Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2003, 10:53
Verwijderd
-te harde muziek
-te druk (omg, wie wel eens naar de drie dwaze dagen is geweest, weet wat ik bedoel)
-personeel dat gelijk op je af komt stormen
-personeel dat met ongevraagde adviezen komt en je gelijk van alles probeert aan te smeren
-personeel dat met je flirt ("Je bent een artistiek typje heh? Wat voor een sterrenbeeld heb je? Zoek je een baantje?")
-kledingstukken die niet in je maat verkrijgbaar is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2003, 10:56
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
vooral drukte en personeel dat meteen op je afkomt. ik weet wel dat dat moet maar ik vind het irritant, als ik ze nodig heb, roep ik ze wel
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 10:57
Verwijderd
Precies wat je zegt!
En als ik met een bepaalde vriendin ga winkelen die aan elk stofje voelt en dan roept "oooh lies, dit voelt lekker aan!"
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 10:59
Boef
Boef is offline
Te veel mensen in een winkel kan ik me wel aan ergeren.
Als het heel warm is in een winkel, dat vind ik ook niks eigenlijk.
Of als het er heel erg stinkt
Personeel dat naar je toe komt de hele tijd is irritant, steeds maar zeggen dat je liever kijkt enz.
Kledingstukken die niet in m'n maat verkrijgbaar zijn is jammer, daar ga ik me niet aan ergeren.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 15-10-2003 @ 11:57:
Precies wat je zegt!
En als ik met een bepaalde vriendin ga winkelen die aan elk stofje voelt en dan roept "oooh lies, dit voelt lekker aan!"
oja! dat is vervelend!

winkelen met mensen die niet van winkelen houden is ook verschikkelijk. Die gaan bijvoorbeeld kreunen en zuchten als je weer een winkel in gaat... of die raken geïrriteerd als je een kledingstuk hebt gepast en uiteindelijk besluit om het toch maar niet te kopen...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:08
Novska
Novska is offline
Zelfde dingen ja! En met mensen winkelen die het niet leuk vinden is zo irritant. Je durft al bijna niet meer serieus te gaan zoeken/kijken in de winkel aangezien de ander alweer in de uitgang staat
Of met iemand die alles afkraakt wat jij juist leuk vind
Oud 15-10-2003, 11:10
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 15-10-2003 @ 12:00:
oja! dat is vervelend!

winkelen met mensen die niet van winkelen houden is ook verschikkelijk. Die gaan bijvoorbeeld kreunen en zuchten als je weer een winkel in gaat... of die raken geïrriteerd als je een kledingstuk hebt gepast en uiteindelijk besluit om het toch maar niet te kopen...
Ja, of mensen die alleen voor zichzelf willen kijken.
Of mensen die zeuren dat we nu al twee keer in dezelfde winkel zijn geweest.
Of vriendinnen die zeggen "nou ik zou het zelf nooit kopen, maar..."
Of vriendinnen die bij een monsterlijk kledingstuk zeggen "ooh lies dat is echt wat voor jou!"
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:10
Verwijderd
te veel mensen vind ik eigenlijk het ergst..vooral tijdens de uitverkoop...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:18
Verwijderd
Tja.. drukte.. ik heb er ook een hekel aan
Meestal op vrijdag ga ik... rond 6 uur wanneer iedereen aan het eten is.. elke winkel voor jezelf... gewoon kijken....

Maarja, dan heb je dus wel die lui meteen op je nek.... Ging ik nieuwe voetbalschoenen kopen, krijg ik meteen een paar van €200 onder mn neus..

