Advertentie | |
|
![]() |
|
19 jarige Angel hier zoekt bestaand bandje of mensen die graag bandje willen beginnen waar ze in kan zingen (evt klein beetje gitaarspelen). Stijl: Rock/soft-rock eigenlijk een beetje van alles wat, als het maar goed klinkt.
![]() Omgeving: zuid-oost friesland/zuid-west groningen/noord-west drenthe Zeg maar 3 hoek: Drachten-Assen-iets in zuid-west groningen. Liefst in de buurt van Oosterwolde/Appelscha. Oh ja: contact: Angellena93@hotmail.com of voeg me toe op MSN en begin een gesprek: mongooltsje@hotmail.com
Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 19:47. |
![]() |
|
![]() |
Gezocht
Leden voor een nieuw bandje, die veel tijd hebben te besteden om te oefenen in Amsterdam of Hilversum. 16 tot 26 jaar. ![]() We gaan op zoek naar iets nieuws, wat we niet van te voren gaan bestempelen als 'metal' of 'punk'. ![]() Zolang t vernieuwende harde muziek is waarin je geintresseerd bent, zijn je eigen invloeden meer dan welkom ![]() Pluspunten van mezelf: ik stik in de ideeën, heb geen nachtrust nodig en toch drink ik geen koffie.. als er iets geregeld moet worden krijg ik 't voor elkaar. Ik kan de taak van manager en producent vullen, en heb vrienden die mij daarbij kunnen supporten. Afhankelijk van drank en drugsgebruik is mijn stem meestal goed genoeg om te zingen in een band. Ben soms niet al te toonvast. Nadelen aan mezelf: ik ben smorgens chaggorijnig en als ik mooie songtexten bedenk ben ik 90% van de tijd too wasted om ze op te schrijven. However, speel jij bijvoorbeeld geweldig doedelzak, of misschien gitaar of basgitaar of misschien zelfs drums.. Kom herrie maken! ![]() Mail naar sander.goes@veronica.nl Laatst gewijzigd op 06-10-2003 om 23:11. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nogmaals...
![]() Nederlandstalig rockbandje Simon The Ghost zoekt drummer! Tot nu toe kunnen we het heel aardig opvangen door onze gitarist en bassist om de beurt te laten drummen, maar ja... het schiet natuurlijk niet echt op. Omdat we graag een wat voller geluid willen, dus meer gitaar en piano erbij, zoeken we een drummer. Woonachtig in Coevorden of omstreken, en muzieksmaak à la Radiohead / Boudewijn De Groot / Pink Floyd / Van Dik Hout / The Who e.d. is geen probleem. Integendeel ![]() De website: http://www.simontheghost.cjb.net Het reactie-adres: simon_the_ghost@hotmail.com Tenk joe for jor attention ![]() oh ja: we hebben al eigen nummers, en de bandleden zijn resp. 17, bijna 20 en 20 jaar oud. |
![]() |
|
![]() |
en wij zoeken nog een zanger voor onze metallica-coverband. we wensen vooral het oudere werk te spelen. sinds een paar maanden zijn we bezig en sinds kort hebben we een 2e gitarist. de setlist tot nu toe:
enter sandman seek and destroy for whom the bell tolls master of puppets welcome home/sanitarium oefenruimte is in valkenswaard, bij onze fervente muziekforummer Carn thuis op zolder. valkenswaard ligt 10 km onder eindhoven en 6 km links van leende (lind)!
|
GITARIST zoekt bandleden (drummer, bassist) om een metal/hard-rock band te beginnen.
invloeden: Metallica System of a Down Korn Rage Against The Machine/Audioslave leeftijds-categorie: 13 t/m 16 jaar. (zelf ben ik 14) oefenruimte ok handig (heb er zelf namelijk geen) !OMGEVING VLAARDINGEN!
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Onaf hersenspinsel Charlottetje | 49 | 02-12-2005 00:17 | |
Muziek |
check dit Rioto | 15 | 15-07-2003 10:37 |