Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() Het roken van marihuana blijkt zeer slecht te zijn voor de spermakwaliteit en daarmee de vruchtbaarheid. Zowel de hoeveelheid voorvocht als het aantal cellen neemt dan af. Zaadcellen gaan dan voorts te snel van start waardoor ze de finish niet halen, aldus de resultaten van het onderzoek.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar tis ook zo dat ik zachtjes mot type, vanwege familie en dan maak je ook meer fouten enzo... |
![]() |
|
ik ook beetje ontopic maar dan van alcohol.
gisteren had een gast in die instelling ruzie gekregen en werd nogal agressief. nog geen 5 minuten later stonden er 9 verplegers (heb ze geteld ![]() ![]()
||
Citaat:
wow, die kunnen er vast trucjes mee
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(heb ik nou iets heel belangrijks gemist ..amateur-forummer als ik ben?) |
![]() |
||
Citaat:
![]() soort van afkickkliniek (spijt me als ik het fout zeg needlefreak)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER TOPIC deel 19 Verwijderd | 500 | 13-01-2004 20:03 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 17! Verwijderd | 500 | 30-12-2003 20:21 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 15 Verwijderd | 500 | 11-12-2003 01:18 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 14 Verwijderd | 500 | 03-12-2003 18:29 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 13 Verwijderd | 500 | 12-11-2003 21:30 |