![]() |
|
nee, ok, oude vieze mannetjes zijn niet gewensd, maar ik kan me voorstellen, en dan ga ik ook van mezelf uit, dat je wel eens denkt 'ze moesten eens weten ...'
soms heb je ook dat dames bijvoorbeeld een leren broek dragen en daar niks onderaan hebben, dan heb je dat mannen gaan 'zoeken' naar een onderbroek en als ze die dan niet kunnen vinden ... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jah, lijkt me echt cool een keer te doen, maar moet dan wel ff een goede gelegenheid zijn ofzow, niet op een schooldag of iets dergelijks.. Maar bh zou ik toch aandoen, kan niet zonder want dat doet pijn.. stomme dingen owk
![]() Maar jah, zou me niet veel schelen als iemand anders ut zou zien of zou weten, ze mogen dr toch niet aan zitten! Lijkt me wel leuk keer te doen als mn vriend moet spelen met zn band ofzow, en dan vlak voor ie begint ut em influisteren ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja is ook goed.. mikkie_gimza@hotmail.com is mn meeladres iig
nneuh.. bedacht me net, volgende optreden is in Mei, maar das in Schoonhoven.. moeten we eerst stuk in de auto zitten.. kvoel me toch niet echt op mn gemak zonder onderbroek tussen al die gasten in te zitten ![]() dus toch maar Juni |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
is niet eng, maar wel spannend. Als het eng zou zijn is het niet meer leuk denk ik. zou er denk ik ook niet de hele tijd aan denken, dus de kans dat ik bij het uitstappen ofzo betrapt zou worden is niet geheel onbestaand ...
|
je vergeet het op een bepaald moment gewoon, dat is het 'probleem'.
maar, als ik het goed heb begrepen doe jij het wel vaker, met vrij weinig kleding rondlopen, dus dan ben je er wel aan gewend. overtuig jij nou eens sommige dames hier dat het lekker is om zonder ondergoed de straat op te gaan! |
![]() |
|
ik vind dat ik al behoorluk mun best doe om de mensen (meiden) daarvan te overtuigen, maar ik bemerk toch enige scepsis. Het gaat hem niet om het blootlopen he meiden, het spannende zit hem in het stiekume, wat jij weet maar een ander niet, de spanning van het betrapt kunnen worden (wat dan natuurlijk nooit gebeurd, niet als je 'er op zit te wachten') De enige uitzondering die ik daarop zelf maak zijn mun billen, ik word denk ik gewoon erg graag nagekeken ofzo, zomerbroeken kunnen niet genoeg doorschijnen en ik verlang er steeds weer naar om met mun billen in de zon te kunnen, maar ik vind dat niet hetzelfde als de straat op gaan zonder ondergoed, dat laat je toch juist niet zien, dan is de lol er af
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmz.. maar jah, tis op zich wel geil idee jah.. Maar zou het dan eerst al een paar keer moeten hebben gedaan zodak er aan gewend ben.. ben dan wel bang dat de afscheiding tijdens het zitten een vlek zou maken op mn rok of whatever..?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ja, ik ben enorm ijdel!! hihi ![]() ![]() ![]() liefs, Rio
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
er wordt teveel over geluld, ik stel voor om vanavond allemaal ondergoedloos door het leven te gaan
![]() follow me people ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
HET LIJKT ME Wel een zeeerrr geil idee ![]() dus messchien ooit nog welleens ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Seksualiteit |
Ondeugende spelletjes Trinity | 37 | 16-09-2005 09:34 | |
Seksualiteit |
Zonder ondergoed KiMZz | 141 | 06-09-2005 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |