![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Overigens kun je het ook buiten je ouders om doen, maar dan moet je t wel zelf betalen. De kosten van de pil variëren (jaha, ik weet het nu precies) van 8,74 euro per halfjaar tot 36,47 euro per halfjaar. Waarschijnlijk krijg je de eerste drie maanden microgynon 30, dat is een vrij goedkope pil (en hij levert bij de minste mensen bijwerkingen op) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom denk je dat je moeder er niet echt blij om gaat zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dus... * pil vergeten * pil nog eens vergeten *seks gehad en vanaf toen geldt die 72 uur ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ok, ik vroeg me af, als je geen vriendje hebt en er voor jou geen reden is om de pil te slikken (voor een tijdje) kan je dan beter stoppen met de pil, en als het weer nodig wordt (qua veiligheid) dan weer verder gaan slikken??
EN in hoeverre verminderd de pil je vruchtbaarheid qua kinderen krijgen?? Floor |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is het niet per se beter om te stoppen wanneer je het niet nodig hebt; wanneer jij het fijn vindt om hem te blijven slikken omdat je dan bv lekker regelmatig ongesteld bent en bijna geen last hebt van je ongesteldheid, dan slik je hem fijn door. Wanneer je geen voordeel in het door blijven slikken ziet, maar juist wel in het niet door blijven slikken (bv omdat het goedkoper is en je niet altijd aan dat pilletje hoeft te denken) dan slik je hem niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je er eenmaal mee gestopt bent dan bouwt je lichaam dat weer op tot de normale kans en na een paar maanden ben je weer net zo vruchtbaar als je daarvoor was. |
![]() |
|
![]() |
ik slik de pil.. maar werkt de pil ook wel goed, als je niet lekker in je vel zit, en je niet lekker voelt.. ik voel me n.l al een tijd niet goed, last van krampen (tiefes darmen).. ben ook over gevoelig enzo.. kan niets meer hebben..
maar werkt de pil dan ook minder goed? en is er een kans dat je zwanger kan raken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En op het topic van Lieve wat gesloten is:
Ik denk dat je pil inderdaad te licht (niet lucht ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Keej, misschien al vaak geweest maar toch ffies een vraagje:
vorige maand ben ik eerder met mn nieuwe strip begonnen dan normaal, zodat ik nu door de weeks ongesteld word en niet meer in het weekend. nu moet ik nog tot en met vrijdag slikken, maar ik heb sinds gister al licht bloedverlies. Is dit normaal? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dus dat het daardoor komt dat je licht bloed verliest, je lichaam heeft er niet aan kunnen wennen. Maar denk er dus aan dat je áltijd een stopweek van 7 dagen neemt en áltijd minimaal 3 weken de pil slikt, anders kan het de veiligheid beïnvloeden! |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ik zit nu weer te denken dat dat misschien wel is omdat ik een driefasenpil slik, daar zal het misschien dan wel anders bij zijn dan bij een eenfasepil... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hallo,
ik heb een vraagje! Ik ben vandaag begonnen met het gebruiken van de pil, maarr.. (nu komt mijn vraag) Vannacht kwam er maar een klein beetje bruinachtig bloed/vocht uit en heb vanochtend de pil geslikt, maar menstrueerde toen weer niet..en begon ongeveer een uur later te menstrueren..werkt de pil nu wel? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je zeker wil zijn; ga ervan uit dat je vanaf de tweede strip veilig bent, niet eerder. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hoihoi, ik gebruik de Diane-35 pil, en ben woensdag aan weer mijn eerste strip begonnen. Gisteren was het donderdag, en toen heb ik mijn 2e pil dus ingenomen, zo rond een uur of 10 's avonds. Nou moest ik vannacht overgeven (rond kwart voor 4). Geldt dit als een vergeten pil, ben ik nu onbeschermd, of heeft hij lang genoeg in kunnen werken? hoe werkt dit precies? alvast bedankt!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wat moet je doen als je de pil in de 3e week vergeten bent? maar er achter kwam vorodat het 12 uur later was....?
gewoon doorgaan en de pauzweek overslaan zoiets haalde ik uit de bijsluiter maar ik twijfel hierover weet iemand dit? ![]() ben hem dus in de derde week vergeten maar heb hem toch nog ingenome ongeveer 10 uur later ofzo
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben echt een chaoot... Kwam er gisteravond achter dat ik de pil van woensdag en donderdag was vergeten. Toen heb ik om 19u één pil geslikt en net voor ik ging slapen (half 3) de andere twee. Niet echt veilig dus
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
wat moet je doen als je de pil in de 3e week vergeten bent? maar er achter kwam vorodat het 12 uur later was....?
gewoon doorgaan en de pauzweek overslaan zoiets haalde ik uit de bijsluiter maar ik twijfel hierover weet iemand dit? ben hem dus in de derde week vergeten maar heb hem toch nog ingenome ongeveer 10 uur later ofzo. ALSJEBLIEFT IK HEB ECHT ADVIES NODIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.anticonceptie.nl/consument/ -> 'De pil' -> 'pilvergeten' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik voel me de laatste tijd echt niet fijn. Ik weet niet echt of het door de pil komt maar heb anders niet echt een idee waar het vandaag zou moeten komen. Heb nu net me stopweek en heb ontzettend last van buikpijn. Moet vaak huilen en kan maar niet in slaap komen. Kan dit toch door de pil komen. Heb een niet echt zware pil ofzo en als dit toch door de pil komt is het dan verstandig dat ik een andere neem ofzo?
Thx
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hey
Ik ben nog maar 2 maand aan de pil, en vanaf vrijdag begint mijn stopweek maar zaterdag vertrek ik voor een week naar Turkije !! Maar ik wil echt geen last hebben van mijn regels als ik in bikini rondhuppel!? Hoe werkt dat systeem met de pil doorslikken? Zou iemand mij alsjeblief alles willen uitleggen ![]() Dank je ...
||
Citaat:
slik de pil dus een week langer dan normaal (tot je weer terug gaat naar Nederland) en je bent niet ongesteld op je vakantie ![]() na die week kan je het best wel stoppen. Je stopweek is dan dus gewoon een week verplaatst.
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik kan je niets aanraden want ieder mens reageert anders op een bepaald merk, vandaar dat er ook zoveel verschillende zijn. Wacht gewoon af wat je huisarts je voorschrijft en probeer dat uit.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik zei gewoon dat ik aan de pil wilde en hij vroeg waarom. Ik legde het uit en hij schreef direct een pil voor. Geen vragen, geen metingen, niks. Maar je krijgt idd wel eerst 3 strippen en moet daarna terug komen, om 6 strippen te krijgen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Piltopic #6 dindjemek | 497 | 22-02-2004 11:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Onveilig in de stopweek? Ireentje | 18 | 22-05-2003 18:43 |