Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wortelbroeken
Roze en wit bij mannen Nike Wannabe leger Fluor Over the top Bruin Oranje Sportschoenen Te dure kleding waarbij je alleen betaalt voor het merk( tommy, ralph, etc)Te strakke kleding in combi met vetheid Vetkuiven Breezahgothic (gewoon gothic daarentegen vind ik wel prachtig) Tijgerprint Zebraprint Slangprint Leggings Teveel kraagjes over elkaar Bleekplekken op kleding ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
he was a skater boy! ![]() ![]() ![]() please! ff tussendoor: iedereen hier begrijpt me dus verkeert maar goed, laat maar lekker hangen we gaan maar weer lekker kijken wat echt fout is (schapen)
|
![]() |
nog ff, dan staan de puntschoenen er ook bij omdat ze uit zijn. 'Wat waren die dingen lelijk..dat we erin liepen'
ik vind ze nu al lelijk, wat een domme dingen. Lijken wel van die schoenen die mensen in de middeleeuwen aanhadden (gezien in openlucht museum paar jaar geleden ![]()
|
*Wothics (wannabe-gothics; prototype 13-jarig meisje)
*Puntschoenen met naaldhakjes (die zijn bij ons op school verboden.. maakten de vloer stuk, whoehahaha ![]() *Trainingspak à la Miss Elliot in het lichtblauw met witte streepjes, met beenwarmers en puntschoentjes (serieus, daar lopen ze mee ![]() ![]() *Bijna driekwartbroek met een laag puntschoentjes, en dan om het zichtbare stuk enkel heel erg strak 2 zwarte bandjes doen, zodat het net lijkt of je enkel een rollade is ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor mij breezahgothics: Huppelkutjes die ff gothic worden omdat het in de mode is. Dus heel overdreven, met heel veel lelijke make up, strepen over half hun hoofd heen enzo. Ieeh. |
![]() |
|
![]() |
Oh er zijn inderdaad echt heel veel mensen die niet weten wat FOUT is!!
Wat ik hier nog niet heb gezien zijn die hele grote dikke riemen met een paardenkop erop ofzoiets!! Ik bedoel... ik noem maar iets he! Dan hebben we het nog niet eens over te korte truitjes, plateauzolen, te grote t-shirts bij een jongen (of juist te strak)! En wat ook echt niet kan is als een man zijn broek 'net' iets te hoog heeft opgetrokken, en dan ook nog eens even de hele zaak in zn broek stopt (incl. hemd, t-shirt en trui)! Ik hoop trouwens niet dat ik iemand hiermee kwets.. maar ieder zijn mening he !
|
En dan nu wat goed is:
- replay (kan nog wel 2 jaar door) - bij sommige mensen tog wel nikes back tot the ninetey's - bij meisjes zijn t nu geloofk minirokjes weer.. maar vraag me af of dat de winter overleeft ![]() - voor jongens geen sweaters maar truien met capuchon, gebreide truien en heeeel veel vesten.. tog??
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
nee ik geloof dat er ergens hier op het forum stond dat het juist hip wordt.... niet leuk ![]() ben ik straks niet meer origineel maarja ik denk ook dat veel mensen het gewoon een leuk motiefje vinden, ik ook wel maar ik luister ook naar ska zo wat een lulverhaal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
van die shirtjes bij meisjes, op de borst: www.dontgiveaf*ck.com
ofzoiets, of met 2 van die handen erop, "dont just stare, but me a drink" occhhh, dat soort ongein... LELIJK!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik bedoel, buiten het feit om dat ik die heb gemaakt heb herken ik forummers eerst aan hun avatar en daarna aan hun naam. Verdomme ![]() Laatst gewijzigd op 16-10-2003 om 19:11. |
![]() |
|
![]() |
En zo zie je maar, originaliteit is ook niet alles....
En ja, wat vind ik nou lelijk.... - Jaren tachtig shirts met een te wijde hals en dan een riem om je taille op een legging danwel strakke broek... - Spijkerbroeken waar een rolletje overheen valt - Dikke zweterige mannen met een groot wit om de bierbuik heenspannend shirt, een strakke spijkerbroek en cowboylaarzen danwel hoeden - Vestjes zonder mouwen met een blouse eronder, waarvan de manchetknoopjes dicht geknoopt zijn - Bijna alle vestjes zonder mouwen eigenlijk - Latex - Ik moet toch ook meegaan met de plateauzolen - De standaard "vans+gestreepte zwart met roze sokken+plooirokje+standaard"hip"shirtje (niet omdat het lelijk is, maar omdat ik er gewoon VEEL TE VEEL van gezien heb....) - Puntschoentjes, waarom zou je in GODSNAAM je voeten 5 centimeter langer willen laten lijken, we zijn toch geen ierse kabouters ofzo - Bikerbabe kleding - Rokken danwel jurken met hele logge schoenen eronder... - Eigenlijk alle cowboyspullen wel - Fluoriserende kleurtjes - Kinderspulletjes overal omdat het zo "lievig" is - Te korte toelopende broeken - Niet passende truitjes - Natuurlijk de Sjonnie en Anita kledinglijn, met vetkuifjes en dierenprintjes - Lelijke voeten in open schoenen - Lompe schoenzolen - Witte tennissokken - Witte sportschoenen - Witte tennissokken in witte sportschoenen met een te korte strakke toelopende broek... - Broeken met onrustige prints op dikke konten - (vrijwel alle) Witte broeken - Kleuren die NET niet bij elkaar passen, dus bijvoorbeeld diep-blauw, met niet iets minder diep- donkerblauw... Trek dan een hele andere kleur aan..... - Ongetailleerde grote jassen die heel veel vrouwen dragen omdat ze zo lekker zitten, of zo handig zijn.... - Shirts met "grappige" teksten, VOORAL "I'm with stupid" - Grote oorbellen - Gezonheidssandalen, vooral bij vrouwen - Minirokjes bij dikke vrouwen - Minirokjes met een heel strak truitje met een diep decoleté And so on, and so on, and so on.............
|
weet je wat ook pas echt heeeeel erg fout is.?
van die jongens die zo een hele strakke zwarte spijkerbroek aanhebben wat al door het wassen is gebleekt, dus eigenlijk half grijs is zeg maar. En dan van die hele foute gyschoenen eronder met hele lange lussen in hun veters. iek! ps: hun voeten lijken altijd zo groot onder die broeken...YUK ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vrouwen over mannekleren: praat mee hhendrikxx | 66 | 11-11-2006 22:25 | |
Lifestyle |
modeflaters op de dansvloer Verwijderd | 178 | 17-01-2005 17:03 | |
Lifestyle |
Extravagante kleding? nienie | 17 | 30-08-2004 16:53 | |
Liefde & Relatie |
Wat is er nou zo aantrekkelijk aan een jongen ? sneeuw | 124 | 12-07-2004 19:42 | |
Lifestyle |
foute kleding!!! thethrills.com | 4 | 12-03-2004 15:52 | |
Lifestyle |
Meiden: Waar knappen jullie op af bij jongens? Verwijderd | 152 | 23-05-2003 21:49 |