Advertentie | |
|
![]() |
|
Behoorlijk wat. Ik kan niet tegen niet-edelmetalen in mijn oren, dus ik draag het liefst oorbellen van witgoud. Dat wordt toch best duur. Nu heb ik maar één of twee paar oorbellen altijd, maar die zijn dus idd duur.
Aan de rest van mijn sieraden en assecoires geef ik niet zo veel uit. Een ketting hoeft echt niet meer dan vijtien euro te zijn, ringen draag ik nooit meer en armbandjes zijn meestal overal vandaan bij elkaar geraapt.
|
Ik koop niet zoveel accesoires. Bewaar wat ik wil hebben tot ik jarig ben ofzo en vraag het dan.
Bij m'n afgelopen verjaardag vroeg ik voor m'n ouders een horloge (was 45 euro) en heb ik 2 kettinkjes en een armbandje gehad. Zelf zou ik dat er nooit voor uitgeven. Hooguit € 7,50 ofzo.
|
Ik geef aan de meest achterlijke en onzinnige dingen veel geld uit maar als ik een leuk kettinkje wil kopen doe ik het weer niet omdat ik het zonde van mijn geld vind
![]()
|
Aangezien ik mijn meeste sieraden bij de H&M koop kost dat me niet zoveel geld. Ik koop wel vaak nieuwe ringen/kettinkjes en vooral oorbellen maar dat is dus allemaal niet zo duur (misschien als je het allemaal bij elkaar optelt wel, maar dat moet je dus niet doen)
Ik koop niet vaak een horloge en het horloge dat ik nu heb, heb ik gekregen voor Sinterklaas..dat was dus 'gratis'. Ik krijg binnenkort weer een nieuwe in ruil voor een broek van mij die ik niet meer pas > gaat me dus ook niks kosten ![]() Riemen geef ik wel meer geld aan uit, koop ook echt vaak nieuwe..maar daarbij ligt het er gewoon aan hoeveel geld ik heb en of ik de riem het geld waard vind ..
|
Sieraden maak ik vaak zelf maar eigenlijk is dat dan nog best duur (de benodigdheden) en verder koop ik alleen goedkope dingen bij H&M en Six enzo. Horloges heb ik er een stuk of 10 van, meestal verschrikkelijk goedkope dingen (heb er nu één van 5 euro om
![]() En ik jat veel uit sieradenkistjes elders hier in huis. ![]() EDIT: En ik ben een riemenaddict en geef daar op z'n max 20 euro aan uit.
|
Voor sieraden geef ik best wel wat aan uit. Armbanden en kettingen maken ik en mn zus sinds kort zelf. We verkopen het ook en vragen er toch al wel €10 voor, voor een armband en €15/20 voor een ketting. Dus met het 'onder de €10' heb ik toch zoiets van 'dan heb je ook niet echt iets moois'..
Tja, ik koop niet vaak nieuwe kleren, en ook niet accesoires en dus als ik iets koop, dan moet het ook echt mooi zijn en dat mag best wat kosten. Ik wil niet iets bij de HEMA vandaan wat iedereen draagt (terwijl het daar ook belachelijk duur is in verhouding met kwaliteit en orginaliteit)
|
ik gebruik niet veel accesoires. heb het oude horloge van mijn vader, een door mijn zusje voor mij gemaakt armbandje en 2 schoenveters om mijn armen. verder zo nu en dan gekleurde elastiekjes die ook bijna niks kosten. oorbellen, kettingen en ringen draag ik niet. dus dat kost ook niks. het duurste zijn nog wel speldjes en klemmen voor in mijn haar, misschien wel 5 euro
![]()
|
Riemen en horloges koop ik sowieso niet, voor een sjaal, armbandje, kettinkje of paar oorbellen zou ik niet meer dan 10 euro uitgeven.
Voor een tas wel meer, maar dat hangt dan weer van de soort af etc. etc.
|
Verwijderd
|
Een mooi, goed horloge mag best wat kosten, ik heb er nu een om van Citizen die geloof ik 250 euro kostte en nog een tweede die ik zo mooi vond dat ik 'm niet kon laten liggen van ik dacht 130 euro.
Verder geef ik niet meer dan het nodige uit: ik koop geen belachelijk dure riemen (die ik nu om heb was 25 euro ofzo, valt best mee dus), ik gebruik geen (hand)tasjes, draag geen overige sieraden, ik heb wel eens een pet gekocht van (toen) 70 piek, dat vond ik best veel. |
![]() |
|
veel, veel te veel. Als ik met bv 70 euro de stad in ga, zou ik daar een leuke broek en een shirtje van kunnen kopen, maar ik kom terug met een stuk of 3 assesoires.
Vooral tassen zijn erg bij mij, die kan ik gewoon niet laten hangen, want die ene tas zou zo leuk staan bij die oorbellen enzo... ik ben verslaafd...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zolang je geen pimp sieraden met diamanten koopt zit je echt niet snel aan zo'n bedrag. Ik niet in ieder geval. Een Otazu of bibi ketting is natuurlijk een heel ander verhaal. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kgeef veel uit aan kralen en kettingmaakmaterialen, leuk om te doen en je krijgt altijd iets wat je zelf mooi vind. Maar goedkoper is het zeker niet. Verder simpele dingetjes bij de h*m etc. Voor echt mooie dignen lang leven verjaardagen en dergelijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor een horloge vind ik 250 euro nog wel gangbaar. Voor een ketting zou ik het kunnen overwegen. Maar dat je 'al gauw' aan zo'n bedrag zit is natuurlijk gelul. Dan zou je met oorbellen/ketting/armband/horloge al op 1000 euro zitten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|