![]() |
||
![]() |
Citaat:
I think I 've become one of the hollowman, I think I've become one of the lonely |
![]() |
|
Ik zou het alleen doen als ik helemaal aan de grond zit geen uitzicht heb op hulp van wie dan ook en mijn kinderen (heb ik nu niet maar ooit wel hoop ik) moeten lijden. Dus dan bedoel ik geen geld meer voor kleding, drinken, eten, gas water en licht.
Als ikzelf de enig ben die lijdt zou ik het dus niet doen, maar voor mijn kinderen wel. |
![]() |
|
![]() |
Nou ja, als mijn vriend me af en toe 50 euro geeft... ;-)
Nee, ik zou het niet snel doen, maar ik sluit ook niks uit. Als het maar geen ranzig mannetje is.... Waarschijnlijk komt het er nooit van hoor, en op dit moment zou ik dat ook niet willen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zie ook dat dit het enige topic is waar die ooit in heeft gepost ![]() |
![]() |
|
![]() |
hoi dames, ik heb inderdaad een aantal van jullie een priverberichtje geestuurd. Ik las ergen dat ik een ransaap of zo zou zijn. ik kan je vertellen dat ik om te zien zeer zeker niet onaantrekkelijk ben, tenzij je 1.90 lang, donker haar en donkere ogen, verzorgd uiterlijk, goede baan, veel leuke vrienden en vriendinnen,sociaal, romantisch als ranzig beschouwd? het lijkt me gewoon een kick iemand te vinden die t voor geld met me wil doen, echt heel spannend! maar ik geef eerlijk toe tot nu toe is er nog niks concreets uitgekomen. maar schroom niet te reageren. groetjes hollowman
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en voeg me niet toe bij msn als er in mijn profiel toch duidelijk staat dat mensen me niet zomaar mogen toevoegen |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti amerikaans... iceball | 452 | 02-02-2006 17:21 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |