog eens geprobeerd en dat ging idd fout (t werd ook helemaal zwart voor mn ogen, ik strompelde over de rotzooi van mn vriend naar zn matrasje toe) dus ik raak dat spul niet meer aan.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (like i said, meestal voordat ik naar bed ga rook ik er een... Dan ben ik in no time onder zeil en krijg ik weinig van het effect mee... Miss een beetje zonde ![]()
||
Citaat:
![]() (dit 'opbouwen' is idd een prima voorstel!)
|
Denk dat iedereen zoiets weleens gehad heeft, zeer nare ervaring, kaken niet meer van elkaar kunnen krijgen, steeds verder weg zakken, op een gegeven moment leek het net of ik door een tunnel heen keek, en zakte ik steeds verder weg, probeer je dan vast te grijpen aan iets maar het lukt niet
![]() écht, je wordt steeds gekker, heb 't 4 keer gehad, 1 keer extreem, 2 keer heftig, en 1 keer rustig. Iedere keer dat ik blowde was ik 'r bang voor, en het lijkt juist of het dan júist komt ![]() Heb 't onderhand al 2 jaar niet meer gehad.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |