Advertentie | |
|
![]() |
|
Zelfde dingen ja! En met mensen winkelen die het niet leuk vinden is zo irritant. Je durft al bijna niet meer serieus te gaan zoeken/kijken in de winkel aangezien de ander alweer in de uitgang staat
![]() Of met iemand die alles afkraakt wat jij juist leuk vind ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of mensen die zeuren dat we nu al twee keer in dezelfde winkel zijn geweest. Of vriendinnen die zeggen "nou ik zou het zelf nooit kopen, maar..." Of vriendinnen die bij een monsterlijk kledingstuk zeggen "ooh lies dat is echt wat voor jou!" |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tja.. drukte.. ik heb er ook een hekel aan
![]() Meestal op vrijdag ga ik... rond 6 uur wanneer iedereen aan het eten is.. elke winkel voor jezelf... gewoon kijken.... Maarja, dan heb je dus wel die lui meteen op je nek.... Ging ik nieuwe voetbalschoenen kopen, krijg ik meteen een paar van €200 onder mn neus.. ![]() Ik heb ook een hekel aan mensen (vooral groepen meisjes en oude dames, sorry ![]() |
![]() |
|
te druk
het aandringende personeel inderdaad.. te kleine pashokjes tl-buizen als licht ![]() als de gordijntjes voor het pashokje niet goed dichtgaan geen spiegel in t pashokje als kledingstukken door elkaar liggen als een lingeriewinkel heel veel ramen heeft aan de voorkant, dat iedereen zo naar binnen kan kijken.. ik vind dat je in zo'n soort winkel een beetje privacy mag hebben.
|
Al het bovenstaande eigenlijk wel. Ik ga dan ook het liefst op een doordeweekse dag rond het middaguur de stad in, dan heb je tenminste de ruimte.
Toppunt van irritatie zijn mensen die pashokjes bezet houden met hun eigen kleren en dan rustig verder shoppen. Of, nog een gradatie erger, kneuzen die een uur in het hokje blijven zitten en hun moeder de kleren laten uitzoeken. De wereldvreemdheid straalt van dat soort mensen af, je ziet toch dat er meer mensen in de winkel zijn? |
![]() |
|
![]() |
-harde muziek dus...
-verkoopsters die je allemaal zooi proberen aan te smeren ![]() dat was het, mensen die voordringen enzo zijn gewoon triest dus die kijk ik gewoon raar aan(lukt me over het algemeen wel goed). ik ga trouwens weleens met mn mama winkelen ![]() ![]() ![]() maar mn moeder betaalt mn kleren dus daar heeft het mee te maken, niet dat ik nooit zelf ga. Ik ga wel eens met een vriend winkelen maar die geef ik gewoon geen advies(smaken verschillen nogal) want dan wordt hij chagrijnig ![]() ![]() ![]() maja, kben denk ik de enige in dit topic ![]() kben beetje wazig nu... (net wakker ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan mensen die in een winkel, midden in een winkel welteverstaan, gaan staan babbelen.. en dan het liefst op een punt waar iedereen doorheen moet, zodat je eerst 4 keer moet vragen of je er alsjebliehieft even langs mag, voordat ze uberhaupt in de gaten hebben dat er iemand door wil, en vervolgens kijken ze je vaak nog vuil aan omdat je lichtelijk geirriteerd bent.... Grrr.. Of oma's die met hun rollator de doorgang blokkeren en als je dan vraagt of je er langs mag begint prompt hun gehoorapparaat te piepen.. ik haat dat...
![]()
|
![]() |
- Drukte
- Mensen die langzaam voor je lopen - Opdringerig personeel - Met mensen winkelen die winkelen niet leuk vinden Vooral dat van dat personeel vind ik ergerlijk. Meestal ga ik daarom eerst naar de winkels waar dat niet is (Bijenkorf), of ik ga eerst een keer op een zaterdagmiddag kijken. Dan is het wel druk, maar daarom vraagt het personeel tenminste niet aan iedereen of ze kunnen helpen. Als ik iets gevonden heb ga ik door de week een keer terug, dan is het lekker rustig en mogen ze me best helpen. Ik weet dan toch al wat ik moet hebben.
|
Verwijderd
|
Arrogante verkopers.
Dat verschijnsel kennen de meeste mensen waarschijnlijk wel: het verschijnsel dat verkopers in dure winkels ook altijd zelf menen dat ze uit de hoogte mogen doen. Vooral bij Claudia Sträter schijnt dat vreselijk te zijn: als je daar binnenkomt met een tasje van het verkeerde merk, of nét de verkeerde schoenen, dan word je letterlijk de winkel uitgekeken door die arrogante wijven. |
![]() |
|
verkopers die je CONSTANT aan lopen te gapen en je hoeft maar een stap te zetten en ze lopen gelijk met je mee.
"kan ik u helpen?" en ze blijven maar staren en glimlachen, verschrikkelijke teringhekel aan zo kan ik toch niet lekker op me gemak kijken? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
-Overvolle winkels
-Wachten tot er een hokje vrij is -Winkels waar het gewoon veels te warm is -Verkoopsters die zich vervelen en het gordijn opentrekken terwijl je je om staat te kleden ![]() ![]() -Dat ene leuke truitje wat er in alle maten nog is behalve mijn maat!
|
![]() |
-Als het druk is in een winkel ben ik al snel uitgekeken (vechten om een kledingstuk, pashokje, of doorgang is niet echt iets voor mij)
-Onoverzichtelijkheid (denk aan Hennes) -Lelijk licht (ik begrijp ook niet het voordeel daarvan, wie vindt het nu leuk om dingen te kopen als je er in de spiegel uitziet als een kougevatte hyena met cellulite, ik heb dan liever zin om een warm bed in te kruipen) -Als ik weer eens verzuip in de kleinste maat van een kledingstuk ("Nee we hebben helaas niet maat 32 van deze broek" grrr) -Kleine, onhandige pashokjes (Mango is daarvan wel nummer 1, soort minitentjes om je om te kleden) Aan verkoopsters stoor ik me niet zo, ik vind het soms juist wel handig om rustig te wachten terwijl zij allemaal kleding aandragen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Teveel mensen in een winkel, en dan ook mensen die met kinderwagens precies in een smalle doorgang gaan staan. Of dat je uren staat te wachten om te passen, en dat het dan niet eens past.
Personeel dat meteen komt vragen of ze kunnen helpen. Te harde muziek is ook vervelend, vooral als het ook nog eens muziek is die ik vreselijk vind. Als het veel te warm is, want dan ren ik het liefst meteen weer naar buiten. Geen spiegel in pashokjes. Zoiets ![]() |
![]() |
|
![]() |
Te weinig pashokjes is toch wel erg vervelend, zoals altijd bij de H&M.
Verkopers die je helemaal volgen door hun winkel omdat ze bang zijn dat je wat jat als zij even niet opletten. Vriendinnen die de hele tijd blijven twijfelen, of die eerst alles willen zien en daarna beslissen, zodat je weer terugmoet. Verkopers die zich gedragen alsof je niet in hun winkel thuishoort - zoals in de stoffenwinkel hier. ![]() |
![]() |
|
Zucht, wat is winkelen toch weer prettige bron van ergenis. Ik erger me namelijk aan alles wat hierboven staat.
![]() Ohjah, en waar ik me ook aan erger is dan als ik een jas wil passen en er een lange rij staat ik hem niet in de winkel mag passen (H&M in Le Centre Pompidou, het zullen de Fransen wel zijn... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() On topic: als het in een winkel te warm is, daar word ik heel chagrijnig van. |
![]() |
||
Citaat:
Ohja, kinderen die janken omdat ze helemaal niet WILLEN winkelen, ook zoiets. Of die met een ballonstokje in je oog prikken. Als laatst dan nog de opdringerige verkoop(st)ers, maar ik geloof dat niemand dat leuk vindt. |
![]() |
|
van die pashokjes met klapdeurtjes die maar je halve lichaam bedekken. hoge pashokjes met zo'n gordijn van 3,5 meter lang, probeer die maar eens dicht te trekken.
vrijdagavond-dorp-sletjes die gezellig zonder geld, zonder doel op koopavond door het dorp gaan struinen. met zn vijven naast elkaar, helemaal opgedoft, arm in arm en 1 sigaret delend. andere mensen dan vrijdagavond-dorp-sletjes die voor me lopen en te langzaam lopen. als broeken alleen in van die vakjes liggen, opgevouwen. dan kijk ik er al niet eens na. ik ga echt niet al die broeken ontvouwen of ik t model leuk vind. en dat ik nooit leuke laarzen kan vinden ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- meisjes met een cosmopolitan in de handen om de modellen na te apen.
- jongens met een jim kapsel op zoek naar jim's outfit in de hoop leuk gevonden te worden door meisjes maar beweren jim te haten. - foot locker personeel dat zich helemaal geweldig vind en telkens op zijn of haar nike schoenen geilt, elke keer als ze een spiegel passeren. - een meisje van 15 bij de etos die -heel geloofwaardig- beweert tegen een vrouw in een midlife crisis, bijna haar hele leven rimpelcrème te gebruiken van het duurste merk. - replay personeel in amsterdam die op je neerkijken omdat je niet de HELE winkel leeg koopt maar gewoon 1 simpele 'goedkope' trui koopt. - zelfingenomen lachjes van designerwinkeltjes verkopers als je vraagt: 'hoe veel kost dit'? zo van: 'ja lieve schat, denk jij nu echt dat je dat kan betalen'? afwijking?,... ik vroeg de prijs, niet of ik dit kan betalen!. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Psychologie |
Iets over mijn broer. Verwijderd | 19 | 14-10-2004 18:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |