Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2002, 14:10
youriw
youriw is offline
wie van de dames en heren gaat weleens zonder ondergoed de straat op? dus de heren zonder onderbroek en de dames zonder bh en/of slip?

zo nee, zou je het niet eens willen proberen?
zo ja, waarom doe je het?

ik, mannelijk, ben laatst overgehaald om het eens te proberen en het bevalt me wel, niet altijd, maar zo af en toe, het verhoogt de spanning vind ik, het is opwindend.
Oud 30-04-2002, 14:20
martine17
martine17 is offline
Is toch nix mis mee? Lijkt me ook wel eens leuk om te doen. Ja niet om zo de hele dag te lopen, maar bijvoorbeeld op een afspraakje met je vriendje ofzo. Alleen zou ik dan wel een beetje bang zijn dat iemand anders dat zou zien. Maar dat is ook wel weer spannend.
Oud 30-04-2002, 14:24
YoungSimba
YoungSimba is offline
Kan zeker opwindend zijn. Doe wel eens in de zomer, omdat ik korte broek met ondergoed wat raar kan vinden zitten (net alsof je een boxer onder je zwembroek draagt ofzo). Maar ik denk wel dat het snel went en dan merk je er maar weinig van, denk. Zelfde als met naakt slapen; eerste keren lig je halve nacht met een stijve, omdat je het niet gewend bent (voor degenen die niet heel hun leven naakt hebben geslapen, natuurlijk ), maar na een paar dagen is dat ook weer gewoon en voelt het juist weer raar om met iets van kleding aan te slapen.

Dus als je het opwindend wilt houden, moet je het maar af en toe doen
Oud 30-04-2002, 14:28
youriw
youriw is offline
Citaat:
martine17 schreef:
Is toch nix mis mee? Lijkt me ook wel eens leuk om te doen. Ja niet om zo de hele dag te lopen, maar bijvoorbeeld op een afspraakje met je vriendje ofzo. Alleen zou ik dan wel een beetje bang zijn dat iemand anders dat zou zien. Maar dat is ook wel weer spannend.
er is absoluut niks mis mee, dat zeg ik ook niet. ik vind het zelf enorm opwindend! en als ik merk dat mijn vriendin niks aan heeft ... geil!

maar schaam je je ervoor als een ander het zou zien? dat is toch juist spannend?
Oud 30-04-2002, 14:32
martine17
martine17 is offline
Ligt eraan wie het ziet natuurlijk! Als oude vieze mannetjes op straat het per ongeluk zien, nou nee dank je. Maar voor mijn vriendje heb ik natuurlijk nix te verbergen, en ik zou dat ook wel doen voor hem.
Oud 30-04-2002, 14:36
youriw
youriw is offline
nee, ok, oude vieze mannetjes zijn niet gewensd, maar ik kan me voorstellen, en dan ga ik ook van mezelf uit, dat je wel eens denkt 'ze moesten eens weten ...'

soms heb je ook dat dames bijvoorbeeld een leren broek dragen en daar niks onderaan hebben, dan heb je dat mannen gaan 'zoeken' naar een onderbroek en als ze die dan niet kunnen vinden ...
Oud 30-04-2002, 14:41
martine17
martine17 is offline
Hahaha, dat klinkt wel grappig. Maar ik zou inderdaad denken ze moesten eens weten. Heb ik ook altijd als ik gewaagde lingerie aanheb. Dus zeker als ik nix aan zou hebben.
Oud 30-04-2002, 14:50
youriw
youriw is offline
zou je dan trouwens ook zonder bh gaan of vind je dat te opvallend (ik kan me je cup nog wel herinneren)?
Oud 30-04-2002, 14:52
martine17
martine17 is offline
Dat ligt eraan wat ik aan zou trekken, het mag wel een beetje te zien zijn, maar niet zo heel erg vind ik. Vind ik niet zo mooi uitzien. Maar als het niet zo heel erg opvallen zou ik het wel doen. Dat hoort er natuurlijk bij he? Als je het doet, doe het dan goed!
Oud 30-04-2002, 14:54
youriw
youriw is offline
kijk, dat zijn de vrouwen! prima instelling.

maar je hebt het nog niet gedaan als ik het goed lees ... wanneer ga je het eens proberen?
Oud 30-04-2002, 15:02
martine17
martine17 is offline
haha, nieuwsgierig? Nou ik zie wel, ik heb het er wel eens over met mijn vriendje, het moet er inderdaad maar eens van komen.
Oud 30-04-2002, 15:04
youriw
youriw is offline
ja, ik ben nieuwsgierig naar je bevindingen, geef ik eerlijk toe. voor mij is het alleen maar positief geweest, dus ik ben benieuwd of anderen er ook zo over denken.

en je moet je vriendje er natuurlijk niks van vertellen ...
Oud 30-04-2002, 15:07
martine17
martine17 is offline
Als ik het gedaan heb laat ik wel weten wat ik ervan vond. En tuurlijk vertel ik hem nix, komt hij vanzelf wel achter
Oud 30-04-2002, 15:09
youriw
youriw is offline
prima, ik hoor het wel. en je moet hem dan wel hintjes geven ... of natuurlijk een mooie strakke broek aan doen ...
Oud 30-04-2002, 16:21
Verwijderd
Jah, lijkt me echt cool een keer te doen, maar moet dan wel ff een goede gelegenheid zijn ofzow, niet op een schooldag of iets dergelijks.. Maar bh zou ik toch aandoen, kan niet zonder want dat doet pijn.. stomme dingen owk

Maar jah, zou me niet veel schelen als iemand anders ut zou zien of zou weten, ze mogen dr toch niet aan zitten!

Lijkt me wel leuk keer te doen als mn vriend moet spelen met zn band ofzow, en dan vlak voor ie begint ut em influisteren
Oud 30-04-2002, 16:27
youriw
youriw is offline
haha, dat vind ik dus leuke dingen, om dan even te kijken hoe hij er mee omgaat! je zou eigenlijk als het kan hem tijdens het spelen het moeten laten zien ... maar hoe doe je dat zonder dat de rest het kan zien?

jammer van die bh, maar het is wel begrijpelijk.
Oud 30-04-2002, 16:33
Verwijderd
Jah.. das best wel errug lastig idd.. Maar dat zou wel nog cooler zijn.. Ik moet wel dan tijdens het optreden zn didge soms aanpakken, ms kan ik ut dan ergens fluisteren ofzow.. hmz.. ga ik nog es ff flink over nadenken hoek dat ut leukst doe
Oud 30-04-2002, 16:37
youriw
youriw is offline
cool! lijkt me tof ... ook van jou hoor ik graag hoe het gegaan is! hou je me op de hoogte?
Oud 30-04-2002, 16:41
Verwijderd
yep.. volgende optreden is wel pas in Juni.. hihi.. zou dubbel vaag worden want heb ook soort vage afspraak met een vriendin van me te gaan voor de neus van mn vriend (vind ie goed hoor).. lol.. Maarreuh.. Heb je anders geen msn? Is ms wat makkelijker
Oud 30-04-2002, 16:43
youriw
youriw is offline
, jammergenoeg niet, mag niet van 't baasje (zit op mijn werk), wel mail?
Oud 30-04-2002, 16:45
Verwijderd
ja is ook goed.. mikkie_gimza@hotmail.com is mn meeladres iig

nneuh.. bedacht me net, volgende optreden is in Mei, maar das in Schoonhoven.. moeten we eerst stuk in de auto zitten.. kvoel me toch niet echt op mn gemak zonder onderbroek tussen al die gasten in te zitten

dus toch maar Juni
Oud 30-04-2002, 16:49
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ja is ook goed.. mikkie_gimza@hotmail.com is mn meeladres iig

nneuh.. bedacht me net, volgende optreden is in Mei, maar das in Schoonhoven.. moeten we eerst stuk in de auto zitten.. kvoel me toch niet echt op mn gemak zonder onderbroek tussen al die gasten in te zitten

dus toch maar Juni
okidoki
Oud 02-05-2002, 17:07
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

dus toch maar Juni
Je kunt je slipje ook wel gewoon daar ter plekke uittrekken lijkt mu? Kun je hem net voor dat optreden stiekum aan je vriendjuh geven Overigens lijkt het mij juist wel supergeil om in een auto vol mensen te zitten in de wetenschap dat niemand (of bijna niemand) weet dat ik geen ondergoed aan heb. Wie kan dat in vredesnaam zien zolang je zo dicht op elkaar gepakt zit, ruimte om met je benen uit elkaar te zitten is er immers toch niet
Oud 02-05-2002, 17:11
youriw
youriw is offline
en als ze er wel achter zouden komen, vind je dat eng of juist niet?
Oud 02-05-2002, 17:14
Lievelotje
Lievelotje is offline
is niet eng, maar wel spannend. Als het eng zou zijn is het niet meer leuk denk ik. zou er denk ik ook niet de hele tijd aan denken, dus de kans dat ik bij het uitstappen ofzo betrapt zou worden is niet geheel onbestaand ...
Oud 02-05-2002, 17:25
youriw
youriw is offline
je vergeet het op een bepaald moment gewoon, dat is het 'probleem'.

maar, als ik het goed heb begrepen doe jij het wel vaker, met vrij weinig kleding rondlopen, dus dan ben je er wel aan gewend. overtuig jij nou eens sommige dames hier dat het lekker is om zonder ondergoed de straat op te gaan!
Oud 02-05-2002, 18:25
Lievelotje
Lievelotje is offline
ik vind dat ik al behoorluk mun best doe om de mensen (meiden) daarvan te overtuigen, maar ik bemerk toch enige scepsis. Het gaat hem niet om het blootlopen he meiden, het spannende zit hem in het stiekume, wat jij weet maar een ander niet, de spanning van het betrapt kunnen worden (wat dan natuurlijk nooit gebeurd, niet als je 'er op zit te wachten') De enige uitzondering die ik daarop zelf maak zijn mun billen, ik word denk ik gewoon erg graag nagekeken ofzo, zomerbroeken kunnen niet genoeg doorschijnen en ik verlang er steeds weer naar om met mun billen in de zon te kunnen, maar ik vind dat niet hetzelfde als de straat op gaan zonder ondergoed, dat laat je toch juist niet zien, dan is de lol er af
Oud 02-05-2002, 18:32
youriw
youriw is offline
precies! het geeft je een sexy en geil gevoel dat alleen jij dat weet (of je vriendje ...)
Oud 02-05-2002, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Lievelotje schreef:

Je kunt je slipje ook wel gewoon daar ter plekke uittrekken lijkt mu? Kun je hem net voor dat optreden stiekum aan je vriendjuh geven Overigens lijkt het mij juist wel supergeil om in een auto vol mensen te zitten in de wetenschap dat niemand (of bijna niemand) weet dat ik geen ondergoed aan heb. Wie kan dat in vredesnaam zien zolang je zo dicht op elkaar gepakt zit, ruimte om met je benen uit elkaar te zitten is er immers toch niet
Jah.. das wel een goeie idd!! Gwoon daar uittrekken.. dan is alleen met trug gaan nog ff ut probleem. whaha.. kzie ut al voor me dak gwoon zeg, jah.. khelp ff niet mee sjouwen want kheb geen ondergoed meer aan en dat hoeven jullie niet te zien.. whahahahaha!

hmz.. maar jah, tis op zich wel geil idee jah.. Maar zou het dan eerst al een paar keer moeten hebben gedaan zodak er aan gewend ben.. ben dan wel bang dat de afscheiding tijdens het zitten een vlek zou maken op mn rok of whatever..??
Oud 02-05-2002, 19:30
youriw
youriw is offline
als ik vanuit mijn eigen ervaring vertel, de eerste paar keer liep ik dus constant met een stijve rond, dus ik kan je vertellen dat je eerst een paar keer moet 'oefenen', anders ben je gigantisch vochtig ... al hoeft dat ook niet direct een probleem op te leveren
Oud 02-05-2002, 19:35
Verwijderd
Ik weet ut ik weet ut!!

gwoon vlak voor we naar huis gaan ga ik nog even naar de wc.. trek mn slipje daar uit..

dan moek wel alleen met hem in de auto terugrijden

en dan op de terugweg als ik naast em zit met mezelf gaan spelen.. whahahah!! coool
Oud 02-05-2002, 19:43
youriw
youriw is offline
dan haal jij het huis niet, ik denk dat hij zsm een parkeerplaats opzoekt en je daar ter plekke neemt!
Oud 02-05-2002, 21:19
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

euh neej...ik zie er het nut niet van in...
Oud 03-05-2002, 07:51
youriw
youriw is offline
Citaat:
danique2 schreef:
euh neej...ik zie er het nut niet van in...
dat kan natuurlijk ... ook niet nadat je al het bovenstaande hebt gelezen, dus om je vriendje te verrassen?
Oud 03-05-2002, 21:29
eztah
eztah is offline
Ik vind het best wel een opwindend idee
Oud 03-05-2002, 21:52
Rio
Rio is offline
Citaat:
youriw schreef:
wie van de dames en heren gaat weleens zonder ondergoed de straat op? dus de heren zonder onderbroek en de dames zonder bh en/of slip?

ik, mannelijk, ben laatst overgehaald om het eens te proberen en het bevalt me wel, niet altijd, maar zo af en toe, het verhoogt de spanning vind ik, het is opwindend.
Ik ga vaak genoeg zonder bh de straat op... omdat ik het bij veel shirtjes mooier vind staan zonder bh en of ik zonder slip/string de straat op ga.. nou meestal niet dat vind ik onprettig maar bij sommige broeken tja staat het beter dus dan moe het maar he?

En ja, ik ben enorm ijdel!! hihi

liefs, Rio
Oud 03-05-2002, 21:56
Verwijderd
Ja, ikke gisteren nog. Want ik had thuis mijn zwembroek aangetrokken voordat ik naar het zwembad ging, en ik had geen ondergoed meegenomen. Naja, dan maar zonder he. Is nix opwindends aan hoor. Vind ik tenminste niet. Maar dan moet je niet je gulp open laten staan!
Oud 04-05-2002, 09:35
Winner
Winner is offline
Volgens mij zit da niet zo lekker. Gaat je eikel dan ook niet tegen de achterkant van je rits schrapen en zo?
Oud 04-05-2002, 16:21
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Jah.. das wel een goeie idd!! Gwoon daar uittrekken.. dan is alleen met trug gaan nog ff ut probleem. whaha.. kzie ut al voor me dak gwoon zeg, jah.. khelp ff niet mee sjouwen want kheb geen ondergoed meer aan en dat hoeven jullie niet te zien.. whahahahaha!
Misschien moet je niet meteen met je allerkortste rokje beginnen, je maakt mij niet wijs dat er veel te zien valt met een rok tot op je knieen (of je moet wel heel wijdbeens gaan zitten, wat met zo'n rokje nou meestal weer niet lukt...)
Oud 04-05-2002, 16:26
Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Rio schreef:

Ik ga vaak genoeg zonder bh de straat op... omdat ik het bij veel shirtjes mooier vind staan zonder bh en of ik zonder slip/string de straat op ga.. nou meestal niet dat vind ik onprettig maar bij sommige broeken tja staat het beter dus dan moe het maar he?

En ja, ik ben enorm ijdel!! hihi

liefs, Rio
ik heb een jurkje gehad, dat zo soepel viel, dat alles wat je er onder droeg ontzettend aftekende, terwijl ut eigenlijk niet echt opviel dat er niets onder zat, echt een vreemd stofje, ik geloof dat ik daarmee wel zo'n beetje heb ontdekt dat geen ondergoed best leuk is
Oud 04-05-2002, 19:48
Lievelotje
Lievelotje is offline
er wordt teveel over geluld, ik stel voor om vanavond allemaal ondergoedloos door het leven te gaan Als stichtend voorbeeld zit ik nu gekleed in un jeansrok, een kek shirtje en mun boots achter de pc

follow me people
Oud 04-05-2002, 19:50
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
perseus schreef:
Ja, ikke gisteren nog. Want ik had thuis mijn zwembroek aangetrokken voordat ik naar het zwembad ging, en ik had geen ondergoed meegenomen. Naja, dan maar zonder he. Is nix opwindends aan hoor. Vind ik tenminste niet. Maar dan moet je niet je gulp open laten staan!
*LOL* het zal je maar gebeuren.....
Oud 04-05-2002, 21:41
Drazzic
Drazzic is offline
nog nooit gedaan
Oud 04-05-2002, 22:28
kafka
kafka is offline
Citaat:
Drazzic schreef:
nog nooit gedaan
Drazic is cool (pinkt een traantje weg, denkend aan die goede oude heartbreak high-na-school-middag)
Oud 05-05-2002, 09:45
youriw
youriw is offline
Citaat:
Winner schreef:
Volgens mij zit da niet zo lekker. Gaat je eikel dan ook niet tegen de achterkant van je rits schrapen en zo?
dat weet ik niet, ik heb knoopjes ...

Citaat:
Lievelotje schreef:
er wordt teveel over geluld, ik stel voor om vanavond allemaal ondergoedloos door het leven te gaan Als stichtend voorbeeld zit ik nu gekleed in un jeansrok, een kek shirtje en mun boots achter de pc

follow me people
haha, ik vind het best, als is het nu wel weer een dag later! maandag? prima hoor ...
Oud 05-05-2002, 09:52
Lievelotje
Lievelotje is offline
my night was mega
Oud 05-05-2002, 09:55
youriw
youriw is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
my night was mega
vertel! hebben mensen het gezien? mensen waarvan het niet de bedoeling was?
Oud 05-05-2002, 18:40
Verwijderd
whahahaha
hmmz.. sjah.. Dat zou ik duz echt nooit doen.
Oud 05-05-2002, 18:47
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
youriw schreef:

HET LIJKT ME Wel een zeeerrr geil idee ...
dus messchien ooit nog welleens
Oud 05-05-2002, 18:52
Verwijderd
Kweenie, ik ben te snel te nat daaronder en dan krijg je volgens mij vlekken enzo En het lijkt me zo tochten.. weetjewel, dan voel je lucht tegen een natte plek

naja kweenie.. het idee is wel geil
Topic gesloten

Regels voor berichten