Ik heb ook een hekel aan mensen (vooral groepen meisjes en oude dames, sorry ) die dan in een dun gangpad alles uitgebreid gaan bekijken...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:18
tuttebel
tuttebel is offline
te druk

het aandringende personeel inderdaad..

te kleine pashokjes

tl-buizen als licht

als de gordijntjes voor het pashokje niet goed dichtgaan

geen spiegel in t pashokje

als kledingstukken door elkaar liggen

als een lingeriewinkel heel veel ramen heeft aan de voorkant, dat iedereen zo naar binnen kan kijken.. ik vind dat je in zo'n soort winkel een beetje privacy mag hebben.
Oud 15-10-2003, 11:21
Otis
Otis is offline
zwetende medeklanten en pashokjes die daarnaar ruiken
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:21
Eyv
Eyv is offline
Citaat:
bazfall schreef op 15-10-2003 @ 12:18:

als de gordijntjes voor het pashokje niet goed dichtgaan

geen spiegel in t pashokje

Oud 15-10-2003, 11:25
Verwijderd
Citaat:
freakyGMC schreef op 15-10-2003 @ 12:21:
zwetende medeklanten en pashokjes die daarnaar ruiken
Dan moet je ook niet naar Scapino gaan!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:31
Thomas
Thomas is offline
Te langzaam lopende mensen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:35
beuk
beuk is offline
Al het bovenstaande eigenlijk wel. Ik ga dan ook het liefst op een doordeweekse dag rond het middaguur de stad in, dan heb je tenminste de ruimte.

Toppunt van irritatie zijn mensen die pashokjes bezet houden met hun eigen kleren en dan rustig verder shoppen. Of, nog een gradatie erger, kneuzen die een uur in het hokje blijven zitten en hun moeder de kleren laten uitzoeken. De wereldvreemdheid straalt van dat soort mensen af, je ziet toch dat er meer mensen in de winkel zijn?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:35
coecie
coecie is offline
ik winkel het liefst alleen
ik ga zo winkelen denk ik
Oud 15-10-2003, 11:40
Verwijderd
mensen die heel langzaam lopen als jij haast hebt. draaiorgels. mensen die voorkruipen
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 12:01
Sambal
Sambal is offline
-harde muziek dus...
-verkoopsters die je allemaal zooi proberen aan te smeren

dat was het, mensen die voordringen enzo zijn gewoon triest dus die kijk ik gewoon raar aan(lukt me over het algemeen wel goed).
ik ga trouwens weleens met mn mama winkelen , en ik houd ook wel eens pashokjes bezet (niet express, ik ren altijd weer de winkel in omdat ik iets zie en dan vergeet ik andere mensen ).
maar mn moeder betaalt mn kleren dus daar heeft het mee te maken, niet dat ik nooit zelf ga. Ik ga wel eens met een vriend winkelen maar die geef ik gewoon geen advies(smaken verschillen nogal) want dan wordt hij chagrijnig . Ik ben zelf ook niet zo'n shopfanaat ofzo, maar ik ga er niet als een schooier bijlopen maar ik vind et wel gezellig om naar de stad te gaan en beetje rond te lopen en ff wat te eten en te drinken enzo
maja, kben denk ik de enige in dit topic

kben beetje wazig nu... (net wakker ) dus als het niet helemaal duidelijk is... mijn excuses
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 12:18
Insane Juggalo
Insane Juggalo is offline
-Te opdringerige verkopers

-Verkopers die slijmen en zeggen dat een bepaald kledingstuk je geweldig staat, terwijl dat eignelijk helemaal niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 12:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
mensen die het hangertje over het rek heenschuiven waardoor je zo'n irritante door merg-en-been-gaande *pieeeeeeep* hoort.
Oud 15-10-2003, 12:20
Otis
Otis is offline
Citaat:
Noé schreef op 15-10-2003 @ 12:25:
Dan moet je ook niet naar Scapino gaan!
jamaar ze verkochten van die toffe puntschoenen voor 15 euro daa
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 12:21
Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
bertbart schreef op 15-10-2003 @ 11:53:
-te harde muziek
--personeel dat gelijk op je af komt stormen
-personeel dat met ongevraagde adviezen komt en je gelijk van alles probeert aan te smeren
Oud 15-10-2003, 12:26
June bug
June bug is offline
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die in een winkel, midden in een winkel welteverstaan, gaan staan babbelen.. en dan het liefst op een punt waar iedereen doorheen moet, zodat je eerst 4 keer moet vragen of je er alsjebliehieft even langs mag, voordat ze uberhaupt in de gaten hebben dat er iemand door wil, en vervolgens kijken ze je vaak nog vuil aan omdat je lichtelijk geirriteerd bent.... Grrr.. Of oma's die met hun rollator de doorgang blokkeren en als je dan vraagt of je er langs mag begint prompt hun gehoorapparaat te piepen.. ik haat dat...
Oud 15-10-2003, 12:32
Fleur
Fleur is offline
Eigenlijk alles wat er al genoemd is

+ te lange rijen voor de pashokjes
Oud 15-10-2003, 13:33
Verwijderd
-drukte
-als ze je bij schoenenwinkels 34 verschillende schoensmeerseltjes willen verkopen
-rommel in winkels (h&m waar je struikelt over bergen kleding)
-als iets uitverkocht is wat ik eerder niet had gekocht
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2003, 13:36
Dwarfie
Dwarfie is offline
- Drukte
- Mensen die langzaam voor je lopen
- Opdringerig personeel
- Met mensen winkelen die winkelen niet leuk vinden

Vooral dat van dat personeel vind ik ergerlijk. Meestal ga ik daarom eerst naar de winkels waar dat niet is (Bijenkorf), of ik ga eerst een keer op een zaterdagmiddag kijken. Dan is het wel druk, maar daarom vraagt het personeel tenminste niet aan iedereen of ze kunnen helpen. Als ik iets gevonden heb ga ik door de week een keer terug, dan is het lekker rustig en mogen ze me best helpen. Ik weet dan toch al wat ik moet hebben.
Oud 15-10-2003, 13:42
Verwijderd
Arrogante verkopers.

Dat verschijnsel kennen de meeste mensen waarschijnlijk wel: het verschijnsel dat verkopers in dure winkels ook altijd zelf menen dat ze uit de hoogte mogen doen. Vooral bij Claudia Sträter schijnt dat vreselijk te zijn: als je daar binnenkomt met een tasje van het verkeerde merk, of nét de verkeerde schoenen, dan word je letterlijk de winkel uitgekeken door die arrogante wijven.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 13:49
DutchGirl
DutchGirl is offline
verkopers die je CONSTANT aan lopen te gapen en je hoeft maar een stap te zetten en ze lopen gelijk met je mee.
"kan ik u helpen?"

en ze blijven maar staren en glimlachen, verschrikkelijke teringhekel aan zo kan ik toch niet lekker op me gemak kijken?

Oud 15-10-2003, 13:52
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 15-10-2003 @ 14:42:
Arrogante verkopers.

Dat verschijnsel kennen de meeste mensen waarschijnlijk wel: het verschijnsel dat verkopers in dure winkels ook altijd zelf menen dat ze uit de hoogte mogen doen. Vooral bij Claudia Sträter schijnt dat vreselijk te zijn: als je daar binnenkomt met een tasje van het verkeerde merk, of nét de verkeerde schoenen, dan word je letterlijk de winkel uitgekeken door die arrogante wijven.
dat viel bij mij wel mee...en ik zie er niet uit als iemand die daar kleren koopt...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 14:11
MUTS123
MUTS123 is offline
-Overvolle winkels
-Wachten tot er een hokje vrij is
-Winkels waar het gewoon veels te warm is
-Verkoopsters die zich vervelen en het gordijn opentrekken terwijl je je om staat te kleden "Én hoe vínd je 'm?"
-Dat ene leuke truitje wat er in alle maten nog is behalve mijn maat!
Oud 15-10-2003, 14:16
Faery
Faery is offline
Ik erger me niet tijdens 't winkelen, klaarblijkelijk.

Drukte is misschien hinderlijk, maar daar stamp je gewoon doorheen.
Oud 15-10-2003, 14:43
feline
feline is offline
-Als het druk is in een winkel ben ik al snel uitgekeken (vechten om een kledingstuk, pashokje, of doorgang is niet echt iets voor mij)
-Onoverzichtelijkheid (denk aan Hennes)
-Lelijk licht (ik begrijp ook niet het voordeel daarvan, wie vindt het nu leuk om dingen te kopen als je er in de spiegel uitziet als een kougevatte hyena met cellulite, ik heb dan liever zin om een warm bed in te kruipen)
-Als ik weer eens verzuip in de kleinste maat van een kledingstuk ("Nee we hebben helaas niet maat 32 van deze broek" grrr)
-Kleine, onhandige pashokjes (Mango is daarvan wel nummer 1, soort minitentjes om je om te kleden)

Aan verkoopsters stoor ik me niet zo, ik vind het soms juist wel handig om rustig te wachten terwijl zij allemaal kleding aandragen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 14:59
Verwijderd
ik weet niet precies welk licht je lelijk vind maar er is 1 bepaald soort licht waarbij je precies de goede kleur van je kledingstuk ziet... als ze dat dus niet doen zit de kans er dik in dat je je kledingstuk weer terugbrengt omdat de kleur toch niet goed was...

bla
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 15:21
Verwijderd
Teveel mensen in een winkel, en dan ook mensen die met kinderwagens precies in een smalle doorgang gaan staan. Of dat je uren staat te wachten om te passen, en dat het dan niet eens past.

Personeel dat meteen komt vragen of ze kunnen helpen.

Te harde muziek is ook vervelend, vooral als het ook nog eens muziek is die ik vreselijk vind.

Als het veel te warm is, want dan ren ik het liefst meteen weer naar buiten.

Geen spiegel in pashokjes.

Zoiets
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 15:23
vixen
vixen is offline
Gigantische zooi in de winkel (bij sommige h&m's)
Mensen die niet opzij gaan als je er langs wil, en als je het dan even aardig vraagt geven ze je zo'n val dood blik
Als je heel lang moet wachten tot er een pashokje vrij is
Oud 15-10-2003, 15:31
liesbethlykke
liesbethlykke is offline
Te weinig pashokjes is toch wel erg vervelend, zoals altijd bij de H&M.

Verkopers die je helemaal volgen door hun winkel omdat ze bang zijn dat je wat jat als zij even niet opletten.

Vriendinnen die de hele tijd blijven twijfelen, of die eerst alles willen zien en daarna beslissen, zodat je weer terugmoet.

Verkopers die zich gedragen alsof je niet in hun winkel thuishoort - zoals in de stoffenwinkel hier.

Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 15:31
Verwijderd
Mijn neefje gaat tijdens het winkelen aan mijn arm hangen en bijvoorbeeld in de Bijenkorf op de grond liggen en roepen: "Ik ben dood, ik ben dood!!!"
Hij is 3.
Waarschijnlijk de jongste Gothic in spe.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 15:40
Goede Fee
Goede Fee is offline
Ik erger me vooral aan die HERRIE, waarmee sommige winkels klanten proberen te 'lokken'... pfff... míj lokken ze daar niet mee hoor...
Oud 15-10-2003, 15:44
spunky
spunky is offline
Zucht, wat is winkelen toch weer prettige bron van ergenis. Ik erger me namelijk aan alles wat hierboven staat.

Ohjah, en waar ik me ook aan erger is dan als ik een jas wil passen en er een lange rij staat ik hem niet in de winkel mag passen (H&M in Le Centre Pompidou, het zullen de Fransen wel zijn...)
Oud 15-10-2003, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 15-10-2003 @ 16:31:
Mijn neefje gaat tijdens het winkelen aan mijn arm hangen en bijvoorbeeld in de Bijenkorf op de grond liggen en roepen: "Ik ben dood, ik ben dood!!!"
Hij is 3.
Waarschijnlijk de jongste Gothic in spe.

On topic: als het in een winkel te warm is, daar word ik heel chagrijnig van.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 15:47
BBEM
BBEM is offline
-drukte
-harde muziek
-spiegels op 5min afstand
Oud 15-10-2003, 15:47
Sven
Sven is offline
Idd als het personeel meteen naar je toekomt.. en dat ze je dan de hele tijd in de gaten houden als je gewoon ff rustig wilt kijken
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 15:48
Aniken
Aniken is offline
Citaat:
Wawl schreef op 15-10-2003 @ 12:31:
Te langzaam lopende mensen.
En mensen die midden op straat stil gaan staan en ongeveer de hele weg versperren met kinderwagens etc.
Ohja, kinderen die janken omdat ze helemaal niet WILLEN winkelen, ook zoiets. Of die met een ballonstokje in je oog prikken.

Als laatst dan nog de opdringerige verkoop(st)ers, maar ik geloof dat niemand dat leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 15:56
blackcamel
blackcamel is offline
draaiorgels met zo'n scheumende kerel dr bij die hoogst irritant met een koperen bak staat te shaken alsof ie collecteert voor het parkinsonfonds..........
Oud 15-10-2003, 15:57
robertparkins
robertparkins is offline
winkels waar alles door elkaar hangt en te weinig kassa's zijn
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 16:03
Verwijderd
druk, en mijn maat niet hebben
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 16:05
Gwinnie
Gwinnie is offline
van die pashokjes met klapdeurtjes die maar je halve lichaam bedekken. hoge pashokjes met zo'n gordijn van 3,5 meter lang, probeer die maar eens dicht te trekken.

vrijdagavond-dorp-sletjes die gezellig zonder geld, zonder doel op koopavond door het dorp gaan struinen. met zn vijven naast elkaar, helemaal opgedoft, arm in arm en 1 sigaret delend.

andere mensen dan vrijdagavond-dorp-sletjes die voor me lopen en te langzaam lopen.

als broeken alleen in van die vakjes liggen, opgevouwen. dan kijk ik er al niet eens na. ik ga echt niet al die broeken ontvouwen of ik t model leuk vind.

en dat ik nooit leuke laarzen kan vinden alles is te wijd bij mn kuiten en alles is punt
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 16:07
Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
blackcamel schreef op 15-10-2003 @ 16:56:
draaiorgels met zo'n scheumende kerel dr bij die hoogst irritant met een koperen bak staat te shaken alsof ie collecteert voor het parkinsonfonds..........
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 16:44
Verwijderd
- meisjes met een cosmopolitan in de handen om de modellen na te apen.
- jongens met een jim kapsel op zoek naar jim's outfit in de hoop leuk gevonden te worden door meisjes maar beweren jim te haten.
- foot locker personeel dat zich helemaal geweldig vind en telkens op zijn of haar nike schoenen geilt, elke keer als ze een spiegel passeren.
- een meisje van 15 bij de etos die -heel geloofwaardig- beweert tegen een vrouw in een midlife crisis, bijna haar hele leven rimpelcrème te gebruiken van het duurste merk.
- replay personeel in amsterdam die op je neerkijken omdat je niet de HELE winkel leeg koopt maar gewoon 1 simpele 'goedkope' trui koopt.
- zelfingenomen lachjes van designerwinkeltjes verkopers als je vraagt: 'hoe veel kost dit'? zo van: 'ja lieve schat, denk jij nu echt dat je dat kan betalen'? afwijking?,... ik vroeg de prijs, niet of ik dit kan betalen!.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 16:46
Dory
Dory is offline
Citaat:
bertbart schreef op 15-10-2003 @ 11:53:

-te druk (omg, wie wel eens naar de drie dwaze dagen is geweest, weet wat ik bedoel)
-personeel dat gelijk op je af komt stormen
Reageren

Regels voor berichten